Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-23
Konin: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków jednostki ewidencyjnej- gmina Stare Miasto(etap II)
Numer ogłoszenia: 37587 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, faks 063 2403223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków jednostki ewidencyjnej- gmina Stare Miasto(etap II).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego opracowania jest przedstawienie technologii modernizacji ewidencji gruntów i budynków jednostki ewidencyjnej - gmina Stare Miasto, Etap II (obręby: Bicz, Główiew, Kazimierów, Lisiec Mały, Lisiec Nowy, Lisiec Wielki, Trójka, Zgoda, Żdżary) w powiecie konińskim, województwo wielkopolskie. 2. Celem opracowania jest dostosowanie obecnej ewidencji gruntów i budynków gminy Stare Miasto do wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38, poz. 454 ), z uwzględnieniem zmian wynikających z przepisu art. 24a ust. 1-12 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz.2027) oraz art. 21 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zmianami). 3. Wykonawca wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu wykonywania prac objętych przedmiotową usługą zawarte zostały w dokumencie pn. Warunki techniczne stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, przelewem na konto: nr rachunku 63 1020 2746 0000 3402 0072 8121 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu SA.3421-3/10 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności przedłoży uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów), sporządzania dokumentacji do celów prawnych] Ocena spełniania warunków, o których mowa powyżej nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia czy nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz usługi analogicznej należy sporządzić przy wykorzystaniu formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków, nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia czy nie spełni. Zamawiający uzna usługę, która dotyczy modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie. Ocena spełniania warunków, nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia czy nie spełni.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie. Ocena spełniania warunków, nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia czy nie spełni.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie. Ocena spełniania warunków, nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia czy nie spełni.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dowód wniesienia wadium 2. Pełnomocnictwo (kiedy dotyczy) 3. Parafowany projekt umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koninie
Al.1 Maja 9
62-510 Konin, pok. 363.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koninie Al.1 Maja 9 62-510 Konin, pok. 363.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kurs groomingu od podstaw"
- Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej w m. Dębówiec
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Terapeuta SPA & Wellness"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: "Spawanie rur spoinami czołowymi-proces spawania 135", "Spawanie blach spoinami czołowymi-proces spawania 135"
- zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Asystent nauczyciela przedszkola"
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowo- przetargowej modernizacji przestrzeni publicznej wokół stawu na terenie Cmentarza Powstańców Warszawy wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Rozbudowa drogi powiatowej 1320B od skrzyżowania z drogą powiatową 1308B do granicy powiatu białostockiego na terenie gminy Korycin w powiecie sokólskim
- Okresowe pomiary instalacji elektrycznej w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku - Białej.
- Remont wylotów sieci kanalizacji deszczowej do rzeki Gostynki wraz z remontem odcinka sieci zlokalizowanym pod wałem rzeki
- Zagospodarowanie terenu zieleni przy Al. 17 Grudnia w Gdyni
- Wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie nadania nowych identyfikatorów działkom ewidencyjnym, budynkom i lokalom
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.