eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Konserwacja dźwigów osobowych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Sosnowiec: Konserwacja dźwigów osobowych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 375865 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu , ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, faks 032 3642055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja dźwigów osobowych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizowana według potrzeb i na zlecenie Zamawiającego usługa polegająca na konserwacji dźwigów osobowych zabudowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości w Sosnowcu, zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. Szacunkowa ilość dźwigów, znajdująca się w zasobach zarządzanych przez Zamawiającego na dzień ogłoszenia zamówienia wynosi 79 szt., zabudowanych w 51 budynkach i w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Konserwacja polegająca na utrzymaniu dźwigów w sprawności technicznej przez 24 godziny na dobę, również w dni wolne od pracy i święta, w szczególności obejmuje: a)wykonanie prac wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy, który określa warunki techniczne; b)naprawę lub wymianę uszkodzonych drobnych części i elementów dźwigu wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, których naprawa lub wymiana winna być dokonana w cenie ustalonego, miesięcznego ryczałtu za konserwację dźwigów. c)Wykonanie w cenie ustalonego ryczałtu drobnych prac wskazanych w punktach 34 - 37 Załącznika nr 2 do umowy; d)wykonanie pomiarów ochronnych: -pomiary rezystencji izolacji - nie rzadziej niż raz w roku; -pomiary rezystencji uziemień roboczych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - nie rzadziej niż raz na swa lata. Prace konserwacyjne należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: -Ustawą o Dozorze Technicznym (Dz. U. z 2000r. nr 122 poz.1321 z późniejszymi zmianami) -Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003r. nr 193 poz.1890) -Instrukcją konserwacji i obsługi elektrycznych dźwigów pionowych - wydaną przez Kombinat Dźwigów Osobowych ZREMB - Warszawa 1980r. -Przepisami bezpieczeństwa, dotyczącymi konstrukcji i instalowania dźwigów osobowych oraz dźwigów towarzyszących małych nr PN-EN 81.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zdolność, jeżeli zaistnieje taka potrzeba do prowadzenia prac w dni wolne od pracy oraz 24 godziny na dobę w zakresie realizacji usługi w cenie ustalonego ryczałtu za konserwację dźwigu wskazaną w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, ubezpieczył i zapewnił ciągłość ubezpieczenia realizowanej usługi oraz najdalej w dniu podpisania umowy przedstawił ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadanego mienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż 250.000,00zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie realizacji zamówienia. W przypadku polisy zawartej na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia Wykonawca przedłuży bądź zawrze nową polisę i przedstawi dowód wniesienia opłaty składki bądź jej raty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00zł, (słownie: pięć tysięcy złotych) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, tj. od 05.01.2009r. do 03.02.2009r. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski o-S-c 82 1050 1360 1000 0008 0000 0572 W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego (Sosnowiec, ul. Korczaka 7). Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe: 1)zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 5 Ustawy, 2)dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3)wskazanie sumy gwarancyjnej, 4)wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, ubezpieczonego, tj.: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - TBS Sp. z o.o., ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, 5)wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, ubezpieczyciela 6)określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe, poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. z późn. zm.): 1)zobowiązanie banku, innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 5 Ustawy, 2)wskazanie podmiotu, za który bank, inna instytucja dokonuje poręczenia, 3)dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 4)kwota do wysokości, której bank, inna instytucja będzie zobowiązany, 5)określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą, 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2)który został wykluczony z postępowania, 3)którego oferta została odrzucona. Jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium z odsetkami, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w związku z wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty, jeśli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wniosą wadium w wysokości i na warunkach określonych w pkt 8 SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika: -do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo; -reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające,że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykaz nie mniej niż trzech i nie więcej niż pięciu usług obejmujących konserwację dźwigów osobowych lub towarowo - osobowych w budynkach użyteczności publicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 5 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje. b)wykaz osób (Załącznik nr 6 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: co najmniej 4 osoby posiadające: uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji oraz kwalifikacje serii E do 1 kV, w tym, co najmniej 1 osoba posiadająca dodatkowo: kwalifikacje serii D do 1 kV uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru. Wszystkie osoby uczestniczące w realizacji zamówienia winny posiadać minimum 3 letnie doświadczenie przy prowadzeniu konserwacji dźwigów zaliczanych do kategorii I. c)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: co najmniej 4 osoby posiadające łącznie: -zaświadczenie uprawniające do konserwacji dźwigów kategorii I; -zaświadczenie kwalifikacyjne serii E do 1 kV uprawniające do wykonywania usług przy konserwacji urządzeń elektro-energetycznych w tym co najmniej jedna osoba posiadająca dodatkowo: zaświadczenie kwalifikacje serii D do 1 kV uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru. d)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt b) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (Załącznik 6a do SIWZ). W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument- aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188 poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZBM - TBS Sp. z o.o. ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec (I piętro, pokój nr 20).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 09:30, miejsce: MZBM - TBS Sp. z o.o. ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec (I piętro, Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać: 1) kopię wniesionego wspólnie wadium; 2) wspólny formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ), złożony w formie oryginału; 3)wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), złożone w formie oryginału; 4)formularz - Status prawny Wykonawcy (Załącznik nr 4 do SIWZ) złożony w formie oryginału, przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5)dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.3 SIWZ. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym: a)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w pkt 5.3.1 a oraz 5.3.1 b SIWZ; b)każdy z Wykonawców, który potwierdza spełnienie danego warunku w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa odpowiednio dokumenty wymienione w pkt 5.3.2 c, 5.3.2 d, 5.3.3 a SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie; c)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełnione odpowiednio lub z adnotacją nie dotyczy dokumenty wymienione w pkt 5.3.2 a oraz 5.3.2 b SIWZ; 6)wspólny Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom (Załącznik nr 7 do SIWZ) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.