To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Kielce: BEZPOŚREDNIA, STAŁA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA, MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWYCH ORAZ KONSERWACJA I NAPRAWA SYSTEMÓW W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
W KIELCACH
I PODLEGŁYCH PLACÓWKACH TERENOWYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
Numer ogłoszenia: 375848 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302160 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BEZPOŚREDNIA, STAŁA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA, MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWYCH ORAZ KONSERWACJA I NAPRAWA SYSTEMÓW W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W KIELCACH I PODLEGŁYCH PLACÓWKACH TERENOWYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) 1-osobową ochronę fizyczną (stacjonarną) całodobową przez 7 dni w tygodniu obiektu Oddziału Regionalnego w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B. 2) monitoring sygnałów systemu włamania i napadu (SSWIN) oraz sygnałów systemu alarmu pożaru (SAP) realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne wraz z konserwacją urządzeń i instalacji utrzymujących systemy w stałej sprawności eksploatacyjnej w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby podczas konserwacji wykonywane zostały czynności określone w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. 3) sporządzenie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) planu ochrony dla jednostek, o których mowa w pkt 2.1, 2.2 i przekazanie jednego egzemplarza Zamawiającemu w terminie 1 miesiąca od daty objęcia placówek. Plan powinien zawierać w szczególności opis sposobu prowadzenia usługi oraz przewidywane procedury. 4) prowadzenie dokumentacji w związku z realizowaną ochroną fizyczną (stacjonarną) jednostki wymienionej w pkt 2.1. 5) prowadzenie dokumentacji w związku z realizowanym monitoringiem antywłamaniowym i przeciwpożarowym oraz przekazywanie Dyrektorowi Oddziału Regionalnego comiesięcznych raportów funkcjonowania obu systemów (dane dotyczące awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów poza godzinami pracy) w podległych jednostkach organizacyjnych. 6) prowadzenie dokumentacji dotyczącej konserwacji urządzeń i instalacji systemów alarmowych: antywłamaniowego i przeciwpożarowego, zapewniającej utrzymanie systemów w stałej sprawności eksploatacyjnej. 7) zintegrowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego znajdującego się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, o których mowa w pkt. 2 z systemem antywłamaniowym oraz połączenie wszystkich jednostek, w których dotychczas realizowany jest system monitoringu antywłamaniowego do Centrum Monitorowania w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne oraz poprzez zainstalowanie przez Wykonawcę na swój koszt urządzeń do transmisji sygnałów alarmowych - niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 8) w przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego - przeniesienie funkcjonujących urządzeń do transmisji sygnału do nowych siedzib. 9) przyjmowanie zgłoszeń awarii systemów alarmowych i ich usuwanie w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w każdej miejscowości będącej siedzibą jednostki Zamawiającego objętej zamówieniem co najmniej jedną grupą interwencyjną złożoną z minimum dwóch osób wyposażonych i działających na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób imienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), których zadaniem będzie reagowanie na wszystkie sygnały systemów alarmowych. Grupy interwencyjne mogą funkcjonować w ramach podwykonawstwa. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia polega w szczególności na jego zorganizowaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe podczas wykonywania usługi. 6. Pracownicy ochrony fizycznej powinni być: a) jednolicie umundurowani i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), b) zaopatrzeni w identyfikatory, c) wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej. 7. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia mają być świadczone przez Wykonawcę posiadającego certyfikat ISO 9001:2000 lub AQAP lub inny równoważny. OCHRONA FIZYCZNA Przedmiot zamówienia będzie realizowany: -w Oddziale Regionalnym KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B Budynek czteropiętrowy (podpiwniczony) o powierzchni 3.333m2, trzy wejścia: jedno wejście główne od frontu dla interesantów i pracowników, drugie- od zaplecza (od parkingu) dla pracowników, trzecie- boczne wejście od parkingu dla interesantów zgłaszających się na komisję lekarską; parking dla samochodów służbowych znajduje sie w granicach działki i jest ogrodzony: brama wjazdowa na teren parkingu jest automatycznie sterowana; obiekt jest monitorowany. Godziny pracy Oddziału: od poniedziałku do piątku od 7.15 do 15.15 (sala obsługi interesantów w poniedziałki czynna od 7.15 do 16.00) MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWYCH realizowany będzie w budynku wymienionym powyżej oraz w siedzibach pozostałych jednostek organizacyjnych, o średniej powierzchni 360 m2. Wykaz jednostek organizacyjnych Zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia wraz z danymi adresowymi zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego - Zamawiający powiadomi Wykonawcę o adresie nowej siedziby w terminie 14 dni przed planowaną zmianą. 8. Istniejące zabezpieczenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Zestawienie istniejących zabezpieczeń w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający udostępni podmiotom zainteresowanym przystąpieniem do przetargu (na ich pisemny wniosek). 9. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 12. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, - aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający wyraża zgodę na zapoznanie się Wykonawców z obiektami jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem, po uprzednim uzgodnieniu terminu. Obiekty Zamawiającego nie należą do obiektów podlegających szczególnej ochronie na podstawie § 24.1 rozporządzenia MSWiA w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów z dnia 21 kwietnia 2006r. (Dz. U. Nr 80, poz. 563 z 2006r.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOTRADE Sp. z o.o. 00-712 Warszawa ul. Melomanów 4 Przedstawicielstwo w Kielcach, ul. Kusocińskiego 50, 25-045 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101002,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124544,88
Oferta z najniższą ceną: 94509,24 / Oferta z najwyższą ceną: 124544,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
- Zakup bezzałogowych statków powietrznych dla jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa świętokrzyskiego
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Bursy Szkolnej Nr 3 w Lublinie ul. Weteranów 3, 20-038 Lublin (budynek wraz z gruntem pod ww. adresem) na rok 2026
- Zapewnienie ochrony dozoru mienia na obiekcie Ogrodowo-pałacowym oraz placu folwarcznym znajdującym się na terenie Ogrodów Przelewice
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





