Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Staszów: Przebudowa dróg powiatowych z poprawą bezpieczeństwa ruchu w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
Numer ogłoszenia: 37583 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie , ul. Drogowców 4, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8643110, faks 015 8643619.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.staszow.eobip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych z poprawą bezpieczeństwa ruchu w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg powiatowych z poprawą bezpieczeństwa ruchu w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. Przebudowa obejmuje następujące drogi: Droga powiatowa nr 0779T Grzybów - Gorzków - Niedźwiedź od km 4+554 do km 12+746 Droga powiatowa nr 0110T Wojnów - Beszowa w m. Beszowa od km 2+620 do km 4+372 Droga powiatowa nr0117T Sroczków - Borzymów od km 0+000 do km 2+085 Droga powiatowa nr 0111T Oleśnica - Wólka Oleśnicka od km 0+000 2+170 Droga powiatowa nr 0819T Połaniec - Winnica 0+000 do km 2+360 Droga powiatowa nr 0839T Rytwiany - Kłoda od km 0+000 do km 1+435 oraz od km 4+530 do km 4+930 Droga powiatowa nr 0039T Gacki - Dobrów od km 0+000 do km 0+570 Droga powiatowa nr 0037T Szydłów - Pieczonogi od km 0+000 do km 0+660 oraz od km 1+910 do km 3+197 - wykonaniu warstwy profilującej z masy min-asfaltowej średnio 50-100 kg/m2 - w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość w-wy 3-4cm, - wykonaniu krawężnika betonowego 15x30 - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym gr. śr 6-21cm/m2 . - remont przepustów pod drogą - remont przepustów pod zjazdami - wykonanie chodników - oczyszczenie rowu - wymiana oznakowania pionowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium w wysokości 42 130,00 zł . Słownie : czterdzieści dwa tysiące sto trzydzieści 00 100zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancjach bankowych 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w rat. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. nr 42 poz. 275) 6) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - BS Staszów 64 9431 0005 2001 0021 9011 0006 2. Zwrot wadium, zatrzymanie wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania oferta, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 2) który został wykluczony z postępowania 3) którego oferta została odrzuconaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; [do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające iż profil prowadzenia działalności przez oferenta jest zgodny z przedmiotem zamówienia]. 1.2 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:: - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej pięć robót budowlanych o podobnym charakterze o łącznej wartości nie mniejszej niż 2500 000,00zł ( słownie: dwa miliony pięćset tysięcy 00 100 zł) . - Wykonawca posiada (ma do dyspozycji) narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, a mianowicie: minimum jedną rozkładarkę masy mineralno bitumicznej, wytwórnię mas bitumicznych, minimum jeden walec stalowy i jeden ogumiony, środki transportowe, minimum jedną koparko- ładowarkę oraz jedną równiarkę, - Wykonawca ma do dyspozycji wykwalifikowany personel: przynajmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnymi z przedmiotem zamówienia i ważne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; [Wykonawca zaakceptuje warunki płatności proponowane przez Zamawiającego, tj. Termin płatności należności Wykonawcy nastąpi w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, po uprzednim podpisaniu protokółu odbioru robót i usunięciu ewentualnych usterek. Wykonawca załączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ] 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. [Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w niniejszej specyfikacji, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3 niniejszej SIWZ]. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:: - wykonawców którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykonawców którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli: - jest niezgodną z ustawą - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 . - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą błędy w obliczeniu ceny , - wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załączniki nr: 1 - kosztorys ofertowy - załączniki nr 2 -harmonogram rzeczowo - finansowy załącznik nr 2a ( jako załącznik do kosztorysu ofertowego) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 3. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące oświadczenia lub dokumenty: -Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 -Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik nr 5. -Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik nr 6. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące oświadczenia lub dokumenty: -Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące oświadczenia lub dokumenty: -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.staszow.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie
ul. Drogowców 4 28-200 Staszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie ul. Drogowców 4 28-200 Staszów pok. nr 6 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb PGKiM w Staszowie Spółka Gminy z o.o.
- Remont drogi powiatowej nr 1846T Łubnice - Budziska od km 1+250 do km 2+840 w miejscowości Łubnice i Czarzyzna
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
- Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej ul. Jabłoniowa w Książenicach i w Urszulinie
- Przebudowa ulicy we wsi Krasnoborki w gminie Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Budowa drogi publicznej kategorii gminnej klasy D pn. Pasterniki w Krościenku nad Dunajcem
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





