eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › EKSPLOATACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA NOWA RUDA W LATACH 2009-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Nowa Ruda: EKSPLOATACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA NOWA RUDA W LATACH 2009-2010
Numer ogłoszenia: 375837 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda , ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EKSPLOATACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA NOWA RUDA W LATACH 2009-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa 1990 punktów świetlnych na terenie miasta Nowa Ruda 1) Zapewnienia sprawnego funkcjonowania oświetlenia ulicznego na terenie miasta Nowa Ruda. 2) Utrzymanie w okresie trwania umowy właściwego stanu technicznego i estetyki urządzeń oświetlenia ulicznego polegającym na: . codziennej kontrolę świecenia lamp . wymianie spalonych i niesprawnych źródeł światła . wymianie stateczników i tyrystorowych układów zapłonowych . oględzinach urządzeń oświetlenia ulicznego z udziałem przedstawiciela zamawiającego . lokalizacji miejsc uszkodzenia kabli ziemnych oświetlenia . wymiana lub naprawa kabli oświetlenia ulicznego . przywróceniu po naprawie kabli do stanu pierwotnego nawierzchni jezdni i chodników . czyszczeniu opraw odbłyśników i kloszy . czyszczeniu wnęk słupowych . naprawie słupów uszkodzonych przez korozję i pojazdy podczas kolizji drogowych . konserwacji i naprawie zamocowania wysięgników z oprawami . zamocowaniu przewieszek przewodów nad ulicami . wymianie uszkodzonych kabli i przewodów we wnękach, konserwacja i zabezpieczenie końcówek kabli . wymiana tabliczek we wnękach . wymianie uszkodzonych wyłączników, gniazd bezpiecznikowych, główek i przepalonych bezpieczników . konserwacji z wymianą zamków, zamknięć wnęk szafek oświetlenia ulicznego . naprawie fundamentów . wymianie i uzupełnienie tabliczek ostrzegawczych . odnowieniu oznaczeń i numeracja słupów zgodnie z ustalonym wzorem . usuwaniu traw i zanieczyszczeń spod słupów i fundamentów szafek . uzupełnianiu brakujących zamknięć wnęk słupowych . malowaniu wnęk i szafek wolnostojących oświetlenia drogowego z naniesieniem ustalonych numeracji zgodnie z przyjętym wzorem . wymianie uszkodzonych urządzeń w szafkach oświetleniowych . nastawianiu czasów świecenia zegarami sterującymi . wymianie uszkodzonych zegarów sterujących i fotokomórek . przebudowie szafek trudnych w eksploatacji . prostowaniu pochylonych słupów . malowanie i konserwacja zniszczonych słupów . wymianie kloszy do lamp . odczytu stanów liczników w szafkach do rozliczenia z energetyką z udziałem przedstawiciela ZE . pomiaru skuteczności zerowania, pomiaru rezystencji i uziemień . badaniu i kontroli natężenia oświetlenia, pomiaru napięć i obciążeń . wymianie wkładek zamków szafek na klucz uniwersalny ( jeden klucz do wszystkich szafek) . montażu i demontaż elementów iluminacji świetlnych z okazji świąt państwowych, kościelnych i dni Nowej Rudy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; dysponują minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie i wymagane uprawnienia odpowiednie dla danej branży budowlanej tj.: stwierdzenie, że co najmniej jedna osoba kadry technicznej posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz aktualne zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i wiedzę dla danej branży budowlanej. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia posiadają Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000 PLN 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy]. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej: 1.Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat prze dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia dla danej branży budowlanej tj.: stwierdzenie, że co najmniej jedna osoba kadry technicznej posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej. (wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz aktualne zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego) dokumenty pracowników wykonujących przedmiot zamówienia potwierdzone aktualnym świadectwem uprawniającym do eksploatacji punktów świetlnych - zgodnie z art.54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U. Nr 153 z 10 kwietnia 1997r.), wydanym przez odpowiednią komisję 3.Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 4.Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia [art. 23 ust. 1 ustawy]. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2 i 3. Dla warunków nr 1 i 4 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego, 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1 nr lokalu 13 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.