Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Kobylnica: mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem nawierzchni gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica na lata 2010- 2011
Numer ogłoszenia: 375778 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kobylnica , ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 059 842-90-70, faks 059 842-90-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.gminyrp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem nawierzchni gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica na lata 2010- 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) mechaniczne profilowanie nawierzchni gruntowych dróg gminnych równiarką samojezdną, 2) zagęszczenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym, dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Kobylnica. 2. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż: 1) posiada doświadczenie w zakresie realizacji usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia -tzn.: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 1 usługę dot. mechanicznego profilowania z zagęszczeniem nawierzchni gruntowych dróg o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000 zł, 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3) dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać co najmniej: a) 1 równiarkę samojezdną, b) 1 drogowy walec ogumiony (typu GS 16 lub równoważny). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie. 4. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty, z zastrzeżeniem dyspozycji wyrażonej w art. 26 ust.3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych usług dot. mechanicznego profilowania z zagęszczeniem nawierzchni gruntowych dróg, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 opisu warunków udziału w postępowaniu , 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie np. referencje, 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.ppkt 2 opisu warunków udziału w postępowaniu , 6) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.ppkt 3 opisu warunków udziału w postępowaniu, 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 6 powyżej, Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobylnica
ul. Główna 20
76-251 Kobylnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy Kobylnica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób z niepełnosprawnościami z Gminy Kobylnica
- Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap II)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" w Kwakowie (Zadanie nr 1) (II)
- Odprowadzenie wód deszczowych z ul. Mikołajczyka w Kobylnicy (Etap I)
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Wielka Wieś, Lipno, Łebień, Stara Dąbrowa, Karżniczka - pierwsze postępowanie w 2025 r.
- Konser. nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1 OD Kłodawa; ZAD 2 OD Drezdenko; ZAD 3 OD Sulęcin; ZAD 4 OD Ośno Lubuskie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 263 w m. Tarnówka
- Mechaniczne profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie gminy Mosina, jesień 2025 r."
- Naprawy i remonty w ramach bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylanka.
- Remont cząstkowy i wielkopowierzchniowy dróg wojewódzkich nr DW382 i DW297
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.