Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Gorzów Wielkopolski: REMONT FONTANNY ZLOKALIZOWANEJ NA STARYM RYNKU W GORZOWIE WLKP
Numer ogłoszenia: 375756 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT FONTANNY ZLOKALIZOWANEJ NA STARYM RYNKU W GORZOWIE WLKP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie fontanny zlokalizowanej na Starym Rynku w Gorzowie Wlkp. ZAKRES PRAC BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA 1.Roboty rozbiórkowe całości fontanny: - demontaż rzeźby i zabezpieczenie jej na czas wykonania remontu fontanny, - rozebranie postumentu fontanny wraz z niecką i cokołem oraz balustrad stalowych nad schodami prowadzącymi do szaletu, - rozebranie płyt granitowych ze schodów i terenu wokół fontanny, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej obiektu, - demontaż białej armatury z szaletów, - demontaż instalacji elektrycznej i hydraulicznej, - rozbiórka elementów konstrukcyjnych obiektu tj: stropów, ścian, fundamentów, - zabezpieczenie wykopu przed osuwaniem się gruntów i zalewaniem wodami deszczowymi, - przygotowanie wykopu i placu budowy do wykonania dalszych prac budowlanych uwzględnionych w dokumentacji technicznej. 2.Prace budowlane 2.1 Fundamenty i ściany konstrukcyjne: - wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym, - wykonanie ław fundamentowych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, - wykonanie ścian betonowych - ułożenie nadproży betonowych prefabrykowanych 2.2 Płyta stropowa: - izolacje przeciwwilgociowe, - wykonanie płyty stropowej gr. 16cm, - izolacje z płyt styropianowych gr. 15cm, - izolacje przeciwwilgociowe pod płytę denną fontanny, - zbrojona betonowa warstwa wyrównawcza, - ściana z bloczków betonowych o gr. 25cm - podmurówka w warstwie styropianu pod postument fontanny, - wykonanie poziomej warstwy izolacyjnej płyty stropowej z dwóch warstw szlamu uszczelniającego. 2.3 Elementy zewnętrzne: - wyłożenie dna wykopu wzdłuż ścian warstwą geowłókniny pod warstwy drenażowe, - żwirowa podsypka filtracyjna w przygotowanym wykopie, - drenaż rurowy jednorzędowy w przygotowanej obsypce w wykopie - rury o śr. 80mm., - podkłady betonowe na podłożu gruntowym, - izolacje przeciwwilgociowe, - warstwy wyrównawcze pod posadzki, - posadzka pod studzienki okienne z płytek 20x20cm, - obramowanie studzienek, - wymurowanie rolek z cegieł klinkierowych, - stopnie betonowe zewnętrzne, - okładziny schodów z płyt granitowych, - okładziny ścian zewnętrznych z płyt granitowych, - posadzka podestu wejściowego z płyt granitowych, - montaż balustrad, krat ozdobnych i furtek stalowych, - montaż daszka dwuspadowego, - rynny i rury spustowe. 2.4 Izolacja wewnętrzna ścian: - wykonanie fasety, - wykonanie pionowej warstwy izolacyjnej ściany, - wykonanie izolacji termicznej. 2.5 Podłoża i posadzki: - podkłady z ubitego piasku, - podkłady z betonu, - wykonanie poziomej izolacji, - wykonanie poziomej warstwy zwiększającej odporność mechaniczną podłoża, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, - wykonanie izolacji termicznej, - podkład z jastrychu cementowego wraz ze zbrojeniem, - posadzka z płytek gresowych bezfugowych. - izolacja pozioma pod ścianami z taśmy uszczelniającej. 2.6 Stolarka drzwiowa i okienna: - montaż okien jednodzielnych z PCV, - montaż okien dwudzielnych z PCV, - osadzenie podokienników, - montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych, - montaż drzwi wewnętrznych z PCV, - montaż drzwi wewnętrznych płycinowych. 2.7 Ściany i ścianki: - ściany działowe, - montaż systemowych ścianek ustępowych wraz z drzwiami. 2.8 Tynki, okładziny, malowanie: - gipsowe tynki jednowarstwowe wewnętrzne ścienne i stropowe, - gładzie tynkowe mineralne jednowarstwowe wewnętrzne ścienne i stropowe, - dwukrotne malowanie farbami silikonowymi, - licowanie ścian płytkami, - osadzenie listew wykończających. 2.9 Instalacje: - montaż i podłączenie do sieci instalacji elektrycznej obiektu, - montaż i podłączenie do sieci instalacji wodnej i kanalizacyjnej obiektu. 3.Prace będą realizowane w roku 2009 i 2010. Zamawiający na realizację prac oraz płatności z tego tytułu przewiduje przeznaczyć do dnia 23 grudnia 2009 roku kwotę 200.892,16 zł brutto. Szacunkowa wartośc zamówienia wraz z robotami uzupełniającymi wynosi:500454,69 Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: a. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie fontanny z okładziną z kamienia na łączną kwotę co najmniej 200 tys. zł brutto oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane (np. Referencje), b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje tj.: - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wskazana osoba winna posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu tej funkcji, - kierownik robót branży elektrycznej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu tej funkcji, - kierownik robót branży sanitarnej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych. Wskazana osoba winna posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu tej funkcji, c. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres Wykonawca musi do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1, 2. Kosztorys ofertowy sporządzony przy pomocy załączonych do SIWZ Przedmiarów Robót oraz na podstawie Dokumentacji Projektowej. 3.Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 4.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 5.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum, na jednym druku oświadczenia. Z Oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 6.Zakres robót, które zostaną zlecone podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3. 7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe: kopię wymaganych uprawnień, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzony przez Główny Inspektorat Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku). Wymagania dotyczące w/w osób zostały przedstawione w Rozdziale VIIb SIWZ. Jeżeli Wykonawca wskaże w Załączniku Nr 4 osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VIIb SIWZ - przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagania dotyczące w/w robót zostały przedstawione w Rozdziale VIIa SIWZ i należy je złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 wraz z dokumentami (np. Referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w Rozdziale VII c SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp. Koszt wydrukowanej dokumentacji wynosi: 80,00 zł Sposób płatności: przelew..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług kominiarskich w zasobach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Dostawa pojazdu dostawczego typu furgon dla Urzędu Miasta w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja systemu oświetleniowego w Teatrze im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim
- Dostawa i wymiana dźwigów osobowych/wind panoramicznych w istniejącym szybie windowym w budynku głównym Biblioteki
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych dekarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARAŻU W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIŃCA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Grzmota - Skotnickiego w Młodzieszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.