eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopaneprzetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Zakopanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Zakopane: przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 375677 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Karłowicza 6, 34-501 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015633, faks 018 2015633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej, polegająca na sukcesywnej dostawie artykułów w poniżej wyszczególnionych pakietach: PAKIET I -mięso wołowe i wieprzowe ARTYKUŁ Jedn. miary Zużycie roczne Wołowe pieczeń bez kości kg 120 Schab bez kości kg 600 Karkówka bez kości kg 225 Mięso mielone cielęco-wieprzowe kg 285 Łopatka bez kości kg 250 Rozbratel wołowy kg 90 PAKIET II - mięso drobiowe, podroby ARTYKUŁ Jedn. miary Zużycie roczne Filet z kurczaka kg 180 Udka z kurczaka kg 650 Filet z indyka kg 65 Kurczaki kg 150 Wątróbka z drobiu kg 50 Porcje rosołowe kg 350 PAKIET III -wędliny wołowe, wieprzowe, drobiowe ARTYKUŁ Jedn. miary Zużycie roczne Kiełbasa toruńska kg 180 Boczek wędzony kg 180 Smalec wieprz. kg 60 PAKIET IV - nabiał ARTYKUŁ Jedn. miary Zużycie roczne Twaróg półtłusty kg 60 Masło 82% kg 15 Margaryna mleczna kg 100 Śmietana 15% l 500 Mleko karton 2% l 200 Jogurt owocowy- różne smaki szt. 1000 Kefir l 120 PAKIET V - jarzyny, owoce, przetwory ARTYKUŁ Jedn. miary Zużycie roczne Buraki kg 350 Cebula kg 120 Czosnek kg 3,5 Cebula prażona kg 3 Fasola JAŚ kg 35 Fasolka szparagowa kg 15 Fasolka szparagowa mrożona kg 120 Groch łuszczony kg 25 Kapusta kiszona kg 350 Kapusta biała kg 220 Kapusta czerwona kg 220 Kapusta włoska kg 15 Kapusta pekińska szt. 200 Koper zielony pęczek 200 Kalafior szt. 60 Kalafior mrożony kg 40 Marchew kg 600 Mieszanka warzywna mrożona 6-składnikowa kg 45 Ogórki zielone kg 120 Ogórki kiszone kg 300 Pietruszka korzeń kg 120 Pietruszka zielona pęczek 350 Pory szt. 20 Papryka czerwona kg 30 Pieczarki kg 70 Pomidory kg 100 Rzodkiewka pęczek 35 Seler kg 120 Sałata zielona szt. 90 Ziemniaki kg 6000 Banany kg 200 Mandarynki kg 100 Pomarańcze kg 100 Truskawki mrożone kg 50 Mieszanka kompotowa mrożona kg 180 Jabłka kg 75 Groszek konserwowy szt. 100 Kukurydza konserwowa szt. 90 Chrzan tarty 0,40l szt. 26 Koncentrat pomidorowy 0,8l szt. 40 Syrop malinowy l 20 Galaretka owocowa - różne smaki szt. 200 PAKIET VI - pieczywo ARTYKUŁY Jedn. miary Zużycie roczne Chleb pszenno- żytni 600g szt. 150 Bułki zwykłe szt. 150 Bułka tarta w 1kg opakowaniach kg 150 Drożdżówki z nadzieniem - mix smaków szt. (min.80 gramów) 600 PAKIET VII - ryby i konserwy ARTYKUŁY Jednostka miary Zużycie roczne Filet z mintaja kg 220 Filet z pangi kg 220 PAKIET VIII - artykuły sypkie i przetwory ARTYKUŁ Jedn. miary Zużycie roczne Cukier kg 400 Kasza jęczmienna wiejska -gruba kg 60 Kasza manna kg 20 Mąka pszenna poznańska Typ 500 kg 350 Makaron łazanki kg 120 Makaron świderki lub muszelki kg 220 Makaron nitki typu Czarniecki kg 50 Makaron zacierka kg 80 Ryż biały kg 180 Sól kg 190 Herbata granulowana szt. 60 Kwasek cytrynowy szt. 15 Kminek szt. 25 Liść laurowy szt. 30 Majeranek szt. 30 Przyprawa w płynie typu Magii 1 l szt. 75 Ocet spirytusowy l 30 Pieprz naturalny mielony szt. 90 Papryka słodka szt. 90 Przyprawa grill klasyczny typu Kamis kg 3 Przyprawa do mielonego typu Kamis kg 1 Przyprawa do kurczaka łagodna typu Kamis kg 4,50 Przyprawa do gulaszu typu Kamis kg 1,50 Przyprawa do ryb typu Kamis kg 2 Przyprawa sypka typu Vegeta kg 25 Ziele angielskie szt. 60 Żurek w proszku kg 7,5 Olej uniwersalny roślinny 5 l szt. 60 Majonez typu kielecki l 25 Wafelki w czekoladzie - typu grześki, princessa szt. 1400 PAKIET IX- jajka ARTYKUŁ Jedn. miary Zużycie roczne Jaja I gat. szt. 2500 PAKIET X - wyroby mrożone ARTYKUŁ Jedn. miary Zużycie roczne Naleśniki z serem szt. 3500 Pierogi ruskie kg 200 Pierogi z mięsem kg 200 Pierogi owocowe kg 200 Knedle kg 200.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.11.00.00 - Mięso 15.11.20.00 - Drób 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.10.00 - Pieczywo 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacania przez Wykonawcę wadium przetargowego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 Prawa zamówień publicznych : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty od wykonawców, które należy załączyć do oferty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty (wymienione wyżej) dla każdego z nich. 2) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej siwz Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie ma być podpisane przez każdego z wykonawców. 3. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz) 4. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do ofert wykaz (należy wypełnić załącznik nr 3 do niniejszej siwz) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 dostawy artykułów spożywczych do placówek zajmujących się zbiorowym żywieniem, o wartości nie mniejszej niż 12 .000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) każda. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. 1. na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz sprzętu - należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz. 2. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 3. na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , wykonawca ma złożyć oświadczenie zawarte w druku oferty. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. XIV. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt XIV zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów. UWAGA! Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust. 3 w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu są jawne od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. // Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.- Tajemnica przedsiębiorstwa - rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. // Wykonawca, który chce skorzystać z tego uprawnienia winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie/kopercie znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona. Wykonawca nie może zastrzec informacji takich jak: jego nazwa (firma) oraz adres, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3zakopane.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 w Zakopanem. Ul Karłowicza 6, 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat. Szkoła Podstawowa nr 3. Ul Karlowicza 6 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.01.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.