eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Trzebunia w 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Myślenice: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Trzebunia w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 375657 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Myślenice , ul. Szpitalna 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721669, 2720069, faks 012 2721669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Trzebunia w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całość prac z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Trzebunia przewidzianych do wykonania w 2009 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 . Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, a) gwarancjach bankowych, b) gwarancjach ubezpieczeniowych, c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). . 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska S.A./O Kraków nr konta 76 1540 1115 2001 6011 3902 0001 z dopiskiem na blankiecie polecenia przelewu, jakiego postępowania i części dotyczy. 4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godzinach od 8 do 14 , a w dniu przetargu do godz. 9:00 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez należycie umocowanego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 8.01.2009 r. do godz. 9:00 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. W szczególności - Wykonawcy biorący udział w niniejszym postępowaniu muszą spełnić wszystkie warunki określone w SIWZ tj. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności:Dla potwierdzenia spełniania warunku zamawiający żąda:1. Przedstawienia odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówieniaJako spełnienie tego warunku Zamawiający uważa:1. Wykazanie i udokumentowanie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem ważnej licencji przyznanej przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważnego dokumentu potwierdzającego jakość świadczonych usług (ISO, itp.). W przypadku braku ww. dokumentów za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie doświadczenia w wykonywaniu usług leśnych na rzecz Lasów Państwowych lub usług o podobnym charakterze na rzecz innych podmiotów, a to: wykonanie w okresie ostatnich 3-ch lat w sposób należyty przynajmniej 3-ch usług z zakresu gospodarki leśnej o wartości łącznej minimum 100 000 PLN netto o zbliżonym przedmiocie i specyfice, co potwierdzone będzie stosownymi referencjami, protokołami odbioru itp.2. Zatrudnienie pracowników i personelu kierowniczego w liczbie miniumum 3 osób (łącznie oraz wykazanie, że realizowanie usług z zakresu gospodarki leśnej odbędzie się w oparciu o osoby posiadające doświadczenie przy realizacji usług leśnych. Minimum 2 pracowników musi posiadać uprawnienia pilarza. Zamawiający wymaga aby minimum 50% personelu przewidzianego do realizacji prac w zakresie pozyskania drewna i pielęgnacji lasu z zastosowaniem pilarki spalinowej posiadało minimum 1-roczny staż pracy w charakterze pilarza . Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał (lub dysponował) następujące urządzenia i sprzęt:do pozyskania drewna - minimum 2 pilarki spalinowe o mocy min. 2 kW;do zrywki drewna:- minimum 1 specjalistyczny ciągnik zrywkowy typu SKIDER lub podobny o mocy min 80 KM, - albo minimum 1 ciągnik rolniczy o mocy min. 60 KM - przystosowany do zrywki drewna .- jako obligatoryjne zamawiający wymaga posiadanie minimum 1 zaprzęgu konnego. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiajmy nie przewiduje przedpłat na rzecz realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać potencjał pozwalający na pokrywanie minimum miesięcznych kosztów realizacji zamówienia - w tym celu wykonawcy udokumentują w postaci informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, że dysponują środkami finansowymi w wysokości min. 5 000,00 zł na każdą część zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie oraz zakres wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru - zał. nr 6) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje (przy czym świadectwa i zaświadczenia ukończenia kursu pilarza wydane po roku 1998 winny odpowiadać wytycznym Zarządzenia nr 41 Dyrektora Generalnego LP z dnia 2 lipca 1998 roku, EB - 1401 - 6/98); f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 7; g) licencje potwierdzające spełnianie wymogów jakościowych lub wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnianie warunku nr 2.1 SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością np.: referencje, protokoły odbioru (referencje powinny zawierać co najmniej datę wykonania, wartość usługi oraz potwierdzenie jakości wykonania). h) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych i) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 Ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Myślenice, ul. Szpitalna 13, 32-400 Myślenice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Myślenice, ul. Szpitalna 13, 32-400 Myślenice - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.