Ogłoszenie z dnia 2011-01-04
Gdynia: USŁUGI SPRZĄTANIA
Numer ogłoszenia: 3755 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6273900, faks 58 623 46 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SPRZĄTANIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi sprzątania biur, czyszczenia okien oraz pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, środkami wykonawcy, w godzinach wyznaczonych przez zamawiającego. 1.1. Sprzątaniem codziennym objęte są pomieszczenia biurowe, socjalne, korytarze i klatki schodowe - w budynkach OPEC, znajdujących się na terenie miast: Gdynia, Wejherowo, Rumia, Sopot. Sprzątanie musi zostać wykonane w czasie i w sposób nie utrudniający bieżącej pracy przedsiębiorstwa 1.2. Zakres sprzątania codziennego - 5 dni w tygodniu, w dni powszednie: a) w pomieszczeniach biurowych: - odkurzanie wykładzin i mebli tapicerowanych, - czyszczenie (odkurzanie) mebli, urządzeń oraz parapetów, - opróżnianie koszy na śmieci i wykładanie worków na śmieci, b) w pomieszczeniach ogólnych (korytarze, klatki schodowe): - zamiatanie i mycie podłóg, - odkurzanie lub mycie poręczy oraz parapetów, - opróżnienie koszy na śmieci i wykładanie worków na śmieci, - sprawdzanie każdorazowo przed opuszczeniem budynku, we wszystkich sprzątanych pomieszczeniach, czy zamknięte są okna i wyłączone oświetlenie i urządzenia ogrzewcze inne niż CO. c) w pomieszczeniach socjalnych (szatnie, łazienki, wc, stołówki) - mycie podłóg, - mycie glazury i lamperii, - mycie luster, - czyszczenie i mycie armatury i urządzeń sanitarnych preparatem dezynfekcyjnym, - wyrzucanie śmieci i wykładanie worków na śmieci, - wykładanie środków toaletowych, tj. mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe - powierzonych przez Zamawiającego, - wykładanie środków dezynfekcyjno-zapachowych (kostki wc i zapachy stojące) do toalet zakupionych przez Wykonawcę. 1.3. Zakres sprzątania okresowego, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym, w pomieszczeniach biurowych, ogólnych i socjalnych: a) pranie wykładzin dywanowych dwa razy w roku, b) obustronne mycie drzwi i przeszkleń raz na kwartał, c) obustronne mycie okien, ram, parapetów oraz powierzchni przeszklonych według wskazań Zamawiającego raz na kwartał d) obustronne mycie szyb, ram oraz parapetów (okna trudnodostępne) raz na kwartał, e) konserwacja tarketu, wykładzin oraz płytek PCV raz w roku, f) czyszczenie tapicerki meblowej (krzesła) dwa razy w roku, g) mycie opraw oświetleniowych po uprzednim zdemontowaniu przez Zamawiającego dwa razy w roku, h) mycie kaloryferów dwa razy na kwartał, i) czyszczenie aparatów telefonicznych i dezynfekcja słuchawek z użyciem środków myjąco - pielęgnacyjnych raz w miesiącu. 1.4. Śmieci i odpady będą składowane wyłącznie do pojemników w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Za wywóz nieczystości odpowiedzialny jest Zamawiający. 1.5. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie dostęp do ciepłej i zimnej wody oraz energii elektrycznej, niezbędnej do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia. 1.6. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia socjalne do przebierania się pracowników oraz przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń. 1.7. Zamawiający wymaga zapewnienia w dni powszednie obsługi jednej osoby - w siedzibie OPEC Gdynia przy ul. Opata Hackiego 14, w godzinach 06:30 - 14:30..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATALIAN FM SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ATALIAN FM SERVICES SP. Z O.O.
- ASPEN SP. Z O.O., UL. BULARNIA 5, 31-222 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 403246,08
Oferta z najniższą ceną: 403246,08 / Oferta z najwyższą ceną: 432701,94
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych; wielkość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU POBRAŃ KRWI DO BADAŃ LABORATORYJNYCH DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA "ADAPTACJA PRZESTRZENI WEWNĘTRZNEJ, ZAPLECZA SOCJALNEGO DLA RATOWNIKÓW I PIELĘGNIAREK O POWIERZCHNI OK. 80 M2"
- ZAKUP I DOSTAWA TRANSPORTOWEGO SYSTEMU ULTRASONOGRAFICZNEGO (USG) DLA POTRZEB DOPOSAŻENIA AMBULANSU ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE
- ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU INTERNATU WRAZ ZE WSKAZANYMI POMIESZCZENIAMI SZKOŁY W III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM IM. MARYNARKI WOJENNEJ RP W GDYNI PRZY UL. LEGIONÓW 27
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
- USŁUGI SPRZĄTANIA I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz na Dworcu Multimodalnym zarządzanym przez SPGK Sp. z o. o.
- Usługa sprzątania i kompleksowego utrzymania w czystości siedziby Centrum Integracji Cudzoziemców w Gorzowie Wlkp. w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewencji
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.