Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Warszawa: Dostawa sprzętu techniczno-biurowego, komputerów i oprogramowania dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 375568 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 59 79 100, faks 022 59 79 290, 59 79 603.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu techniczno-biurowego, komputerów i oprogramowania dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu techniczno-biurowego, komputerów i oprogramowania dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie: 1. zestaw komputerowy ver. 1 32 szt. 2. Monitor LCD 19 ver. 1 szt. 32 3. notebook do 15.6 - szt.1 4. zestaw komputerowy ver. 2 1 szt. 5. Monitor LCD 24 ver. 2 szt. 1 6. drukarka laserowa cz_b 8 szt 7. drukarka przenośna atramentowa 1 szt 8. drukarka laserowa kolorowa sieciowa 3 szt 9. drukarka etykiet 1 szt 10 skaner A4 2 szt, 11. skaner przenośny 3 szt 12. skaner A3 1 szt 13. głośniki 1 zest 14. macierz 3 szt 15 Oprogramowanie dodatkowe: 1. Licencja prog. archiwizującego Win-rar WinRAR w wersji 3.91 34 lic. 2. Eset Smart Security BE Suite GOV 1Y 34 lic. 3. ABBYY PDF Transformer 2.0 Pro Wersja BOX polska wersja 9 lic. 4. CorelDRAW Graphics Suite X4 PL 1 sztuka 5. EasyRecovery 6.2 Professional licencja korporacyjna lic. nieogr. 6. Adobe Photoshop CS5 WIN PL BOX 1 sztuka 7. MS OFFICE 2010 PRO. PL MOLP 23 lic. 8. MS OFFICE 2010 PRO. PL nośnik 1 sztuka 16. pamięć przenośna 23 szt 17 niszczarka 14 szt 18 dysk zew 3 szt 19 urządzenie wielofunkcyjne 6 szt 20 wskaźnik laserowy 2 szt 21 dyktafon 2 szt 22 karta graficzna 1 szt 23 kserokopiarka kolorowa 1 szt 24 telefaks 3 szt 25 wielofunkcyjne urządzenie kopiująco_drukujące szt 1 26 aparat fotograficzny 8 szt 27 aparat telefoniczny 40 szt 28 notebook do 17,3 szt.6 29 projektor multimedialny 1 szt 30 kamera cyfrowa 1 szt 31 tablica interaktywna 1 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 30.19.14.00-8, 38.65.21.20-7, 30.12.13.00-6, 30.19.10.00-4, 32.33.21.00-0, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 48.90.00.00-7, 51.60.00.00-8, 72.26.50.00-0, 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 30.12.14.10-0, 32.55.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca do oferty załączy: 1) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, będący załącznikiem nr 2 do siwz, w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę; 2) oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043_4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram (dotyczy komputerów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Jagiellońska 36, Warszawa, sala nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Skoczylasa 4, 03-469 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programy: PROW, RPO, PO KL, PO RYBY, KSOW, PO KL PARP, 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunku, o którym mowa w ust. 1. 4. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia_nie spełnia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PROW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery 9 szt, monitor 19 8 szt, drukarka 3 szt, win rar 9 lic,smart security 9 lic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RPO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarka 1 szt, skaner 4 szt, abby pdf 9 lic, corel 1 lic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: POKL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skaner 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PO RYBY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery 1 szt, monitor 19 1 szt, drukarka 1 szt, win rar 1 lic, smart security 1 lic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: UMWM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery 23 szt, monitor 19 23 szt, ms office molp 23 lic, ms office nosnik 1 szt, macierz 3 szt, drukarka kolorowa 2 szt, drukarka cz_b 5 szt, drukarka etykiet 1 szt, skaner 1 szt, easy Recovery lic nieogr. adobe photoshops 1 lic., win rar 23 lic, smart security 23 lic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: UMWM - Biuro Bezpieczeństwa Publicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer 1 szt, monitor 24 1 szt, głośniki 1 szt, win rar 1 lic, smart security 1 lic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RPO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pamięć 8 szt, niszczarka 2 szt, dysk zew 1 szt, urządzenie wielofunkcyjne 2 szt, wskaźnik laserowy 2 szt, dyktafon 1 szt, karta graficzna 1 szt, kserokopiarka 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: POKL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: niszczarka 1 szt, dyktafon 1 szt, dysk zew 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PROW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: niszczarka 4 szt, telefaks 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: UMWM- KM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielofunkcyjne urządzenie kopiująco drukujące 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: UMWM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pamięć 15 szt, niszczarka 7 szt, aparat fotograficzny 3 szt, urządzenie faksowe 2 szt, aparat telefoniczny 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: KSOW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebook 6 szt, aparat fotograficzny 4 szt, urządzenie wielofunkcyjne 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: POKL PARP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat fotograficzny 1 szt, projektor 1 szt, kamera 1 szt, tablica interaktywna 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem.
- Zaprojekt., uzgodn. i wykon. progów zwal. na ul. Gościniec i ul. K. Dąbrowskiego na ter. m. st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejsc. Zakręt, wyk. oznakowania, montaż barier, latarni oraz ogrodzenia
- Usługa telekomunikacyjna dostępu do dedykowanej sieci APN GSM dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności (SOiA) w celu zapewnienia bezpiecznej i niezawodnej komunikacji danych.
- Usługa w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1 BLTR - sprawa 26/2025
- Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy ul. Żelaznej 91 w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej.
- Przebudowa wejścia tylnego do budynku N [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska 69/71]
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Renowacja budynku Centrum Kultury Gminy Mełgiew w Podzamczu wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia"
- Zakup sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie"
- Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania
- Zakup i dostawa sprzętu IT
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.