eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębociceDostawa żywności do Przedszkola Publicznego w Grębocicach i Oddziału Przedszkolnego w Rzeczycyw roku 2011.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Grębocice: Dostawa żywności do Przedszkola Publicznego w Grębocicach i Oddziału Przedszkolnego w Rzeczycy: w roku 2011.
Numer ogłoszenia: 375566 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ).

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne w Grębocicach , ul. Kościelna 18A, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 76 8315060, faks 76 8315060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolegrebocice.biposwiata.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.przedszkolegrebocice.biposwiata.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do Przedszkola Publicznego w Grębocicach i Oddziału Przedszkolnego w Rzeczycy: w roku 2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów: mięsa, wyrobów wędliniarskich, mięsa drobiowego, mleka i przetworów mleczarskich, warzyw i owoców, mrożonek, ryb oraz przetworów owocowych i warzywnych, artykułów spożywczych, pieczywa, jaj na potrzeby Przedszkola Publicznego w Grębocicach i Oddziału Przedszkolnego w Rzeczycy. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zapotrzebowanie na artykuły spożywcze określone zostało w formularzach asortymentowo - cenowych (załączniki 1 a - g do SIWZ) stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji. Wypełniony wybrany załącznik należy dołączyć do oferty. Zamówienie podzielono na 7 pakietów (7 części): zad.1 - Pakiet nr 1 MIĘSO (WIEPRZOWE, WOŁOWE, DRÓB) ORAZ WYROBY WĘDLINIARSKIE zad.2 - Pakiet nr 2 MLEKO I PRZETWORY MLECZARSKIE zad.3 - Pakiet nr 3 WARZYWA I OWOCE zad.4 - Pakiet nr 4 MROŻONKI (WARZYWA, OWOCE, RYBY, PRZWETWORY WARZYWNE) zad.5 - Pakiet nr 5 ARTYKUŁY SPOŻYWCZE zad.6 - Pakiet nr 6 PIECZYWO zad.7 - Pakiet nr 7 JAJA.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku zaistnienia konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego zostanie ono udzielone na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające mogą stanowić nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegają na rozszerzeniu dostawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1, 03.10.00.00-2, 03.11.00.00-5, 15.10.00.00-9, 03.14.25.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ), b) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy odpowiadający danemu zadaniu: zad.1 - Pakiet nr 1 MIĘSO (WIEPRZOWE, WOŁOWE, DRÓB) ORAZ WYROBY WĘDLINIARSKIE (wg załączonego wzoru nr 1a) zad.2 - Pakiet nr 2 MLEKO I PRZETWORY MLECZARSKIE (wg załączonego wzoru nr 1b) zad.3 - Pakiet nr 3 WARZYWA I OWOCE (wg załączonego wzoru nr 1c) zad.4 - Pakiet nr 4 MROŻONKI (WARZYWA, OWOCE, RYBY, PRZWETWORY WARZYWNE) (wg załączonego wzoru nr 1d) zad.5 - Pakiet nr 5 ARTYKUŁY SPOŻYWCZE (wg załączonego wzoru nr 1e) zad.6 - Pakiet nr 6 PIECZYWO (wg załączonego wzoru nr 1f) zad.7 - Pakiet nr 7 JAJA (wg załączonego wzoru nr 1g ) c) oświadczenie wykonawcy o wdrożeniu systemu HACCP (wg załączonego wzoru nr 4) - jeśli wymagany d) oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami ZUS, KRUS, Urzędu Skarbowego, Miasta lub Gminy (wg załączonego wzoru nr 5) e) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ceny zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik do umowy oraz całkowita cena przedmiotu umowy może ulec zmianie jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Sprzedający zobowiązany jest przed wprowadzeniem zmiany cen, jednak nie później niż na 3 dni robocze przed proponowanym terminem zmiany, przedstawić Kupującemu informację zawierającą merytoryczne oraz rachunkowe uzasadnienie nowych cen, celem uzyskania akceptacji Kupującego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkolegrebocice.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne w Grębocicach, ul. Kościelna 18A, 59-150 Grębocice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Przedszkole Publiczne w Grębocicach, ul. Kościelna 18A, 59-150 Grębocice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad.1 Pakiet nr 1 MIĘSO (WIEPRZOWE, WOŁOWE, DRÓB) ORAZ WYROBY WĘDLINIARSKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zapotrzebowanie na artykuły spożywcze: mięso wieprzowe, wołowe, drób, wyroby wędliniarskie określone zostało w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik 1 a do SIWZ) stanowiącym integralną część specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad.2 - Pakiet nr 2 MLEKO I PRZETWORY MLECZARSKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zapotrzebowanie na artykuły spożywcze: mleko i przetwory mleczarskie określone zostało w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik 1 b do SIWZ) stanowiącym integralną część specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad.3 - Pakiet nr 3 WARZYWA I OWOCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zapotrzebowanie na artykuły spożywcze: warzywa owoce określone zostało w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik 1 c do SIWZ) stanowiącym integralną część specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00-5, 03.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad.4 - Pakiet nr 4 MROŻONKI (WARZYWA, OWOCE, RYBY, PRZETWORY WARZYWNE).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zapotrzebowanie na artykuły spożywcze: warzywa, owoce, ryby, przetwory warzywne określone zostało w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik 1 d do SIWZ) stanowiącym integralną część specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad.5 - Pakiet nr 5 ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zapotrzebowanie na artykuły spożywcze: określone zostało w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik 1 e do SIWZ) stanowiącym integralną część specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad.6 - Pakiet nr 6 PIECZYWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zapotrzebowanie na artykuły spożywcze: pieczywo określone zostało w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik 1 f do SIWZ) stanowiącym integralną część specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zad.7 - Pakiet nr 7 JAJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zapotrzebowanie na artykuły spożywcze: jaja określone zostało w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik 1 g do SIWZ) stanowiącym integralną część specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.