eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecindostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki użytkowanego w jednostkach Policji woj. zachodniopomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-27

POZYCJA 37548

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki użytkowanego w jednostkach Policji woj. zachodniopomorskiego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Imianowska Katarzyna, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406, e-mail: zamowieniakwp@wp.pl, www.szczecin.kwp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki użytkowanego w jednostkach Policji woj. zachodniopomorskiego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy: W części I - taśm do drukarek igłowych - wyspecyfikowane w załączniku nr 2 do siwz, W części II - tuszy i głowic do drukarek atramentowych - wyspecyfikowane w załączniku nr 3 do siwz, W części III - tonerów i urządzeń bębnowych - wyspecyfikowane w załączniku nr 4 do siwz, W części IV - nośników danych - wyspecyfikowane w załączniku nr 5 do siwz, do magazynu zamawiającego przy ul. Małopolska 47 w Szczecinie, w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 2.Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania tuszy i tonerów regenerowanych, które nie gwarantują pożądanego poziomu jakości druku (zlewanie się kolorów, smugi na wydruku, zakłócenia pracy głowic drukujących powodujące wycieki, których efektem jest zatykanie się dysz i tym samym uszkodzenie sprzętu), co dyskryminuje je jako produkty równoważne. Oczekujemy ofert wyrobów oryginalnych producenta sprzętu, jakich część składową stanowią ww. tusze i tonery ze względu na fakt, iż zostały one opracowane razem z drukarkami i nośnikami, aby zapewnić optymalną jakość druku, wydajność i niezawodność systemu - przedmiotowe cartridge, przeznaczone będą między innymi do współpracy ze sprzętem nowym, objętym gwarancją, którego producent zastrzega sobie prawo odrzucenia ewentualnej reklamacji, w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych przez niego nie zalecanych, wśród których są refabrykaty; 2)w przypadku oferowania tuszy i tonerów równoważnych proszę o załączenie zgody producenta sprzętu na ich stosowanie, za produkty równoważne bowiem uważa się produkt fabrycznie nowy, wytworzony przez innego producenta na licencji producenta drukarki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47 Szczecin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.30 - Taśmy magnetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: określona jest w siwz. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: w części I - 400,- zł w częśći II - 2.000,- zł w części III - 2.000,- zł w części IV - 400,- zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Podstawą do zapłaty będzie wystawiona przez Wykonawcę faktura VAT/rachunek. Należność za właściwie zrealizowane zamówienie zostanie zapłacona przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury/rachunku. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego przez bank. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: przewidziana Prawem Spółek Handlowych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (wymienionych szczegółowo w załączniku nr 1), 2.niepodleganie wykluczeniu z art. 24,. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami dotyczącymi art.22 ust. 1 upzp (załącznik nr 1), 2.wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej (w zależności od oferty załącznik nr 2,3,4,5), 3.dokument potwierdzający wniesienie wadium, 4.w przypadku oferowania tuszy i tonerów równoważnych należy załączyć zgodę producenta sprzętu na ich stosowanie, za produkty równoważne bowiem uważa się produkt fabrycznie nowy, wytworzony przez innego producenta na licencji producenta drukarki, 5.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawione lub potwierdzone przez właściwy urząd nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. XIV ust. 7 SIWZ. 6.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, obowiązany jest sporządzić wykaz firm/osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z poniższymi danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 10.umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika oraz jego zakres reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: w części I i IV 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymagane są minimum dwa potwierdzenia zawierające w swej treści następujące informacje jak: 1)wartość potwierdzanej dostawy, nie niższa aniżeli 50.000,- zł każda, 2)określenie przedmiotu dostawy (dopuszcza się potwierdzenia realizacji dostaw materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki bez względu na ich rodzaj), 3)dokładne daty realizacji pojedynczej dostawy lub umowy ( nie dopuszcza się kumulowania dostaw nie wynikających z realizacji tej samej umowy), 4)dokładna nazwa i adres odbiorcy w części II i III 1.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymagane są minimum dwa potwierdzenia zawierające w swej treści następujące informacje jak: 1)wartość potwierdzanej dostawy, nie niższa aniżeli 100.000,- zł każda*, 2)określenie przedmiotu dostawy (dopuszcza się tylko potwierdzenia realizacji dostaw materiałów eksploatacyjnych sprzętu łączności i informatyki, wśród których większą część lub całość wartości stanowiły tusze, tonery lub urządzenia bębnowe), 3)dokładne daty realizacji pojedynczej dostawy lub umowy ( nie dopuszcza się kumulowania dostaw nie wynikających z realizacji tej samej umowy), 4)dokładna nazwa i adres odbiorcy * dwa potwierdzenia na 100.000,- zł każde, będzie traktowane jako potwierdzenie spełnienia warunków w każdej spośród czterech części zamówienia odrebnie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZZ-2310 - 150/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: wszyscy zainteresowani. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.09.2005, godzina 12:00, Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, Zespół ds zamówień publicznych, pok 219.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: taśm do drukarek igłowych. 3) Zakres lub wartość: wyspecyfikowane w załączniku nr 2 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: tusze i głowice do drukarek atramentowych. 3) Zakres lub wartość: wyspecyfikowane w załączniku nr 3 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: tonery i urządzenia bębnowe. 3) Zakres lub wartość: wyspecyfikowany w załączniku nr 4 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.73.40, 30.21.73.20, 30.21.73.30, 30.23.31.72. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośniki danych. 3) Zakres lub wartość: wyspecyfikowane w załączniku nr 5 do siwz, 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.