Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Mosina: ROZBUDOW BUDYNKU STRAŻY POŻARNEJ W MOSINIE
Numer ogłoszenia: 375486 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Mosinie , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132251, faks 061 8132941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOW BUDYNKU STRAŻY POŻARNEJ W MOSINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera rozbudowę budynku Straży Pożarnej, położonego w Mosinie przy ul. Śremskiej. Zagospodarowanie terenu zakłada zlokalizowanie na terenie działki nowych części budynku wraz z zakładana infrastrukturą. Zakłada się wyznaczenie nowych dojść i dojazdów wewnętrznych, placów manewrowych oraz miejsc postojowych samochodów osobowych. Obsługa komunikacyjna będzie istniejącym zjazdem na drogę powiatową . Wyznaczone zostaną miejsca lokalizacji zieleni. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI: pow. działki 5211,00 m2 pow. zabudowy istniejąca 314,70 m2 pow. zabudowy proj. budynku 583,40 m2 pow. zieleni 3312,90 m2 pow. komunikacji utwardzonej 1000,00 m2 PODZIAŁ ARCHITEKTONICZNO - BUDOLWANY: Budynek Straży Pożarnej został rozdzielony pomiędzy dwóch użytkowników. W poziomie parteru przewidziano garaże wozów bojowych oraz pomieszczenia sanitarne, zawierające szatnie czyste, szatnie brudne oraz umywalnie. N piętrze zlokalizowano pomieszczenia biurowo szkoleniowe, pomieszczenia wypoczynku i czuwania. UKŁAD KONSTRUKCYJNY BUDYNKU: Nowe części budynku stanowić będą niezależne zdylatowane części budynku. Dach - więźba dachowa drewniana, kryta dachówką ceramiczną karpiówką. Więźba dachowa zharmonizowana z więźbą istniejącą. Założono wymianę ok. 30% elementów nośnych więźby oraz 100% łat i kontrłat. Założono również w 100 % impregnację starej i projektowanej więźby. Okna z profili PVC. Drzwi zewnętrzne aluminiowe ocieplone oraz bramy technologiczne stalowe. Zakłada się wentylację grawitacyjną pomieszczeń biurowych oraz wentylacje mechaniczna w pozostałych pomieszczeniach. Ogrzewanie budynku przewidziane jest z istniejącej kotłowni gazowej. W zakres robót wchodzą: - roboty b budowlane - roboty elektryczne - roboty sanitarne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 6 do SIWZ Przedmiar robót Załącznik Nr 7 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 8 do SIWZ Dokumentacja projektowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 60.000 ZŁIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.2.1 wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonali roboty budowlane o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto każda, polegające na budowie lub przebudowie budynku. 1.2.2 Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi branży ogólnobudowlanej wykonawcze w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych i aktualnym zaświadczeniem, że jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego oraz co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane w następujących specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa - w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Rozdziale V specyfikacji - następujące dokumenty i oświadczenia: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu składa następujące dokumenty: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem (robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia) należy rozumieć wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie roboty budowlanej o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto, polegającej na budowie lub przebudowie budynku. 2.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz), tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi branży ogólnobudowlanej wykonawcze w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych i aktualnym zaświadczeniem, że jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego oraz co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane w następujących specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2.3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami, tj. uprawnienia budowlane branży ogólnobudowlanej wykonawcze bez ograniczeń w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych oraz aktualne zaświadczenie, że jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.1), 1.2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 3.1. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 4.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4.3) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1.1, 1.2,1.3, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 6.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). 6.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie
Pl. 20 Października 1
62-050 Mosina
pok. 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pok. 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MOSINY
- "Modernizacja pomieszczenia kotłowni w budynku wielofunkcyjnym w Pecnej w ramach zadania "Modernizacja pomieszczeń budynku wielofunkcyjnego w Pecnej""
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Mosinie
- Zakup z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- "Budowa obwodnicy Mosiny w ciągu drogi wojewódzkiej nr 431 - etap II"
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemów monitorowania ruchu turystycznego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Przebudowa stawu w miejscowości Stara Wieś
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





