To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Wałbrzych: Remont budynku prosektorium położonego przy ul. Żeromskiego wraz z otoczeniem przedmiotowego budynku
Numer ogłoszenia: 375432 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323094 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku prosektorium położonego przy ul. Żeromskiego wraz z otoczeniem przedmiotowego budynku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku prosektorium położonego przy ul. Żeromskiego wraz z jego otoczeniem. Zakres robót objętych zamówieniem: - remontu dachu budynku prosektorium, - remontu elewacji budynku prosektorium, - remontu murków, schodów oraz nawierzchni z trylinki stanowiących otoczenie przedmiotowego budynku - malowanie kaplicy. Szczegółowy zakres robót określa projekt umowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w SIWZ oraz innych uzgodnień z Inspektorem nadzoru i Zamawiającym, 2. zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 3. zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 4. wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w SIWZ, 5. usunięcie odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) oraz zapisami w SIWZ. Wykonawca zapewni miejsce wywozu i utylizacji odpadów oraz uzyska potwierdzenia na piśmie jego wywozu i utylizacji. 6. zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, 7. przedstawienie Inspektorowi nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 8. po zawarciu umowy, w terminie określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu robót i przedłożenia go Zamawiającemu do zatwierdzenia. Kontrola i odbiór robót. Zamawiający poprzez Inspektora nadzoru na bieżąco będzie kontrolował postęp robót, oraz przy jego udziale nastąpi odbiór robót. Czynności odbiorowe rozpoczną się w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku prosektorium położonego przy ul. Żeromskiego wraz z jego otoczeniem. Zakres robót objętych zamówieniem: - remontu dachu budynku prosektorium, - remontu elewacji budynku prosektorium, - remontu murków, schodów oraz nawierzchni z trylinki stanowiących otoczenie przedmiotowego budynku - malowanie kaplicy. Szczegółowy zakres robót określa projekt umowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w SIWZ oraz innych uzgodnień z Inspektorem nadzoru i Zamawiającym, 2. zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 3. zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 4. wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w SIWZ, 5. usunięcie odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) oraz zapisami w SIWZ. Wykonawca zapewni miejsce wywozu i utylizacji odpadów oraz uzyska potwierdzenia na piśmie jego wywozu i utylizacji. 6. zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, 7. przedstawienie Inspektorowi nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 8. po zawarciu umowy, w terminie określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu robót i przedłożenia go Zamawiającemu do zatwierdzenia. Kontrola i odbiór robót. Zamawiający poprzez Inspektora nadzoru na bieżąco będzie kontrolował postęp robót, oraz przy jego udziale nastąpi odbiór robót. Czynności odbiorowe rozpoczną się w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbiety Wichowskiej prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą PPHiU Zakład Remontowo-Konstrukcyjny -Biały Kamień- Elżbieta Wichowska, ul. Wysockiego 28, 58-304 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52154,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52927,77
Oferta z najniższą ceną: 52927,77 / Oferta z najwyższą ceną: 61142,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 12 części z zakresu: Programowanie w języku Python, Red Hat, Sieci LAN/WAN oraz UNIX/LINUX dla CI w Opolu.
- Realizacja badań diagnostycznych w charakterze laboratorium centralnego w ramach projektu niekomercyjnego badania klinicznego pn. "AVO-CLL: Wieloośrodkowe, randomizowane, otwarte badanie fazy ........
- Dostawa produktów leczniczych zawierających substancję czynną ISATUXIMABUM i RAMUCIRUMABUM do stosowania w programie lekowym na okres 3 miesięcy dla Oddziałów Hematologii i Onkologii
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
- Dostawa papieru kserograficznego
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.