eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzernichówŚwiadczenie usług cateringowych dla uczestników kursów zawodowych realizowanych w ramach projektu Dobry zawód = dobra praca, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Czernichów: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników kursów zawodowych realizowanych w ramach projektu Dobry zawód = dobra praca, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 37534 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej , ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, faks 033 8661287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników kursów zawodowych realizowanych w ramach projektu Dobry zawód = dobra praca, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla uczestników kursów zawodowych realizowanych w ramach projektu Dobry zawód = dobra praca , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. 2. Przedmiot zamówienia: Catering kawowy: 1) Ciasto z blachy 1 kawałek (lub drożdżówka lub pączek) na osobę, 2) Drobne ciasteczka lub paluszki 100 g na osobę, 3) Soki 100% - 0,25 l na osobę, 4) Woda mineralna - 0,25 l na osobę, 5) Kawa i herbata w termosach - po 0,25 l na osobę, 6) Cukier do kawy i herbaty, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty - dla wszystkich uczestników. Ciasto (+ łyżeczka jednorazowa do ciasta) i ciastka podane na talerzykach jednorazowych. Kubeczki jednorazowe do napojów zimnych i gorących, mieszadełka do kawy i herbaty - dla każdej osoby. Catering obiadowy: 1) Drugie danie: a) danie mięsne: - ziemniaki lub zamiennie: makaron, ryż, kasza - 200 g na osobę, -mięso - 150 g na osobę, -Surówka lub warzywa gotowane - 150 g na osobę, b) danie bezmięsne (w piątki): - ziemniaki - 200 g na osobę, - ryba - 150 g na osobę, - surówka - 150 g na osobę. Obiad dla każdego uczestnika powinien być ciepły, wyporcjowany, zapakowany w jednorazowe opakowanie termiczne z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. Posiłki powinny być wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obiady, o nie gorszej jakości, na swój koszt, z innych źródeł. 2) Soki 100% - 0,25 l na osobę, 3) Woda mineralna - 0,25 l na osobę. Kubeczki jednorazowe do napojów zimnych - dla każdej osoby. 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) Wykonawca dostarczać będzie uczestnikom szkoleń posiłki w dni wskazane przez Zamawiającego. Dostarczanie posiłków dla 6 grup szkoleniowych (po 10 osób każda grupa) następować będzie przed rozpoczęciem szkolenia (serwis kawowy) i w trakcie przerwy (obiad jednodaniowy). 2) Ilość spotkań wymagających organizacji usługi cateringowej stanowi listę otwartą Zamawiającego (przewidywane, ale nie wiążące), ze względu na możliwe zmiany w harmonogramach zajęć. 3) Szacunkowa ilość - około 2.500 osobodni (catering kawowy+obiadowy). 4) Wykonawca otrzyma dokładny harmonogram dostaw (dzień, godziny, miejsce) na każdy miesiąc świadczenia usług. 5) Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadów i śmieci, po każdym dniu szkolenia. 6) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 7) Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych. 8) Świadczenie usługi obejmować będzie okres od kwietnia 2011 r. do listopada 2011 r., w tym w miesiącach: kwiecień - 1 grupa, maj - 2 grupy, czerwiec - 3 grupy, lipiec - 3 grupy, sierpień - 4 grupy, wrzesień - 4 grupy, październik - 2 grupy, listopad - 1 grupa. 9) Zajęcia dla poszczególnych 10-cio osobowych grup mogą odbywać się w różnych miejscach na terenie gminy Czernichów. Wyjątek stanowią zajęcia praktyczne ze spawania (około 40 dni dla grupy 10-cio osobowej), które odbywać się będą w innym miejscu na terenie powiatu żywieckiego. 10) Cena brutto określona przez Wykonawcę w ofercie musi obejmować całość zamówienia wraz z kosztem transportu oraz uwzględniać ryzyko wzrostu cen. 11) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zadania podwykonawcom. 12) Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac. 5. Rozliczenia finansowe: 1) Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie rozliczeń wydanych posiłków. 2) Wynagrodzenie obliczane będzie jako iloczyn ilości osób i ilości dni (osobodni) wynikających z zamówienia na dany miesiąc oraz ceny jednostkowej (wynikającej z oferty Wykonawcy). 3) Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 14 dni od otrzymania faktury wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym potwierdzającym wykonanie usługi. 4) W razie braku środków finansowych, Zamawiający może wydłużyć okres zapłaty do otrzymania środków z Europejskiego Funduszu Społecznego, bez naliczania odsetek ustawowych przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli: uzyskał decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego zatwierdzającą zakład wprowadzający do obrotu żywność lub/i uzyskał wpis do rejestru zakładów, które wprowadzają do obrotu żywność, o których mowa w art. 61-67 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.Dz.U. z 2010 r, nr 136 poz. 914) oraz załączy do oferty oświadczenie (załączniki nr 3).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznika nr 1 do SIWZ 2) Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentowania wykonawcy osobę(osoby) - załącznik nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dobry zawód = dobra praca. Projekt realizowany przez Gminę Czernichów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Umowa z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Katowicach UDA-POKL.06.01.01-24-094/10-00 z dnia 22.10.2010 r.,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.