eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólDostawa Stymulatorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Nowa Sól: Dostawa Stymulatorów
Numer ogłoszenia: 37529 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpita_nowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Stymulatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - Stymulatory DDDR 1. Stymulatory DDDR-podstawowy - 75 szt. 2. Stymulator DDDR do leczenia zespołu wazowagalnego - 5 szt. 3. Stymulator DDDR z trybem pracy minimalizującym stymulacje prawokomorową - 10 szt. 4. Elektrody - 220 szt. Pakiet II - Stymulatory SSIR I DDDR z pamięcią IEGM 1. Stymulatory SSIR z pamięcią IEGM - 40 szt. 2. Stymulatory DDDR z pamięcią IEGM - 50 szt. 3. Elektrody do stymulacji, endokawitarne - 300 szt. Pakiet III - Stymulatory SSIR I DDDR z monitorowaniem skutecznej stymulacji 1. Stymulatory SSIR z monitorowaniem skutecznej stymulacji - 40 szt. 2. Stymulatory DDDR z monitorowaniem skutecznej stymulacji - 40 szt. 3. Elektrody stymulacyjne - 130 szt. Pakiet IV - Introducery PEEL AWAL (7-12F) - 400 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.82.10 - Stymulatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.10 - Stymulatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wymogu wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia; na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty, wskazane w poniższym pkt VI SIWZ - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie 3 lat przed data wszczęcia postępowania zrealizowali zamówienie w zakresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia (przynajmniej jednej) - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oswiadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ. - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i fanasowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oswiadczenie wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oswiadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku 3. Oceny spełniania w/w warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów określonych w części VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub - rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia (przynajmniej jednej) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 lit a). 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu nastapi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, a wyszczególnionych w pkt VI ppkt 1-5 SIWZ. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane w skali spełnia-nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Jakość - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSSP ZOZ w Nowej Soli ul. Chałubińskiego 7, biurowiec Szpitala, pokój nr 5 - Dział zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: WSSP ZOZ w Nowej Soli ul. Chałubińskiego 7, biurowiec Szpitala, pokój nr 5 - Dział zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Stymulatory DDDR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - Stymulatory DDDR 1. Stymulatory DDDR-podstawowy - 75 szt. 2. Stymulator DDDR do leczenia zespołu wazowagalnego - 5 szt. 3. Stymulator DDDR z trybem pracy minimalizującym stymulacje prawokomorową - 10 szt. 4. Elektrody - 220 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Stymulatory SSIR I DDDR z pamięcią IEGM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - Stymulatory SSIR I DDDR z pamięcią IEGM 1. Stymulatory SSIR z pamięcią IEGM - 40 szt. 2. Stymulatory DDDR z pamięcią IEGM - 50 szt. 3. Elektrody do stymulacji, endokawitarne - 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Stymulatory SSIR I DDDR z monitorowaniem skutecznej stymulacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - Stymulatory SSIR I DDDR z monitorowaniem skutecznej stymulacji 1. Stymulatory SSIR z monitorowaniem skutecznej stymulacji - 40 szt. 2. Stymulatory DDDR z monitorowaniem skutecznej stymulacji - 40 szt. 3. Elektrody stymulacyjne - 130 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Introducery PEEL AWAL (7-12F) - 400 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - Introducery PEEL AWAL (7-12F) - 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.