eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Ochrona obiektu Starego Ratusza w Rybniku - siedziby Muzeum i Urzędu Stanu Cywilnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Rybnik: Ochrona obiektu Starego Ratusza w Rybniku - siedziby Muzeum i Urzędu Stanu Cywilnego
Numer ogłoszenia: 375186 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Rybniku , Rynek 18, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0-32 4327460, faks 0-32 4327463.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu Starego Ratusza w Rybniku - siedziby Muzeum i Urzędu Stanu Cywilnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowe zapewnienie ochrony fizycznej(przez jednego pracownika ochrony), monitorowania i rejestracji sygnałów z systemów alarmowych w obiektach: Budynku Starego Ratusza w Rybniku ul. Rynek 18 - siedziby Muzeum w Rybniku i Urzędu Stanu Cywilnego mieszczącego się w tym samym budynku. Zamówienie obejmuje również zapewnienie dodatkowej ochrony w czasie organizowanych przez Muzeum ( 3 jednodniowych - w ciągu roku) imprez na terenie budynku na żądanie Zamawiającego przez 4 ochraniarzy. 2.Ochrona ma polegać na zapewnieniu bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego obiektu. 2.1Zakres usługi ochrony obejmuje świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu, a przede wszystkim: 1) Zabezpieczenie obiektu przed wejściem na jego teren osób nieupoważnionych. 2) Ochrona obiektów przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacja i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego. 3) Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń Zamawiającego, w szczególności miejsc wymagających szczególnej ochrony, kontrolowanie zamknięcia wszystkich drzwi ewakuacyjnych i okien, 4) Zabezpieczanie śladów i dowodów przestępstw dokonanych na terenie obiektów Zamawiającego. 5) Bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszaniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego. 6) Utrzymywanie ładu i porządku publicznego. 7) Sprawne obsługiwanie systemów zabezpieczeniowych ( przeciwwłamaniowych, przeciwpożarowych, telewizji przemysłowej, 8) Zapewnienie dodatkowej ochrony 3 jednodniowych imprez organizowanych przez Muzeum w Rybniku w ciągu roku kalendarzowego ( przez 4 ochraniarzy) przez cały okres realizacji umowy. 9) zwracanie uwagi na osoby palące w miejscach niedozwolonych. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera siwz, w tym wzór umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie wymaga się, żeby Wykonawca posiadał odpowiednie uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie usług ochroniarskich. tj. aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia, wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (tj. Dz. U z 2005 r., Nr 145, poz., 1221 z późn. zm.) W celu potwierdzenia tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży dokument o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt1) niniejszego ogłoszenia. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie wymaga się, żeby Wykonawca, który złoży ofertę wykazał się wykonaniem co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których każda polegała na stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej, obsłudze systemów p.poż, oraz systemów antywłamaniowych i monitoringu o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (każda z usług). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: w celu potwierdzenia tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży dokument o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt2) niniejszego ogłoszenia. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga żeby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały wymagane przepisami uprawnienia. Dodatkowo wymaga się, żeby przynajmniej jeden pracownik ochrony, który będzie realizował zamówienie posiadał licencje II stopnia. W tym zakresie zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w III.4.1) ppkt3)niniejszego ogłoszenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty tj: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie: 1)wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT, b) w przypadku wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych wartość wynagrodzenia może wzrosnąć o wskaźnik inflacji za dany rok ogłoszony przez Prezesa GUS. 2) danych identyfikujących Strony Umowy, w szczególności w przypadku zmiany nazwy firmy, adresu siedziby

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kultura.um.rybnik.pl/muzeum
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Rybniku ul. Rynek Nr 18, 44 - 200 Rybnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 09:45, miejsce: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, ul. Rynek 18, sala nr 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dopuszczalną formą kontaktów potencjalnych wykonawców z Zamawiającym jest poczta elektroniczna i faks oraz zgodnie z art. 27 ust. 3 forma pisemna. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający jak i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną, faksem - każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Faks do korespondencji w sprawie Zamówienia: (032) 4327463 E-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: muzeum@muzeum.rybnik.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.