To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 375147 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Białaczów: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół prowadzonych przez Gminę Białaczów w okresie od 01.01.2017r. do 30.06.2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366118
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białaczów, krajowy numer identyfikacyjny
59064782000000, ul.
ul. Piotrkowska
12,
26307
Białaczów, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
447 581 414, faks
447 581 414, e-mail
ugbialaczow@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bialaczow.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół prowadzonych przez Gminę Białaczów w okresie od 01.01.2017r. do 30.06.2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UZP.271.52.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje zakup ulgowych biletów dla uczniów dojeżdżających: a) do Gimnazjum w Białaczowie - 97 uczniów z miejscowości: - Sędów - 14 uczniów - Kuraszków - 6 uczniów - Parczówek - 2 uczniów - Petrykozy - 1 uczeń - Skronina - 16 uczniów - Miedzna Drewniana - 14 uczniów - Wąglany - 6 uczniów - Żelazowice - 10 uczniów - Radwan - 1 uczeń - Sobień - 10 uczniów - Parczów- 11 uczniów - Zakrzów - 5 uczniów - Miedzna Murowana - 1 uczeń b) do Szkoły Podstawowej w Białaczowie - 77 uczniów z miejscowości: - Zakrzów- 18 uczniów - Sobień - 33 uczniów - Parczów - 26 uczniów c ) do Szkoły Podstawowej w Petrykozach - 45 uczniów z miejscowości: - Parczówek - 33 uczniów - Kuraszków- 12 uczniów d)do Szkoły Podstawowej w Skroninie - 27 uczniów z miejscowości: - Sędów- 24 uczniów - Zakrzów- 3 uczniów e) do Szkoły Podstawowej w Miedznej Drewnianej - 73 uczniów z miejscowości: - Radwan - 20 uczniów - Miedzna Murowana - 5 uczniów - Żelazowice - 31 uczniów - Wąglany - 17 uczniów f) z gimnazjum w Białaczowie do Opoczna, Basen Opoczyńska Fala, ul. Biernackiego 4a - 22 uczniów oraz 2 opiekunów - nauczycieli. g ) zakup normalnych biletów miesięcznych dla opiekunów uczniów - 4 opiekunów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34980000-0
Dodatkowe kody CPV:
60112000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 118 798,08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BIAŁACZÓW
więcej: przetargi BIAŁACZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.