Ogłoszenie z dnia 2010-12-29
Warszawa: Usługa polegająca na sprzedaży biletów na zagraniczne przewozy lotnicze w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 374887 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Agencja Atomistyki, ul. Krucza 36, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6959826, faks 022 6959856.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na sprzedaży biletów na zagraniczne przewozy lotnicze w 2011 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na rezerwacji, zakupie oraz dostarczaniu biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie. 2) Wykonawca przedstawi każdorazowo nie mniej niż dwa różne warianty połączenia z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny i promocji (tzn. uwzględniając zniżki: grupowe, wynikające z terminu realizacji połączeń weekendowych oraz innych promocji doraź-nych), długości trasy i czasu podróży, potwierdzane w formie pisemnej na żądanie Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia: - kompleksowej obsługi w zakresie rezerwacji biletów lotniczych i bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloetapowych, - wysokiej jakości oferowanych usług, - opracowania najkrótszych i najtańszych połączeń na danej trasie, 4) Wartość końcowa zakupu jednego biletu lotniczego, ujęta w fakturze, powinna obejmować: - cenę biletu (cena biletu przewoźnika), - kwotę udzielonego rabatu, - opłatę za wystawienie biletu, - wszelkie koszty związane z opłatami lotniskowymi i paliwowymi. 5) W ramach realizacji usługi sprzedaży biletów lotniczych Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego/nej: - zmiany rezerwacji, - anulowania rezerwacji, - zmiany czasu, terminu, klasy podróży oraz danych pasażera o ile fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż 24 godziny przed planowanym terminem po-dróży, - zwrotu biletu, - informowania o zbliżających się terminach wykupu biletu i złożonych rezerwacjach, - dostarczania biletów wraz z fakturą do siedziby Zamawiającego w uzgodnionym ter-minie, jednak nie później niż 24 godziny przed planowanym wylotem, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 6) W sytuacji nagłej Wykonawca dostarczy bilet do siedziby Zamawiającego nie później niż w ciągu 6 godz. od zgłoszenia zapotrzebowania na bilet. 7) W przypadku wystawienia biletu w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania na podany przez Zamawiającego adres e-mail złożonej rezerwacji oraz wykupionego biletu. 8) Wykonawca zapewni możliwość odbioru biletu poza granicami Polski. 9) Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania biletów elektronicznych lub papierowych, w zależności od decyzji Zamawiającego. 10) Na sfinansowanie ww. zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć 415.000,00 zł brutto. 11) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, w terminie do 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca zestawienie, zawierające wykaz sumaryczny zrealizowanych zamówień. Za-mawiający zastrzega sobie prawo do żądania zestawienia według różnych parametrów, tj.: dat zamówienia, dat wyjazdów, nazwisk pasażerów, kwot, tras przelotów. Informację, o tym według jakich parametrów sporządzić zestawienie, Zamawiający przekaże e-mailem w ostatnim dniu miesiąca, którego rozliczenie będzie dotyczyło. 12) Opłata za wystawienie jednego biletu powinna wynosić nie więcej niż 1 zł netto, tj. 1,22 zł brutto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL, SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL, SP. Z O.O.
- FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL Sp. z o.o., ul. Kopernika 3, 00-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 415000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1,15
Oferta z najniższą ceną: 1,15 / Oferta z najwyższą ceną: 0,12
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż biletów na zagraniczne przewozy lotnicze w 2011 r. Jest to usługa powszechnie dostępna, a wartość szacunkowa zamówienia wynosi 415.000 zł - jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art. 70 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja wiaduktów drogowych nad ul. Paryską w Warszawie", w tym sporządzanie dodatkowych i/lub zamiennych opracowań projektowych.
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Dostawa środków do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk oraz pielęgnacji rąk
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie, na potrzeby podróży służbowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko - Pomorskiego w Toruniu
- Usługa rezerwacji międzynarodowych połączeń lotniczych oraz sprzedaży i dostawy międzynarodowych biletów lotniczych w ramach realizowanego przez CSSG w Kętrzynie projektu DWR/ADM 2024/004/2
- "Uruchomienie świadczenia żeglugi promowej pn. Samorządowy Szlak Wodny"
- Usługa rezerwacji i dostawy biletów lotniczych dla Orkiestry Kameralnej Polskiego Radia Amadeus w Poznaniu
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.