To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374879 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Dębica: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 356680-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny
69064698600000, ul.
ul. Parkowa
28,
39200
Dębica, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
14 680 31 48, faks
14 680 31 21, e-mail
pcprdebica@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pcprpowiatdebicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa 5 Koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, zwanych dalej koordynatorem, realizujących zadania ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 575 ze zm.), zwaną dalej ustawą, na terenie Powiatu Dębickiego. Usługa koordynatora będzie wykonywana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
85000000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT154800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 30 960 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
na podstawie art. 39
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 12 i 13, 16-20 oraz 23 ustawy i art. 89 ustawy ww. Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu ani odrzuceniu. W oparciu o art. 22 ust. 1 wyżej cyt. ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 82 ust. 3 treść złożonych ofert odpowiadają treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Działając zgodnie z art. 91 ust. 1 "Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia". Kryteriami oceny ofert była cena brutto - waga 60pkt. oraz Doświadczenie wykonawcy - waga 40pkt. Doświadczenie Wykonawcy (w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka) było oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług. Zamawiający przyznawał punktację w następujący sposób:
a)osobie posiadającej doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza lub prowadząca rodzinny dom dziecka do 1 roku - 0 pkt.
b)powyżej 1 roku do 2 lat doświadczenia - 20 pkt.
c)powyżej 2 lat do 3 lat doświadczenia - 30 pkt.
d)powyżej 3 lat doświadczenia - 40 pkt.
Łącznie można było uzyskać 100 pkt. Wykonawcy otrzymali najwyższą liczbę punktów tj. w kryterium cena - 60pkt., a w kryterium doświadczenie wykonawcy - 40 pkt.
Razem 100 pkt.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Ojca PIO w Dębicy na 2026r.
- Dostawa konserw do Zakładu Karnego w Dębicy
- Zakup z dostawą i montażem mebli biurowych do pokojów nr 18, 42, Karta Mieszkańca, 54, 55, 56, 57, hol,127 oraz 152 w Urzędzie Miejskim w Dębicy
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1322R Brzostek-Opacionka - budowa chodnika w km 3+824-3+957 w miejscowości Opacionka." - etap I w km 3+890 - 3+957
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





