Ogłoszenie z dnia 2008-02-25
Koło: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 37480 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, fax 063 2720850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.kolo.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru odpadów komunalnych Przewidywana szacunkowa ilość niebezpiecznych odpadów medycznych do utylizacji wynosi ok. 21.000 kg rocznie (w tym szczątki 800 kg) Przewidywana szacunkowa ilość odpadów komunalnych wynosi 72000 kg rocznie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie gospodarowania odpadami wydane przez właściwego wojewodę, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz spółek cywilnych, z wyjątkiem sytuacji, gdy wspólnicy spółki cywilnej nie są osobami fizycznymi), 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie spalarni odpadów niebezpiecznych, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 roku w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. z 2003 roku Nr 8 poz. 04 z późn.zm). (załącznik nr 3) 7)wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotowego zamówienia (załącznik nr 2) między innymi: -kierownika spalarni posiadającego świadectwo kwalifikacyjne w zakresie gospodarowania odpadami wydane przez właściwego wojewodę, -kierowców, którzy ukończyli kurs dokształcający - aktualne zaświadczenie ADR, -inne osoby uczestniczące w przewozach niebezpiecznych odpadów (załadunek i rozładunek) - aktualne zaświadczenie ADR, 8)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1), 3.Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia publicznego muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2001 roku Nr 62 poz. 628 z późn. zm.), w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Tj. Dz.U. 2006 Nr 129, poz. 902) oraz wydanych na ich podstawie przepisach wykonawczych, tj.: 1)wystawić przy każdym odbiorze odpadów kartę przekazania odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzoru dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów Dz.U. z 2006 Nr 30, poz. 213), 2)prowadzić ewidencję odpadów obejmującą karty ewidencji odpadów oraz karty przekazania odpadów,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.kolo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 11:00, miejsce: 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 25, budynek administracji, pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu odpadów medycznych kod: 180102 - ilość 800 kg kod: 180103 - ilość 20200 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru, transportu odpadów komunalnych (kod odpadu 200301) w ilości 72000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Kłodawa Etap II CZ I-Remont odcinka drogi powiatowej nr 3433P Bierzwienna Długa Wieś CZ II-Remont odcinka drogi powiatowej nr 3408P w miejscowości Dąbrówka
- ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA ZSRCKU W KOŚCIELCU W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3409P w m. Ruchenna
- "BUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W KOLE"
- Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie Powiatu Kolskiego z podziałem na 11 części
- ROZBUDOWA OBIEKTU SPORTOWEGO - PŁYWALNI MIEJSKIEJ - O BUDOWĘ ZEWNĘTRZNEGO OBIEKTU Z WYKORZYSTANIEM WÓD TERMALNYCH - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej 2025
- Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju: zużytych składników majątku ruchomego oraz wyrobów tytoniowych
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
- Świadczenie usługi niszczenia elektronicznych nośników danych wraz z utylizacją.
- Roboty remontowe bud nr 3,6,8 w m. Nadarzyce
- Rozbiórka budynku Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego w Warszawie przy ul. Szubińskiej 4 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.