eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoSzacowanie nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Kutno: Szacowanie nieruchomości
Numer ogłoszenia: 37477 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno , pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 2531225, 2531100, faks 24 2531229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szacowanie nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi polegające na szacowaniu nieruchomości.
2.Zakres zamówienia obejmuje:
- sporządzanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych dotyczących:
1) określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych do celów aktualizacji opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania:
a) pojedynczej nieruchomości - przewidywana ilość wycen: 12
b) więcej niż 1 nieruchomości położonych na tej samej ulicy - przewidywana ilość wycen: 50
2) określania wartości:
a) prawa własności nieruchomości gruntowych z uwzględnieniem wartości prawa wieczystego użytkowania do celów przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności lub sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich wieczystych użytkowników - przewidywana ilość wycen: 5
b) prawa wieczystego użytkowania do celów przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności w stosunku do nieruchomości co do których w okresie ostatnich dwóch lat była ustalona wartość nieruchomości d/c aktualizacji opłaty rocznej - przewidywana ilość wycen: 6
3) określania wartości prawa własności nieruchomości lokalowych wraz z określaniem wartości ułamkowej części gruntu, a w razie konieczności określenie również wartości nakładów poczynionych przez najemcę - przewidywana ilość wycen: 8
4) określania wartości prawa własności nieruchomości zabudowanej - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, wyposażenia, aportu oraz zinwentaryzowania na majątku gminy, oddania w trwały zarząd - przewidywana ilość wycen: 6
5) określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, oddania w wieczyste użytkowanie, wyposażenia lub aportu - przewidywana ilość wycen: 12
6) określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży jako niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej - przewidywana ilość wycen: 5
7) określania wartości służebności:
a) gruntowej - przewidywana ilość wycen: 3
b) przesyłu - przewidywana ilość wycen: 4
8) sporządzanie w trzech egzemplarzach operatów szacunkowych do naliczania opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (przewidywana ilość wycen: 25) oraz opinii szacunkowych w przypadku braku wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego (przewidywana ilość opinii: 25)
9) wykonanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych do naliczenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po dokonanym podziale, z określeniem wartości działek pod drogi gminne, które przeszły na własność Miasta Kutno z dniem uprawomocnienia się decyzji podziałowej, dla nieruchomości:
a) ul. Grunwaldzka, obręb ewidencyjny Grunwald, działka przed podziałem nr 96 - podział na 11 działek, w tym 1 pod drogę gminną;
b) ul. Sklęczkowska, obręb ewidencyjny Sklęczki, działka przed podziałem nr 31/1 - podział na 3 działki, w tym 1 pod drogę gminną;
c) ul. Powstania Styczniowego, działka przed podziałem nr 38/1 - podział na 3 działki, działka przed podziałem nr 38/2 - podział na 2 działki (podział obu działek zatwierdzony jedną decyzją administracyjną);
d) ul. Zielarska, obręb ewidencyjny Śródmieście, działka przed podziałem nr 1197/2 - podział na 5 działek; działka przed podziałem nr 1198/2 - podział na 2 działki (podział obu działek zatwierdzony jedną decyzją administracyjną);
e) przedłużenie ul. Łódzkiej, obręb ewidencyjny Łąkoszyn, działka przed podziałem nr 795/3 - podział na 4 działki;
f) ul. Jesienna, obręb ewidencyjny Raszew-Piaski, działka przed podziałem nr 745/1 - podział na 7 działek, w tym 1 na poszerzenie drogi gminnej;
g) ul. Tomasza Klepy, obręb ewidencyjny Grunwald, działka przed podziałem nr 9/11 - podział na 3 działki, w tym 1 pod drogę gminną; działka przed podziałem nr 514/13 - podział na 3 działki, w tym 1 pod drogę gminną (podział obu działek zatwierdzony jedną decyzją administracyjną);
h) ul. Kosmonautów, obręb ewidencyjny Łąkoszyn, działka przed podziałem nr 30/3 - podział na 4 działki, w tym 1 pod poszerzenie drogi gminnej;
i) ul. Różana, obręb ewidencyjny Kościuszków, działka przed podziałem nr 996 - podział na 4 działki, w tym 1 pod drogę gminną;
j) ul. Kolumba, obręb ewidencyjny Łąkoszyn, działka przed podziałem nr 138/1 - podział na 2 działki; działka przed podziałem nr 139/4 - podział na 3 działki (podział obu działek zatwierdzony jedną decyzją administracyjną);
k) przedłużenie ul. Łódzkiej, obręb ewidencyjny Łąkoszyn, działka przed podziałem nr 795/4 - podział na 4 działki; działka przed podziałem nr 795/5 - podział na 5 działek, w tym 1 pod drogę gminną (podział obu działek zatwierdzony jedną decyzją administracyjną);
l) przedłużenie ul. Łódzkiej, obręb ewidencyjny Łąkoszyn, działka przed podziałem nr 795/6 - podział na 5 działek, w tym 3 pod drogę gminną.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej:
      a) 15 operatów szacunkowych nieruchomości - w przypadku złożenia oferty na jedną, kilka lub wszystkie części wymienione w sekcji II.1.4) w pkt od 2.1) do 2.7) ogłoszenia;
      b) 20 operatów szacunkowych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - w przypadku złożenia oferty na część wymienioną w sekcji II.1.4) w pkt 2.8) ogłoszenia;
      c) 5 operatów szacunkowych do naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po podziale - w przypadku złożenia oferty na część wymienioną w sekcji II.1.4) w pkt 2.9) ogłoszenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, zgodnie z ustawą z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W przypadku składania dokumentu, o którym mowa wyżej (wykaz usług), Zamawiający żąda wskazania jedynie usług opisanych w sekcji III.3.2) ogłoszenia oraz przedstawienia dowodów dotyczących tylko tych usług;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz OFERTA WYKONAWCY stanowiący Załącznik nr 1 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przypadek zmiany umowy oraz warunki tej zmiany określają postanowienia: - § 6 ust. 3 we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do siwz; - § 6 ust. 3 we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz; - § 3 ust. 3 we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 330 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 16,00 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno adres: 99-300 Kutno Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, pokój 201 - Punkt Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.04.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Określanie wartości prawa własności nieruchomości gruntowych do celów aktualizacji opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych dotyczących określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych do celów aktualizacji opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania:
    a) pojedynczej nieruchomości - przewidywana ilość wycen: 12
    b) więcej niż 1 nieruchomości położonych na tej samej ulicy - przewidywana ilość wycen: 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Określanie wartości prawa własności i prawa wieczystego użytkowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych dotyczących określania wartości:
    a) prawa własności nieruchomości gruntowych z uwzględnieniem wartości prawa wieczystego użytkowania do celów przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności lub sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich wieczystych użytkowników - przewidywana ilość wycen: 5
    b) prawa wieczystego użytkowania do celów przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności w stosunku do nieruchomości co do których w okresie ostatnich dwóch lat była ustalona wartość nieruchomości d/c aktualizacji opłaty rocznej - przewidywana ilość wycen: 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Określanie wartości prawa własności nieruchomości lokalowych wraz z określaniem wartości ułamkowej części gruntu, a w razie konieczności określenie również wartości nakładów poczynionych przez najemcę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych dotyczących określania wartości prawa własności nieruchomości lokalowych wraz z określaniem wartości ułamkowej części gruntu, a w razie konieczności określenie również wartości nakładów poczynionych przez najemcę - przewidywana ilość wycen: 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Określanie wartości prawa własności nieruchomości zabudowanej - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, wyposażenia, aportu oraz zinwentaryzowania na majątku gminy, oddania w trwały zarząd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych dotyczących określania wartości prawa własności nieruchomości zabudowanej - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, wyposażenia, aportu oraz zinwentaryzowania na majątku gminy, oddania w trwały zarząd - przewidywana ilość wycen: 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Określanie wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, oddania w wieczyste użytkowanie, wyposażenia lub aportu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych dotyczących określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, oddania w wieczyste użytkowanie, wyposażenia lub aportu - przewidywana ilość wycen: 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Określanie wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży jako niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych dotyczących określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży jako niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej - przewidywana ilość wycen: 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Określanie wartości służebności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych dotyczących określania wartości służebności:
    a) gruntowej - przewidywana ilość wycen: 3
    b) przesyłu - przewidywana ilość wycen: 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sporządzanie operatów szacunkowych do naliczania opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz opinii szacunkowych w przypadku braku wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie w trzech egzemplarzach operatów szacunkowych do naliczania opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (przewidywana ilość wycen: 25) oraz opinii szacunkowych w przypadku braku wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego (przewidywana ilość opinii: 25).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych do naliczenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po dokonanym podziale, z określeniem wartości działek pod drogi gminne, które przeszły na własność Miasta Kutno z dniem uprawomocnienia się decyzji podziałowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie w dwóch egzemplarzach operatów szacunkowych do naliczenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po dokonanym podziale, z określeniem wartości działek pod drogi gminne, które przeszły na własność Miasta Kutno z dniem uprawomocnienia się decyzji podziałowej, dla nieruchomości:
    a) ul. Grunwaldzka, obręb ewidencyjny Grunwald, działka przed podziałem nr 96 - podział na 11 działek, w tym 1 pod drogę gminną;
    b) ul. Sklęczkowska, obręb ewidencyjny Sklęczki, działka przed podziałem nr 31/1 - podział na 3 działki, w tym 1 pod drogę gminną;
    c) ul. Powstania Styczniowego, działka przed podziałem nr 38/1 - podział na 3 działki, działka przed podziałem nr 38/2 - podział na 2 działki (podział obu działek zatwierdzony jedną decyzją administracyjną);
    d) ul. Zielarska, obręb ewidencyjny Śródmieście, działka przed podziałem nr 1197/2 - podział na 5 działek; działka przed podziałem nr 1198/2 - podział na 2 działki (podział obu działek zatwierdzony jedną decyzją administracyjną);
    e) przedłużenie ul. Łódzkiej, obręb ewidencyjny Łąkoszyn, działka przed podziałem nr 795/3 - podział na 4 działki;
    f) ul. Jesienna, obręb ewidencyjny Raszew-Piaski, działka przed podziałem nr 745/1 - podział na 7 działek, w tym 1 na poszerzenie drogi gminnej;
    g) ul. Tomasza Klepy, obręb ewidencyjny Grunwald, działka przed podziałem nr 9/11 - podział na 3 działki, w tym 1 pod drogę gminną; działka przed podziałem nr 514/13 - podział na 3 działki, w tym 1 pod drogę gminną (podział obu działek zatwierdzony jedną decyzją administracyjną);
    h) ul. Kosmonautów, obręb ewidencyjny Łąkoszyn, działka przed podziałem nr 30/3 - podział na 4 działki, w tym 1 pod poszerzenie drogi gminnej;
    i) ul. Różana, obręb ewidencyjny Kościuszków, działka przed podziałem nr 996 - podział na 4 działki, w tym 1 pod drogę gminną;
    j) ul. Kolumba, obręb ewidencyjny Łąkoszyn, działka przed podziałem nr 138/1 - podział na 2 działki; działka przed podziałem nr 139/4 - podział na 3 działki (podział obu działek zatwierdzony jedną decyzją administracyjną);
    k) przedłużenie ul. Łódzkiej, obręb ewidencyjny Łąkoszyn, działka przed podziałem nr 795/4 - podział na 4 działki; działka przed podziałem nr 795/5 - podział na 5 działek, w tym 1 pod drogę gminną (podział obu działek zatwierdzony jedną decyzją administracyjną);
    l) przedłużenie ul. Łódzkiej, obręb ewidencyjny Łąkoszyn, działka przed podziałem nr 795/6 - podział na 5 działek, w tym 3 pod drogę gminną.
    2.Zamawiający informuje, iż termin wykonania wskazany w pkt 3) dotyczy zadań, o których mowa w lit. g) - l). Natomiast zadania wymienione w lit. a) - f) należy wykonać w terminie do dnia 10 czerwca 2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.