To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Warszawa: Dostawę mebli biurowych dla Komendy
Miejskiej PSP m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 374603 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335785 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, ul. Polna 1, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, faks 022 5967800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę mebli biurowych dla Komendy Miejskiej PSP m.st. Warszawy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH dla KOMENDY MIEJSKIEJ PSP m.st. Warszawy: A. Pomieszczenia biurowe Wydziału Technicznego ul. Domaniewska 40 A B. Pomieszczenia magazynowo - biurowe ul. Domaniewska 40 A C. Pomieszczenia biurowe Wydziału Kwatermistrzowskiego ul. Chłodna 3 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza nr 6 ul. Marymoncka 89/91 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza nr 13 ul. Strażacka 141 D. Pomieszczenia biurowe KM PSP Warszawa ul. Polna 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, których parametry techniczne określone zostały w Formularzach cenowych poszczególnych jednostek organizacyjnych (zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f) oraz w OGÓŁNYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zał. nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostarczenie i zamontowanie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również usuniecie opakowań po dostarczonych meblach. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Kolorystyka mebli - zgodnie z Formularzem cenowym (zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f). Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) dostawy przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie m. st. Warszawy, 2) zapewnienia sprawnego montażu i rozmieszczenia mebli zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 3) zapewnienia usunięcia opakowań po dostarczonych meblach. 4) zapewnienia przeprowadzenia instruktażu pracowników Zamawiającego dotyczącego uSytkowania dostarczonych i zamontowanych mebli i urządzeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.51.61.00 - Meble tapicerowane .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 134896 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AJRO - Szmigielski, ul. Waryńskiego 26, 16-400 Suwałki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47480
- Oferta z najniższą ceną: 47480 oferta z najwyższą ceną: 100770
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AJRO - Szmigielski, ul. Waryńskiego 26, 16-400 Suwałki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12025
- Oferta z najniższą ceną: 12025 oferta z najwyższą ceną: 26763
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część C
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AJRO - Szmigielski, ul. Waryńskiego 26, 16-400 Suwałki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16825
- Oferta z najniższą ceną: 16825 oferta z najwyższą ceną: 36292
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część D
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AJRO - Szmigielski, ul. Waryńskiego 26, 16-400 Suwałki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 58566
- Oferta z najniższą ceną: 58566 oferta z najwyższą ceną: 109074
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont konserwatorski elewacji
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów i pogotowia dźwigowego 24h/dobę, 7 dni w tygodniu w obiektach UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych w okresie 36 miesięcy
- Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Skalmierowice 23 - ponowienie
- Zakup licencji Google Analytics 360 w celu utrzymania ciągłości usługi analityki danych serwisów internetowych na okres 12 miesięcy
- Remont wejść do budynków 6,7,8 (Stary kampus)
- Odtworzenie geometrii wałów przeciwpowodziowych cieku Goczałkowickiego w km 0+000-0+750 wraz z zabezpieczeniem koryta cieku, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 0,750 km)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych dla Wydziału Fizyki i Astronomii oraz Studium Intensywnej Nauki Języka Angielskiego
- Sprzedaż i dostarczenie mebli wraz z montażem w podziale na dwie części.
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap I
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 - mebli biurowych; Część 2 - krzeseł.
- Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Wydziału Ekonomiczno - Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Polskiej Organizacji Wojskowej 3/5"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.