Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Bytom: Serwis oprogramowania komputerowego systemu DOM 5
Numer ogłoszenia: 374518 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 395 54 49, faks 32 395 53 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis oprogramowania komputerowego systemu DOM 5.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Serwis oprogramowania komputerowego systemu DOM 5: 1.1. udostępnienie bieżącej aktualizacji systemu Dom 5 do najnowszej wersji za pośrednictwem sieci Internet. 1.2. bieżącą aktualizację podręcznika w wersji elektronicznej systemu Dom 5 do określonej wersji systemu Dom 5, w terminie wydania tej wersji. 1.3. dostarczenie kopii oprogramowania instalacyjnego w przypadku konieczności reinstalacji systemu Dom 5 w sieci informatycznej ZLECENIODAWCY. 1.4. udzielanie porad w sprawach związanych z obsługą systemu Dom 5 w tym a) w zakresie działania systemu Dom 5 poprzez konsultacje ze stanowiskiem wsparcia ZLECENIOBIORCY, b) w zakresie reinstalcji systemu Dom 5 poprzez konsultacje techniczne ze stanowiskiem wsparcia, c) doradztwo i propozycje w zakresie wprowadzania koniecznych zmian, uzupełnień, d) doradztwo i udzielanie konsultacji w zakresie podejmowania przez ZLECENIODAWCĘ kolejnych przedsięwzięć informatycznych w zakresie rozbudowy o nowe moduły funkcjonalne systemu Dom 5..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SACER S.C., ul. Hryniewickiego 17, 81-340 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14760,00
Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 01.10.2011r. Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. zawarło umowę licencyjną na system DOM 5 z Firmą SACER S.C., gdzie licencjodawca oświadczył, że przysługują mu wyłączne prawa autorskie do powyższego systemu. Umowę zawarto na czas nieokreślony, przy czym okres gwarancji i wsparcia technicznego obowiązywał jedynie do dnia 30.11.2011r. Następnie z w/w Wykonawcą zostały podpisane kolejne dwie umowy w przedmiocie serwisu oprogramowania DOM 5, gdzie termin zakończenia ostatniej umowy przypada na dzień 31.08.2013r. Mając na uwadze fakt, iż Firma SACER S.C. ze względu na posiadaną wiedzę i przysługujące jej wyłączne prawa autorskie jest jedynym Wykonawcą, który może udzielać wsparcia technicznego systemu DOM 5 - niezbędnego dla funkcjonowania i realizacji zadań Bytomskiego Przedsiębiorstwa Mieszkaniowego Sp. z o.o., wszczęto postępowanie i udzielono zamówienia z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt 1b.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie usług opiekuńczych (z wyłączeniem usług świadczonych dla osób z zaburzeniami psychicznymi) w roku 2026
- Usługi pocztowe
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w 2026 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: T i P
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Drelów
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu. Dygestorium i sprzęt
- Rozbudowa dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych wraz z ich automatyzacją w Gminie Turek
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa sprzętu informatycznego związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - 2 zadania
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





