Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Turawa: Remont drogi gminnej - ulica Kępska (II etap) w miejscowości Zawada, Gmina Turawa
Numer ogłoszenia: 374516 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej - ulica Kępska (II etap) w miejscowości Zawada, Gmina Turawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej - ulica Kępska (II etap) w miejscowości Zawada, Gmina Turawa. Długość ulicy objętej remontem wynosi 285 mb, szerokość jezdni 3,5 m + pobocze 2x0,5m. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 6 do 21 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowo - techniczną. Cena inwestycji powinna obejmować koszty obmiaru geodezyjnego przed w trakcie i po wykonaniu inwestycji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 2.500 PLN, (dwa tysiące pięćset złotych) uiszczane w formach dopuszczonych przez ustawę Prawo Zamówień PublicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia budowlane - kierownik budowy winien wykazać się uprawnieniami budowlanymi w zakresie wykonywanych robót i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz złożyć oświadczenie, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia w specjalności drogowej oraz dziedzinie geodezji i kartografii - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego oraz oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Posiadają firmę i doświadczenie wymagane przy realizacji tego zadania potwierdzone dokumentami - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Okres gwarancji na wykonane zadanie 36 miesięcy. 7) Wykonanie min. dwóch porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) Akceptują wzór umowy. Dokonanie oceny spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ - (spełnienie warunku 1, 2, 3 i 4); 3) dowód wniesienia wadium; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia - kierownik budowy winien wykazać się uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (spełnienie warunku 1); 5) oświadczenie kierownika budowy, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy (spełnienie warunku 1); 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym osób z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej oraz dziedzinie geodezji i kartografii - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ - (spełnienie warunku 2); 7) wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - (spełnienie warunku 2); 8) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego (spełnienie warunku 3); 9) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (spełnienie warunku 3); 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (spełnienie warunku 4); 11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (spełnienie warunku 4); 12) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 5); 13) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - (spełnienie warunku 5); 14) wykaz wykonanych min. dwóch porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzaje i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (spełnienie warunku 7); 15) zaakceptowana umowa przez Wykonawcę - załącznik nr 4 do SIWZ - (spełnienie warunku 8); 16) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót; Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl (podstrona: przetargi - specyfikacje, dokumenty).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa,
ul. Opolska 39c,
46-045 Turawa,
Pokój nr 36
Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże SIWZ za cenę 50 zł (netto).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, Pokój nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy dotyczyć może terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli wystąpią przyczyny niezależne od działań leżących po stronie Wykonawcy..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa nawierzchni ulicy Torowej w Częstochowie III etap - BO (Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Torowej)
- Remont drogi powiatowej nr 3219P ul. 3-go Maja w Turku wymiana nawierzchni jezdni i chodników
- Remont odcinków dróg powiatowych nr 2731 E Bogoria Dolna - Bąków Górny, nr 2727E Złaków Kościelny - Przemysłów.
- Przebudowa ul. 18 Stycznia w Głownie w ramach zadania pn.: "Przebudowa dróg gminnych w Głownie (ul. 18 Stycznia, ul. Lewa, ul. Dolna)
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.