eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Teresin: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 374484 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Teresinie , ul. Druckiego - Lubeckiego 1, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 46 861 38 61, faks 46 861 30 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osrteresin.oit.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa do zamawiającego sprzętu rehabilitacyjnego, montaż, dokonanie rozruchu oraz przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji niżej wymienionego sprzętu: zadanie 1 - ERGOMETR - szt.2 zadanie 2 - LAMPA TERAPEUTYCZNA STATYWOWA - szt. 2 zadanie 3 - STÓŁ REHABILITACYJNY - szt. 2 zadanie 4 - STÓŁ DO MASAŻU -szt. 1 zadanie 5 - APARAT DO KRIOTERAPII NADMUCHEM ZIMNEGO POWIETRZA - szt. 1 zadanie 6 - URZĄDZENIE DO ZABIEGÓW WYKORZYSTUJĄCYCH TRZY TYPY TERAPII: IR (TERMOTERAPIA), ELEKTROSTYMULACJA I ULTRADŹWIĘKI - szt.1 zadanie 7 - APARAT DO TERAPII SYGNALEM PULSACYJNYM - szt. 1 zadanie 8 - WIOŚLARZ - szt. 1 zadanie 9 - CIŚNIENIOMIERZ - szt. 3 zadanie 10 - CROSTREINER - szt. 1 zadanie 11 - WAGA LEKARSKA ZE WZROSTOMIERZEM - szt. 1 zadanie 12 - APARAT EKG - szt.1 zadanie 13 - OSPRZĘT DO UGUL A - PEŁNY - szt. 2 zadanie 14 - APARAT DO LASEROTERAPII - szt. 1 zadanie 15 - APARAT DO ELEKTROTERAPII I TERAPII ULTRADŹWIĘKOWEJ - szt. 3 zadanie 16 - MATERAC REHABILITACYJNY JEDNOCZĘŚCIOWY - szt. 10 zadanie 17 - TOR DO ĆWICZEŃ RÓWNOWAŻNYCH - szt. 6 zadanie 18 - DROBNY SPRZĘT REHABILITACYJNY: - TAŚMY DO ĆWICZEŃ - szt. 10 - PIŁECZKI DO ĆWICZEŃ MANUALNYCH - szt. 4 - PÓŁWAŁEK - szt. 5 - WAŁEK - szt. 6 - PIŁKI GIMNASTYCZNE - szt. 10 zadanie 19 - PARAWAN - szt. 6 zadanie 20 - LEŻANKA - szt. 6 zadanie 21 - WIOSLARZ Z OPOREM WODNYM - szt. 1 zadanie 22 - ERGOMETR KOŃCZYN Z OPOREM WODNYM - szt. 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność nie wymaga posiadania uprawnień do jej prowadzenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności oferowanych produktów z wymaganiami zasadniczymi w odniesieniu do wyrobów medycznych - jeśli przepisy prawa tego wymagają. Certyfikaty CE lub dokumenty równoważne - jeśli przepisy prawa tego wymagają.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty powinien być dołączony dokument/kopia, z którego wynika umocowanie do reprezentacji wykonawcy (np.: odpis/ wypis z KRS, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany wysokości zastosowanej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku gdy zamawiany sprzęt nie jest dostępny na rynku, na dostawę zamienników. Zamiennik musi mieć co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osrteresin.oit.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Teresinie al. Druckiego-Lubeckiego 1; 96-515 Teresin,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Teresinie 96-515 Teresin, al. Druckiego-Lubeckiego 1, pok. 212..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.