Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-12
Toruń: Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych - nr referencyjny P/18/IW/13
Numer ogłoszenia: 37447 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620 , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych - nr referencyjny P/18/IW/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych, z podziałem na 2 zadania częściowe, wyszczególnionych w załączniku nr 2a i 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały dostarczane będą do magazynów 12 WOG w Toruniu i Inowrocławiu, w tym: 1. Materiały budowlane z pozycji 1 - 11 formularza cenowego dostarczane będą przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego drogą faksową, z dostawą do magazynów w Toruniu ul. Sobieskiego 36 i Inowrocławiu ul. Jacewska 73. Dostawa do Zamawiającego w terminie maksymalnie 3 (trzech) dni od dnia złożenia zamówienia. Realizacja w terminie obowiązywania umowy, maksymalnie w 4 (czterech) dostawach. 2. Materiały budowlane z pozycji 12 - 126 formularza cenowego dostarczone będą jednorazowo w terminie 14 dni od podpisania umowy do magazynu Zamawiającego w Toruniu ul. Sobieskiego 36. 3. Materiały elektryczne (załącznik nr 2b) dostarczone będą jednorazowo w terminie 14 dni od podpisania umowy do magazynu Zamawiającego w Toruniu ul. Sobieskiego 36. Materiały muszą być nowe (produkcja z roku dostawy), nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich. Wyroby muszą posiadać certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną, posiadać oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.). Do dostaw farb i lakierów Wykonawca dostarczy w wersji papierowej karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego w myśl ustawy z dnia 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.80.00.00-8, 31.00.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy (jeśli Wykonawca wskaże podwykonawcę), pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4620 ul. Okólna 37, 87-100 Toruń
Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4620 ul. Okólna 37, 87-100 Toruń Kancelaria Jawna bud. nr 97 pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 126 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 54 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Obsługa systemu instalacji uzdatniania wody basenowej w "AQUA Toruń" przy ul. Bażyńskich 9/17 w Toruniu.
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"- postępowanie drugie
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo"
- Roboty remontowe w Uniwersyteckim Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Chełmińskiej 83 w Toruniu
- Naprawa pokrycia dachowego wraz z elementami towarzyszącymi w budynku Bursy Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego i Hotelu Uniwersyteckiego zlokalizowanym przy ul. Chełmińskiej 83a w Toruniu.
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Dostawa sukcesywna materiałów elektrycznych.
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, lakierów i rozpuszczalników dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska, ul. Krakowska 1
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.