Ogłoszenie z dnia 2013-01-28
Barzkowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU DO DRUKU
Numer ogłoszenia: 37444 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach, Barzkowice 1, 73-134 Barzkowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5613700 do 02, faks 091 5613791.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMORZĄDOWA WOJEWÓDZKA OSOBA PRAWNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU DO DRUKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach: I CZĘŚĆ - Różny sprzęt i artykuły biurowe CPV 30190000-7 II CZĘŚĆ - Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, kopiujących, faksów CPV 30192113-6, 30125100-2, 30125110-5, 30125120-8 III CZĘŚĆ - Papier do drukowania CPV 30197630-1 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania na koszt Wykonawcy. 3. Określone przez Zamawiającego ilości asortymentu, w każdej z części są wartością szacunkową ustaloną dla okresu obowiązywania umowy, poszczególne ilości mogą odbiegać od ilości wykorzystanych podczas trwania umowy. 4. Dostarczone materiały muszą być dobrej jakości, o wysokich walorach użyteczności oraz spełniać wymogi zawarte w SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz zdatny do użytku przez okres min. 12 miesięcy od dnia dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwi w ramach PROW 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Różn7y srzęt i artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH Sowa Sp. z o. o., ul. Batalionów Chłopskich 1, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54765,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56965,02
Oferta z najniższą ceną: 56965,02 / Oferta z najwyższą ceną: 57141,97
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do urzadzeń drukujących i kopiujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sort Sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Białowieskiej 6A, Biuro Handlowe: Stargard Szczeciński, ul. Towarowa 13A, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51601,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43519,07
Oferta z najniższą ceną: 43519,07 / Oferta z najwyższą ceną: 47209,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
DOSTWY MATERIAŁÓW OBJĘTE NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM SĄ POWSZECHNIE DOSTEPNE I MAJĄ USTALONE STANDARDY JAKOŚCIOWE. TRYB ZAPYTANIA O CENĘ ZASTOSOWANO W CELU SPRAWNEGO PRZEPROWADZENIA PROCEDURY.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu - Część nr 2 - Warsztaty ogrodnicze
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoła na miarę XXI wieku"
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





