eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarzkowiceDOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU DO DRUKU



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Barzkowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU DO DRUKU
Numer ogłoszenia: 37444 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach, Barzkowice 1, 73-134 Barzkowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5613700 do 02, faks 091 5613791.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMORZĄDOWA WOJEWÓDZKA OSOBA PRAWNA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU DO DRUKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach: I CZĘŚĆ - Różny sprzęt i artykuły biurowe CPV 30190000-7 II CZĘŚĆ - Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, kopiujących, faksów CPV 30192113-6, 30125100-2, 30125110-5, 30125120-8 III CZĘŚĆ - Papier do drukowania CPV 30197630-1 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania na koszt Wykonawcy. 3. Określone przez Zamawiającego ilości asortymentu, w każdej z części są wartością szacunkową ustaloną dla okresu obowiązywania umowy, poszczególne ilości mogą odbiegać od ilości wykorzystanych podczas trwania umowy. 4. Dostarczone materiały muszą być dobrej jakości, o wysokich walorach użyteczności oraz spełniać wymogi zawarte w SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz zdatny do użytku przez okres min. 12 miesięcy od dnia dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwi w ramach PROW 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Różn7y srzęt i artykuły biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPH Sowa Sp. z o. o., ul. Batalionów Chłopskich 1, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54765,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56965,02

  • Oferta z najniższą ceną: 56965,02 / Oferta z najwyższą ceną: 57141,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do urzadzeń drukujących i kopiujących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sort Sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Białowieskiej 6A, Biuro Handlowe: Stargard Szczeciński, ul. Towarowa 13A, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51601,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43519,07

  • Oferta z najniższą ceną: 43519,07 / Oferta z najwyższą ceną: 47209,72

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    DOSTWY MATERIAŁÓW OBJĘTE NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM SĄ POWSZECHNIE DOSTEPNE I MAJĄ USTALONE STANDARDY JAKOŚCIOWE. TRYB ZAPYTANIA O CENĘ ZASTOSOWANO W CELU SPRAWNEGO PRZEPROWADZENIA PROCEDURY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.