eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańKurs komputerowy ECDL



Ogłoszenie z dnia 2012-10-01

Żagań: Kurs komputerowy ECDL
Numer ogłoszenia: 374424 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs komputerowy ECDL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w okresie do dnia 14.12.2012r. szkolenia: Kurs komputerowy ECDL dla 17 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia i 3 osób długotrwale bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Żagań. 1) Szkolenie ma zapewnić uczestnikom zdobycie umiejętności obsługi komputera z zakresu: podstaw technik informatycznych, użytkowania komputerów, przetwarzania tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych, grafiki menadżerskiej i prezentacyjnej, usług w sieciach informatycznych. 2) Wymagana liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia to ogółem 150 godz. (1 godz. = 45 min szkolenia). 3) Program szkolenia ma obejmować 7 modułów zakończonych egzaminem:Moduł 1 - podstawy technik informatycznych (10 godzin) - Podstawowe pojęcia - Sprzęt - Oprogramowanie - Sieci komputerowe - Komputery w życiu codziennym - Bezpieczeństwo, zdrowie, środowisko pracy - Bezpieczeństwo danych - Wybrane zagadnienia prawne, prawa autorskie Moduł 2 - użytkowanie komputerów (10 godzin) - Środowisko pracy - Pulpit - Zarządzanie plikami - Wirusy - Drukowanie Moduł 3 - przetwarzanie tekstów MS Word (25 godzin) - Praca z aplikacją - Podstawowe operacje - Formatowanie - Obiekty - Korespondencja seryjna - Drukowanie dokumentów Moduł 4 - arkusz kalkulacyjny MS Excel (35 godzin) - Praca z aplikacją - Komórki - Arkusze - Formuły i funkcje - Formatowanie - Wykresy i diagramy - Formatowanie arkusza Moduł 5 - bazy danych MS Access (35 godzin) - Praca z aplikacją - Tabele - Formularze - Wybieranie informacji z bazy - Raporty - Drukowanie Moduł 6 - grafika menadżerska i prezentacyjna (20 godzin) - Praca z aplikacją - Tworzenie prezentacji - Teksty i ilustracje - Wykresy/diagramy, autokształty - Animacje - Przygotowanie pokazu slajdów Moduł 7 - usługi w sieciach informatycznych (15 godzin) - Internet - Nawigacja między stronami WWW - Wyszukiwanie informacji - Poczta elektroniczna - Listy - Zarządzanie skrzynką pocztową. 4) Zajęcia muszą być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 5) Szkolenie ma odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8 a 16. 6) Zamawiający wymaga, żeby szkolenie odbywało się na terenie powiatu żagańskiego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dojazd do miejsca szkolenia i z powrotem z siedziby PUP Żagań i Filii PUP w Szprotawie. 7) Wykonawca jest zobowiązany do: a) zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków jakościowych w miejscu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska i organizacji pracy b) zapewnienia stanowisk szkoleniowych odpowiednio wyposażonych w niezbędny sprzęt, tj. dla każdego uczestnika osobnych stanowisk komputerowych c) zapewnienia materiałów dydaktycznych i materiałów piśmiennych d) zapewnienia nadzoru wewnętrznego w miejscu szkolenia. 8) Uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia a uczestnicy, którzy pomyślnie zdadzą egzamin otrzymają Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Funduszu Pracy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zapewnienie stanowisk szkoleniowych odpowiednio wyposażonych w niezbędny sprzęt, tj. dla każdego uczestnika osobnych stanowisk komputerowych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1. 2) Preliminarz kosztów szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 2. 3) Oświadczenie Wykonawcy o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych - zgodnie z załącznikiem nr 3. 4) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 4. 5) Program szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 7. 6) Harmonogram szkolenia - zgodnie z załącznikiem nr 8. 7) Certyfikat jakości usług (jeżeli Wykonawca posiada). [Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów, np.: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje, np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, atesty, itp.].

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 30
  • 3 - Doświadczenie wykonawcy - 5
  • 4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego, 3) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego), 4) zmiana miejsca przeprowadzenia szkolenia - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68-100 Żagań nr pokoju 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68-100 Żagań nr pokoju 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.