To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-14
Wrocław: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę artykułów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej. AC/BZP/203/2014
Numer ogłoszenia: 374374 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321078 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę artykułów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej. AC/BZP/203/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego przy wartości zamówienia poniżej 207 tys. euro na podstawie art. 39 i nast. - ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r.poz. 907z późn. zm.); 2.Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż, zgodnie z § 5 pkt 4 wzoru umowy, niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów biurowych do komórek organizacyjnych Politechniki Wrocławskiej, mieszczących się na terenie miasta Wrocław. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- Celta Andrzej Migdał, Małgorzata Usiatycka Sp.J., ul. Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205086,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 185396,24
Oferta z najniższą ceną: 185396,24 / Oferta z najwyższą ceną: 235706,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa akumulatorów typu LiFePO4 do SKMP/C
- Remont pomieszczeń w żłobku nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- 07600 pn. "Park Leonarda da Vinci - etap 5 + oraz uzupełnienie innych projektów na Gądowie Małym"
- SZP/242-087/2024 Dostawa chłodzonego modułu PMT pracującego w zakresie 950nm - 1700nm wraz z zasilaczem i układem chłodzenia w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Diagnostyka stanu nawierzchni sieci dróg wojewódzkich wg WDSN administrowanych przez DSDiK we Wrocławiu.
- TP 38/24 DOSTAWA TESTÓW DO BADAŃ UKŁADU KRZEPNIĘCIA wraz z dzierżawą analizatórów
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.