eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baćkowice › " DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BAĆKOWICE W ROKU 2017"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 374300 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Baćkowice: " DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BAĆKOWICE W ROKU 2017"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349088 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Baćkowicach, Baćkowice 100, 27-552 Baćkowice NIP: 863-10-35-236, REGON 001176764, Roman Szczuchniak (15) 86 81 656, Gmina Baćkowice, Baćkowice 84, 27-552 Baćkowice, NIP 863-16-08-904, REON 830409815, Andrzej Krasiński (15) 86 86 204, Publiczna Szkoła Podstawowa we Wszachowie. Wszachów 49A, 27-552 Baćkowice, NIP: 863-15-23-680, REGON 260648691, Marianna Masternak (15) 86 87 347-, Zespół Szkół Publicznych w Baćkowicach, Baćkowice 100, 27-552 Baćkowice, NIP: 863-16-90-030, REGON 260411227, Zbigniew Majecki (15) 86 86 579

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Baćkowicach, krajowy numer identyfikacyjny 117676400000, ul. Baćkowice 100  , 27552   Baćkowice, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 158 686 208, faks 15 8686208 wew. 22, e-mail romanszcz@onet.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Strony wyznaczają spośród siebie zamawiającego, którego upoważnią do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Strony wyznaczają do realizacji w/w zadania Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Baćkowicach reprezentowany przez Dyrektora Romana Szczuchniaka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BAĆKOWICE W ROKU 2017"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Nr sprawy: GZEAS.271.2.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, do poszczególnych szkół na terenie Gminy Baćkowice wskazanych przez Zamawiającego oleju napędowego grzewczego o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w PN-C-96024:2011 w ilości ok. 136 000 litrów (ostateczna realizacja ilości oleju wg zapotrzebowania) , w oznaczonych przez Zamawiającego terminach. Dostawy paliwa będą rozliczane w temperaturze referencyjnej 15?C. Pierwsza dostawa oraz kolejne będą zrealizowane wg cennika producenta z dnia w którym dostarczony zostanie olej. Ilość litrów, oraz terminy dostaw ustalone zostaną w bezpośrednich kontaktach Dostawcy z Zamawiającym. Jednorazowo zamawiana będzie ilość obejmująca ok. 80% posiadanej pojemności przy uwzględnieniu aktualnych potrzeb i możliwości. W ramach pierwszej dostawy zamówiona zostanie ilość obejmująca ok. 80% pojemności zbiorników, przy uwzględnieniu aktualnej potrzeby. W miejscu dostawy znajdują się następujące zbiorniki: - ZS Baćkowice wspólnie z Gminą Baćkowice (Kryta Pływalnia) - 5 zbiorników po 2 tys. litrów Rozładunek przy zastosowaniu pompy przy autocysternie, lub grawitacyjnie. - PSP Wszachów - 3 zbiorniki po 2 tys. litrów. Rozładunek przy zastosowaniu pompy przy autocysternie Olej będzie dostarczany do w/w placówek oświatowych, w ZS Baćkowice integralną częścią obiektów jest Kryta Pływalnia - zapotrzebowanie na olej w ciągu całego roku kalendarzowego. Podstawą do wystawienia faktury będzie poświadczenie odbioru wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego przy autocysternie. Jako termin zapłaty przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Dostawcy. Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji kolejnego zamówienia w przypadku zaległości płatniczych odbiorcy. Takie zachowanie Dostawcy nie będzie traktowane jako niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. Faktury VAT będą wystawiane wg wskazań zalegalizowanych urządzeń pomiarowych przy autocysternie w ilościach przeliczonych wg PN-ISO 91-1 na ilość litrów w temperaturze referencyjnej 15?C zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2009 r. Nr 3, póz 11 z póź. zmian.). Dostawy realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 11300000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT292944.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TERM-OIL Sp. z o.o.,  ,  ul. Ofiar Firleja 7,  26-600 ,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 307360,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307360,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 343264,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.