eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiDostawa atykułów spożywczych na 2012 rok dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa atykułów spożywczych na 2012 rok dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.
Numer ogłoszenia: 374278 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa atykułów spożywczych na 2012 rok dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych jak niżej: aromaty do ciast różne 100ml- 180 sztuk, barszcz biały butelka o,5 l - 850 sztuk, budyń - 40 g - 500 sztuk,chrupki 300g - 820 sztuk, chrzan 180 g - 600 sztuk, cukier puder 0,5 kg - 30 sztuk, cukier waniliowy 16 g - 900 sztuk, cynamon 15g - 10 sztuk, dżem 280g różne - 600 sztuk, fasolka biała typu Jaś opak. 500g - 50 sztuk, fasolka szparagowa puszka 460 g - 120 sztuk, galaretka owocowa 140g - 30 sztuk, groch łupany opak. 500g - 450 sztuk, groszek konserwowy puszka 400g - 260 sztuk, herbata 0,80 g- 1400 sztuk, kakao 100g - 140 sztuk, kasza gryczana 500g - 20 kg, kasza jęczmienna 850 kg, kasza manna 500g - 50 sztuk, kawa zbożowa 200 g - 100 sztuk, kawa zbożowa Inka 150 g - 60 sztuk, koncentrat pomidorowy 180 g - 1300 sztuk, krakersy 180 g- 1500 sztuk, kwasek cytrynowy 25 g - 70 sztuk, liść laurowy 7g - 170 sztuk, majeranek 16 g -140 sztuk, majonez 310g - 200 sztuk, makaron 0,4 kg wstążki -1000 sztuk, makaron nitki 0,4 kg - 1000 sztuk, makaron nitki 1 kg - 1000 sztuk, makaron świderki 1 kg - 2000kg, margaryna palma 250 g - 130 sztuk, marmolada opak. 850 g - 15 sztuk, mąka poznańska 1kg - 1000kg, mąka tortowa 1 kg - 850 kg, mąka ziemniaczana o,5 kg 12 sztuk, musztarda 190 g- 30 sztuk, ocet 1 L -10 sztuk, ogórki konserwowe 0,9 L 1900 sztuk, olej 0,9 L - 500 sztuk, olej 0,5 l - 150 sztuk, paluszki 70 g - 80 sztuk , pieprz mielony 20g - 850 sztuk, płatki owsiane 0,4 kg - 600 sztuk, proszek do pieczenia 30 g - 90 sztuk, przyprawa appetita/jarzynka 200 g - 500 sztuk, przyprawa do piernika 20 g - 10 sztuk, przyprawa do zup 1 L - 200 sztuk, rodzynki 100 g - 150 sztuk, ryż 1 kg - 400 sztuk, sos pieczeniowy ciemny 30g - 380 sztuk, sól 1 kg - 700 sztuk, suchary bezcukrowe 285 g - 1200 sztuk, szprot w oleju 170 g puszka - 100 sztuk, szprot w pomidorach puszka 170 g -100 sztuk, ziele angielskie 15 g - 190 sztuk, żelatyna 500 g - 25 sztuk z dostawą od poniedziałku do piątku dwa, trzy razy w miesiącu w okresie od 2 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2012 r . Wskazane ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi ( maksymalnymi ) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie , co oznacza , że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości towarów stanowiących przedmiot umowy, w zależności od ilości mieszkańców do max 20 % z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe ani prawne. Dostarczane artykuły żywnościowe powinny się cechować wysokimi walorami smakowymi . Dostarczana żywność musi być świeża , z odpowiednim terminem przydatności do spożycia. zgodnym z obowiązującymi normami. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy na jego koszt. W przypadku dostarczenia produktów wskazanych w przepisach sanitarnych , wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu , Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego ( kiedy będzie tego wymagał ) .Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych , określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie , e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie ( w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu , konsystencji itp. ) aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.21.00 - Pieprz 15.82.11.50 - Sucharki 15.86.32.00 - Herbata czarna 15.33.22.90 - Dżemy 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.33.14.60 - Warzywa puszkowane 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.31.00 - Produkty przemiału owsa 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane 15.83.10.00 - Cukier 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy określone w art. 22 ust. 1-4 ustawy Pzp ( Załącznik nr 3 do SIWZ ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy określone w art. 22 ust. 1-4 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 do SIWZ ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy określone w art. 22 ust.1-4 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 do SIWZ ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy określone w art 22 ust . 1-4 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 do SIWZ ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy określone w art. 22 ust. 1-4 ustawy Pzp ( załącznik nr 3 do SIWZ ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. - Dział Techn. Gospodarczy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat - Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.