eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Zakup i dostawy środków czystości. Znak sprawy ZP-PN/09/16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Lębork: Zakup i dostawy środków czystości. Znak sprawy ZP-PN/09/16
Numer ogłoszenia: 37425 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18227 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8635249, faks 059 8635249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy środków czystości. Znak sprawy ZP-PN/09/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czystości do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 5 będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty. 3.Zamówienie podzielono na 13 zadań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 80% ilości produktów określonych w zamówieniu. Pozostałe 20% ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowej zmiany poszczególnych asortymentów do wysokości całkowitej wartości zamówienia określonego umową. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art.29 ust.3 ustawy W przypadkach, gdzie Zamawiający opisał asortyment wskazując na konkretnego producenta dopuszcza się oferowanie towaru równoważnego. Towar równoważny to taki, który zawiera artykuły innych producentów niż wskazani przez Zamawiającego, z tym że towary te nie mogą być gorsze jakościowo, muszą być równie bądź bardziej skuteczne i wydajne, o konsystencji nie rzadszej i przeznaczone do tych samych celów, gwarantujące nie gorszy efekt oraz o gramaturze odpowiadającej produktom wskazanym przez Zamawiającego. Składając ofertę z towarem równoważnym Wykonawca zobowiązany jest dokonać odpowiedniego zapisu w formularzu cenowym w kolumnie -Nazwa oferowanego towaru- i określenie w niej oferowanego artykułu, jak również dołączyć kartę charakterystyki oferowanego produktu równoważnego. Zgodnie z art. 30 pkt. 5 pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego towary spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Towar równoważny musi spełniać obowiązujące normy i posiadać wszystkie wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, charakterystyki produktu. W przypadkach spornych, udowodnienie -równoważności- spoczywa po stronie Wykonawcy dostarczającego produkt - towar równoważny. 9.Do oferty należy dołączyć próbki w ilościach wskazanych w Arkuszu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 5). Informacje i wymagania dodatkowe: 1.Minimalny termin płatności za dostawę wymagany przez Zamawiającego to 60 dni od daty dostarczenia faktury. 2.Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o wprowadzeniu do obrotu odpowiednika środka czystościowego o lepszych, niż preparat będący przedmiotem zamówienia, właściwościach jakościowych lub technicznych. 3.W przypadku okresowych promocji lub rabatów na środki czystościowe objęte umową przetargową Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania warunków promocyjnych. 4.Wszystkie zakupione wyroby, usługi, materiały eksploatacyjne i inne środki konieczne do realizacji zadań Zamawiającego muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także Ochrony Środowiska, BHP, OC, Ppoż., Bezpieczeństwa Informacji i Danych Osobowych oraz Bezpieczeństwa żywności. 5.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać środki: 1)spełniające wymagania określone obowiązującymi przepisami prawa, 2)posiadające wysoką jakość i niezmienne spektrum działania przez cały okres ważności, 3)posiadające okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia preparatu, 4)posiadające na pojedynczym opakowaniu nazwę preparatu, datę produkcji i datę ważności 5)dostarczone środki winny być pakowane i dystrybuowane w indywidualnych i zbiorczych opakowaniach, 6)opakowania indywidualne winny być odporne na działanie środków w nich przechowywanych oraz na urazy mechaniczne, 7)opakowania jednostkowe winny posiadać zamknięcie, które gwarantuje pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia, 8)opakowania jednostkowe powinny być znakowane standardowymi etykietami, informującymi użytkownika m.in. o warunkach magazynowania i przechowywania, środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach, 9)opakowania jednostkowe o wadze powyżej pięciu kilogramów winny posiadać indywidualny, wygodny uchwyt do przenoszenia i przelewania produktu. Etykieta na opakowaniu jednostkowym powinna zawierać co najmniej: a)nazwę, logo, adres producenta; b)opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania; c)opis składu chemicznego; d)czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; e)sposób dozowania; f)informacja o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych; g)ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego; h)numer serii i datę produkcji; i)okres przydatności do użycia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIMBHP Sp.j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki, ul. Borchardta 35-37, Słupsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17455,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19510,23

  • Oferta z najniższą ceną: 19510,23 / Oferta z najwyższą ceną: 22189,34

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, Kobierzyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1620,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2287,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2287,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIMBHP Sp.j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki, ul. Borchardta 35-37, Słupsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14246,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17210,16

  • Oferta z najniższą ceną: 17210,16 / Oferta z najwyższą ceną: 17210,16

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe C.E.G. Olga Perlińska, ul. Pryzmaty 15, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12890,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15492,90

  • Oferta z najniższą ceną: 15492,90 / Oferta z najwyższą ceną: 18820,90

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, Kobierzyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37302,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26416,48

  • Oferta z najniższą ceną: 26416,48 / Oferta z najwyższą ceną: 60119,96

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPTIMAL Dariusz Jackiewicz, ul. M. Reja 3, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73005,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72133,95

  • Oferta z najniższą ceną: 72133,95 / Oferta z najwyższą ceną: 92526,75

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGAPIT Sp. z o.o. Sp. k., ul. Marii Zientary Malewskiej 26, Olsztyn, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47130,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43652,70

  • Oferta z najniższą ceną: 35687,70 / Oferta z najwyższą ceną: 56626,74

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, Kobierzyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15593,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7189,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7189,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26914,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIMBHP Sp.j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki, ul. Borchardta 35-37, Słupsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115,01

  • Oferta z najniższą ceną: 115,01 / Oferta z najwyższą ceną: 115,01

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, Kobierzyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 425,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 519,50

  • Oferta z najniższą ceną: 519,50 / Oferta z najwyższą ceną: 522,75

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie nr 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Optimal Dariusz Jackiewicz, ul. M. Reja 3, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5128,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7884,18

  • Oferta z najniższą ceną: 7884,18 / Oferta z najwyższą ceną: 24032,38

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: Zadanie nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, Kobierzyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14140,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 13   

Nazwa: Zadanie nr 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Optimal Dariusz Jackiewicz, ul. M. Reja 3, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8047,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4046,28

  • Oferta z najniższą ceną: 4046,28 / Oferta z najwyższą ceną: 4937,22

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.