eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa fabrycznie nowego urządzenia powielającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Wrocław: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia powielającego.
Numer ogłoszenia: 374150 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia powielającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia powielającego. 2. Cena urządzenia zawiera wszelkie elementy składające się na niniejszy opis przedmiotu zamówienia. 3. Wymieniony nowy sprzęt musi posiadać zgodność z certyfikatem CE oraz posiadać niżej wymienione parametry: Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne Charakterystyka ogólna Cyfrowe, wielofunkcyjne urządzenie drukujące, z nieruchomą szybą, kolorowe, sieciowe, z możliwością zdalnej konfiguracji Automatyczny podajnik dokumentów Wbudowany o pojemności 100 ark. Interfejs użytkownika Panel z dużym wyświetlaczem dotykowym, menu użytkownika i administratora w języku polskim Złącza zewnętrzne USB 2.0 Ethernet 10 Base-T/100 Base-T/1000 Base-T Mobilność urządzenia Ruchome, wyposażenie w kółka, Pamięć Dysk twardy 200GB, 2,0GB RAM Obsługiwane protokoły Klient poczty POP3 i SMTP dla potrzeb przesyłania zadań druku i alarmów. TCP/IP: IPv4/v6, FTP, IPX/SPX, NetBEUI, AppleTalk, LDP, IPP, HTTP (wewnętrzny serwer WWW do zarządzania drukarką i konfiguracją sieci), BOOTP, DHCP, SNMP vl/v3, DNS, DDNS, WINS, SMB, NetBIOS. Certyfikaty i standardy - Deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu lub oświadczenie producenta o posiadaniu certyfikatu CE lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę równoważnych norm bezpieczeństwa; - Wykonawca zobowiązany jest złożyć wydruk z jednej ze stron internetowych: www.energystar.gov,www.eu-energystar.org, www.energystar.org lub stron partnerów wskazanych w odnośnikach lub, w przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star, inne świadectwo, że przeszedł on równoważne testy efektywności energetycznej; Ww. dokumenty należy dołączyć do oferty. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Podawanie papieru Podajniki wewnętrzne: min. 2 x A5-A3, 65-250 g/m2 - na min. 1000 arkuszy łącznie Zasilanie Prąd zmienny, jednofazowy 220 - 240 V, częstotliwość 50/60 Hz Dokumentacja Podręcznik użytkownika i administratora w języku polskim Materiały eksploatacyjne Wyposażenie pozwalające rozpocząć natychmiastową pracę urządzenia (z kompletem tonerów) oraz komplet wkładów z tonerem czarnym i kolorowymi na wykonanie min. dalszych 25 tys. wydruków/kopii kolorowych oraz min. 28 tys. wydruków/kopii monochromatycznych (zgodnych z normą ISO/IEC 19798). Gwarancja Warunki serwisu gwarancyjnego: - Okres gwarancji - 36 miesięcy bez limitu kopii - w okresie gwarancji Dostawca będzie nieodpłatnie usuwał wszystkie awarie i usterki uniemożliwiające i/lub utrudniające pracę sprzętu; - serwis gwarancyjny odbywać się będzie w miejscu zamontowania (instalacji) urzadzenia; w przypadku konieczności transportu urządzenia celem usunięcia wady lub usterki, wszystkie koszty z tym związane poniesie Dostawca; - awarie oraz usterki będą zgłaszane przez Zamawiającego za pomocą faksu do siedziby Dostawcy; zgłoszenie zawierać będzie numer zgłoszenia, dane osobowe zgłaszającego, datę i godzinę sporządzenia zgłoszenia, opis awarii; - Dostawca rozpocznie akcję serwisową w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia oraz usunie rzeczywiste usterki i przywróci pełną sprawność urządzenia w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych; - okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy urządzenia (bądź elementu); - dla urządzenia (elementu) wymienionego na nowe (wolne od wad) - okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od nowa; - po trzeciej awarii, Dostawca wymieni urządzenie (lub odpowiednio, jeśli to możliwe, wadliwy element) na nowe. Warunki dostawy 1. Na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. W ramach dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wymagane nośniki, dokumentację i podręczniki wraz z akcesoriami. 3. Odbiór uważany jest za całkowity po przekazaniu Zamawiającemu protokołu zdawczo odbiorczego zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. 4. Poprawne skonfigurowanie po 3 komputery / w każdym z Rejonów / potencjalnie korzystających z zainstalowanych urządzeń, umożliwiające wykorzystanie wszystkich funkcji urządzenia. Skaner Charakterystyka ogólna Skaner kolorowy, płaski, skanowanie dwustronne A3 i A4 Rozdzielczość skanowania 600x600 dpi Szybkość skanowania Minimum: mono: 65 str./min w kolorze: 65 str./min przy 300 dpi Głębia koloru 24 bity Adresowanie skanów Folder współdzielony (CIFS) Adres poczty elektronicznej Serwer FTP Serwer HTTP Obsługa adresów LDAP i wewnętrzna książka adresowa Drukarka Charakterystyka ogólna Drukarka sieciowa, kolorowa, druk dwustronny Szybkość wydruku mono: minimum 28 str. A4/min kolor: minimum 28 str. A4/min mono: minimum 17 str. A3/min kolor: minimum 17 str. A3/min Języki opisu strony PCL6c, PostScript3 Obsługiwane systemy operacyjne Microsoft Windows 2000 Microsoft Windows XP Microsoft Windows 2003 Server Microsoft Windows Vista Microsoft Windows 2008 Server Formaty wydruków A6 - A3 Rozdzielczość wydruku 1800x600 dpi Kopiarka Charakterystyka oqólna Kopiarka kolorowa, funkcja kopiowania dwustronnego Formaty oryginałów i kopii Do A3 Szybkość kopiowania mono: min. 28 str. A4/min kolor: min. 28 str. A4/min mono: min. 17 str. A3/min kolor: min. 17 str. A3/min Rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi Funkcja powiększania 25% - 400%, z dokładnością do 0,1% Wyposażenie dodatkowe Wewnętrzny zintegrowany finiszer zszywający (nie wychodzący poza obrys urządzenia) - zszywanie minimum 45 arkuszy 4. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia urządzenia do siedziby Rejonu we Wrocławiu i Rejonu Lubań Śl. oraz zamontowania urządzenia w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wskazanych pracowników w obsłudze urządzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 53-021 Wrocław, ul. Korfantego 2/4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 09:30, miejsce: 53-021 Wrocław, ul. Korfantego 2/4, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.