Ogłoszenie z dnia 2008-12-21
Cieszyn: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 374103 - 2008; data zamieszczenia: 21.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi , ul. Generała Hallera 8, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8520168, faks 033 8520168.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.cieszyn.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej, podzielonych na 20 części: Pakiet 1 - Mięso i przetwory Pakiet 2 - Drób i przetwory Pakiet 3 - Jaja Pakiet 4 - Nabiał Pakiet 5 - Artykuły sypkie Pakiet 6 - Makarony Pakiet 7 - Pieczywo Pakiet 8 - Mrożonki warzywne Pakiet 9 - Mrożonki Pakiet 10 - Pozostałe art. spożywcze Pakiet 11 - Owoce mrożone Pakiet 12 - Ryby mrożone Pakiet 13 - Warzywa z długim terminem ważności Pakiet 14 - Warzywa świeże Pakiet 15 - Warzywa sezonowe Pakiet 16 - Ziemniaki Pakiet 17 - Owoce świeże Pakiet 18 - Owoce południowe Pakiet 19 - Owoce i warzywa konserwowe Pakiet 20 - Przyprawy i sosy instant.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5)akceptują warunki zamówienia i umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Podstawa: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605, § 1, ust.1, pkt 2) 2.Wykaz specjalistycznych środków transportu /wykonawcy/ pozwalających na dostarczanie artykułów żywnościowych będących przedmiotem dostaw - załącznik nr 3; 3.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.cieszyn.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3
z oddziałami integracyjnymi
im. Janusza Korczaka w Cieszynie
ul. Gen. Hallera 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso i przetwory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wołowe Mięso wieprzowe Kiełbasa Pozostałe wyroby.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drób i przetwory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurczak-dramstik Kurczak cały Kurczak udka filet z indyka filet z kurczaka kurczak-p.rosołow świeża kurczak- udziec.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawa materiałów w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia w ramach dostosowania pomieszczeń Książnicy Cieszyńskiej przy ul. Menniczej 46 w Cieszynie dla osób ze szczególnymi potrzebami - etap II
- Przebudowa ulicy Łanowej od skrzyżowania z ul. Katowicką
- Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania: Rozbudowa DP 2630S ul. Głównej w Bąkowie od km 0+000 do km 1+505
- Utworzenie parku miejskiego przy ul. Generała Józefa Hallera w Cieszynie - Etap I - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "O! Hallera! - Leśna strefa ciszy i relaksu w centrum Cieszyna"
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych (pieczywo) - 2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI I ORTOPEDII SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczytnie na 2026 r.
- "SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWEK PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY OŚNO LUBUSKIE W 2026 ROKU - dostawa warzyw, ziemniaków, owoców"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.