To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-18
Zawiercie: Demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 374094 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293176 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki 1-8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 1) Demontaż 8 szt. starych słupków z nazwami ulic zlokalizowanych: a. skrzyżowanie Sienkiewicza/Leśna b. skrzyżowanie Leśna/Sikorskiego (światła przy UM) c. skrzyżowanie Sikorskiego/3 Maja (przy PKP) d. skrzyżowanie 3 Maja/Kościuszki/Powstańców Śląskich e. skrzyżowanie Kościuszki/Sienkiewicza f. skrzyżowanie Wojska Polskiego/Obrońców Poczty Gdańskiej/Apteczna 1) Uprzątnięcie zdemontowanych konstrukcji. 2) Wykonanie i montaż informacji ulicowej zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki 1-8 do SIWZ w zakresie: a. Tablica UM 600 mm - 16 sztuk. b. Tablica UM 850 mm - 98 sztuk. c. Tablica UM 1100 mm - 24 sztuk. d. Słupek śr. 80 mm - 25 sztuk. e. Komplet łączników (dla 2 tablic UM) - 69 kompletów f. Komplet strzałek (dla 2 tablic UM) - 57 kompletów g. Komplet zaślepek (dla 2 tablic UM) - 84 kompletów h. Montaż słupka - 25 sztuk. 3) Dokładne miejsce montażu wskaże Zamawiający po podpisaniu umowy, przekazując Wykonawcy mapki sytuacyjne zawierające treść informacji ulicowej. 4) Szczegóły dotyczące konstrukcji elementów, użytych materiałów, kolorystyki, grafiki, wymiarów, sposobu montażu, określają załączniki 1-8 do SIWZ. 5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na trwałość przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy, licząc od dnia wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca zapewni, w ramach udzielonej gwarancji, usunięcie wad przedmiotu zamówienia w czasie nie dłuższym jak 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki. W czasie wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie utrzymywał teren prac w stanie powodującym minimalne przeszkody komunikacyjne, uzyska wymagane prawem pozwolenia oraz będzie usuwał wszelkie urządzenia pomocnicze, zbędne materiały oraz odpady i śmieci. Na potwierdzenie spełniania w/w wymogów Wykonawca załączy do składanej oferty prototyp (próbkę) tablicy ulicowej - typ UM wraz z zaślepką, strzałką oraz łącznikiem, wykonany w skali 1:1, wg wytycznych zawartych w załącznikach 1-8 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.23.00 - Znaki uliczne 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RED NEON" S.C. PAWEŁ STASZEK, SŁAWOMIR BŁASZCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"RED NEON" S.C. PAWEŁ STASZEK, SŁAWOMIR BŁASZCZYK
- RED-NEON s.c. Paweł Staszek, Sławomir Błaszczyk., Ul. Mostowa 22, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53278,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61000,00
Oferta z najniższą ceną: 61000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
- Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
- Zakup lub rozbudowa repozytoriów medycznych, w tym zakup usługi serwisowej w chmurze
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Zadanie nr 1 Zakup 1 sztuki agregatu prądotwórczego o mocy 328 kW Zadanie nr 2 Zakup 1 sztuki agregatu prądotwórczego o mocy 256 kW"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
- Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic przekazanych przez Zamawiającego
- Dostawa, montaż oraz bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2026 r.
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego ul. Marka z Jemielnicy w Opolu.
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Ozimskiej (od ul. Głogowskiej do ul. Kamińskiego) w Opolu
- Prace w zakresie odtworzenia i malowania oznakowania poziomego oraz utrzymania oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Komorniki w 2026 roku.
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





