Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Gdynia: sprzedaż oleju napędowego do pojazdów Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 37403 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 660 88 11, faks (058) 660 88 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż oleju napędowego do pojazdów Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: oleju napędowego w ilości szacunkowej - ok. 48 000 (słownie: czterdzieści osiem tysięcy) litrów rocznie - do pojazdów Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu 12 (słownie: dwunastu) sztuk kart imiennych upoważniających Zamawiającego do dokonywania bezgotówkowych transakcji u operatorów prowadzących stacje paliw oznaczonych emblematem Wykonawcy, z którymi Wykonawca podpisał stosowne umowy z miesięcznym limitem tankowania: a) dziewięć kart - do 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych ) b) jedna karta - do 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) c) dwie karty - do 600 zł (słownie: sześćset złotych) z zastrzeżeniem, że powyższe transakcje dotyczyć będą wyłącznie przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Karty umożliwiające bezgotówkowy zakup oleju napędowego wystawione zostaną na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego lub nazwisko pracownika Zamawiającego (dane zostaną wskazane w dniu podpisania umowy )- w terminie 10 (słownie: dziesięciu) dni od daty podpisania umowy. Każda z otrzymanych kart otrzyma poufny numer PIN..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.30.00.0 - Ropa naftowa i destylaty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia : wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) . Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych ( informacji ) zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenie , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , d) oświadczenie , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. II.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn.zm.) - w zakresie wskazanym w pkt.I . III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentu wymienionego w pkt.I lita) oraz oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Zamawiający nie będzie żądał umowy regulującej współpracę tych podmiotów ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 5
- 2 - Wysokość upustu udzielonego przez Wykonawcę w odniesieniu do ceny netto jednego litra oleju napędowego - 65
- 3 - Dostępność sieci dystrybucyjnej ( stacje dystrybucji czynne całodobowo, przez siedem dni w tygodniu) - 10
- 4 - Odległość stacji dystrybucji paliw (czynnej całodobowo, przez siedem dni w tygodniu ) od siedziby Zamawiającego - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni
ul. Żwirki i Wigury 14
81-394 Gdynia
Dział zamówień publicznych
dokument nieodpłatny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 08:30, miejsce: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni ul. Żwirki i Wigury 14 81-394 Gdynia Dział zamówień publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.03.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej 2/ znak postępowania : MSPR/ZP/N/3/09 3/ Wykonawca będzie zobowiązany także do złożenia - formularza oferty 4/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami 5/ Szczegółowe informacje dotyczące kryteriów oceny ofert : a) cena - 5% b) wysokość upustu udzielonego przez Wykonawcę w odniesieniu do ceny netto jednego litra oleju napędowego - 65% c) dostępność sieci dystrybucyjnej ( stacje dystrybucji czynne całodobowo, przez siedem dni w tygodniu) - 10% d) odległość stacji dystrybucji paliw (czynnej całodobowo, przez siedem dni w tygodniu ) od siedziby Zamawiającego (zlokalizowanej przy ul.Żwirki i Wigury 14 w Gdyni) -20% 6/ Szczegółowe informacje dotyczące termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 (słownie: dwunastu) miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wysokości wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji przedmiotu umowy w zależności od tego , co nastąpi wcześniej ..
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa ambulansu typu B o DMC do 3,5 tony z wyposażeniem medycznym oraz defibrylator z wyposażeniem
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z przystawkami w ramach projektu "Ochrona gatunków oraz siedlisk przyrodniczych w obszarach administrowanych przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni"
- Sukcesywna dostawa przez okres 4 lat gazów do Akademii Marynarki Wojennej z możliwością napełniania butli klienta, dzierżawa butli i wiązek butlowych na dostarczone / z dostarczonymi gazami
- Usługa przygotowania i zrealizowania filmów popularnonaukowych oraz przeprowadzenie transmisji na żywo w Internecie
- Przeglądy, serwis, konserwacja wraz z bieżącą naprawą instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych w Muzeum Emigracji w Gdyni
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej instalacji telekomunikacyjnych w pomieszczeniach na poziomie 300 i 400 w budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ DO POJAZDÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ PRZY URZĘDZIE GMINY CZŁUCHÓW
- dostawa paliw płynnych i gazu LPG do stacji paliw zamawiającego oraz tankowanie pojazdów zamawiającego w stacjach paliw wykonawcy na terenie kraju.
więcej: Ropa naftowa i destylaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.