Ogłoszenie z dnia 2014-11-13
Resko: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2015
Numer ogłoszenia: 373976 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wojska Polskiego 40, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3951830, faks 091 3951337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps.resko.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna pozostała z zakwaterowaniem.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2015 w częściach: część 1. Warzywa i owoce - kod CPV 031 00000-2 część 2. Jaja świeże - kod CPV 031 42500-3 część 3. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - kod CPV 151 00000-9 część 4. Konserwy i przetwory z mięsa - kod CPV 151 31000-5 część 5. Ziemniaki - kod CPV 032 10000-6 część 6. Ryby przetworzone i konserwowe oraz warzywa i owoce mrożone - kod CPV 150 000000-8 część 7. Przetworzone owoce i warzywa - kod CPV 153 30000-0 część 8. Produkty mleczarskie - kod CPV 155 00000-3 część 9. Produkty przemiału ziarna - kod CPV 156 00000-4 część 10. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - kod CPV 158 10000-9 część 11. Różne produkty spożywcze - kod CPV 158 00000-6.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1, tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 7 WYKAZU WYMAGANYCH DOKUMENTÓW - (pkt. 7.2. SIWZ). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zgodnym z wymogami HACCP i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta - wypełniony formularz ofertowy (zał. 1) wraz z załącznikami nr 1/1 do 1/11 UWAGA! - Formularz/e należy wypełnić zgodnie z rubrykami i składać jako załącznik do oferty. Wzór umowy (zał.2) - należy złożyć jako załącznik do OFERTY Oświadczenie wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego (zał. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawartych w niej dokumentów, jeżeli oferta i dokumenty nie zostały podpisane przez osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.resko.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
ul. Wojska Polskiego 40
2-315 Resko
I Piętro pokój kadr.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Wojska Polskiego 40 2-315 Resko I Piętro pokój kadr.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców - sortyment ilościowy opisano w załączniku 1/1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jaja świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj świeżych - asortyment ilościowy opisano w załączniku 1/2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych- asortyment ilościowy opisano w załączniku 1/3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwy i przetwory z mięsa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa konserw i przetworów z mięsa - asortyment ilościowy opisano w załączniku 1/4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ziemniaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ziemniaków jadalnych - asortyment ilościowy opisano w załączniku 1/5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ryby przetworzone i konserwowe oraz warzywa i owoce mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb przetworzonych, mrożonych i konserwowanych oraz warzywa i owoce mrożonych - asortyment ilościowy opisano w załączniku 1/6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przetworzone owoce i warzywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przetworzonych owoców i warzyw - asortyment ilościowy opisano w załączniku 1/7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 13.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich - asortyment ilościowy opisano w załączniku 1/8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Produkty przemiału ziarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów przemiału ziarna - asortyment ilościowy opisano w załączniku 1/9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - asortyment ilościowy opisano w załączniku 1/10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych - asortyment ilościowy opisano w załączniku 1/11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI RESKO
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Ochrona osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej w Resku przy ul. Wojska Polskiego 40 w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026.
więcej: przetargi RESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Szkoły Podstawowej nr 56 w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





