eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrlaUstawienie pojemników, wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych zmieszanych, selektywnie zebranych oraz wielkogabarytowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Orla: Ustawienie pojemników, wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych zmieszanych, selektywnie zebranych oraz wielkogabarytowych
Numer ogłoszenia: 373914 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orla , ul. Mickiewicza 5, 17-106 Orla, woj. podlaskie, tel. 085 730 57 81, faks 085 730 57 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustawienie pojemników, wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych zmieszanych, selektywnie zebranych oraz wielkogabarytowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ustawienie pojemników na odpady stałe zmieszane, selektywnie zebrane, wielkogabarytowe oraz wywóz i utylizacja tych odpadów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych w pojemnikach kp - 7 (18 pojemników), PA - 700 - (2 pojemniki), MGB - 120 - (2 pojemniki) ustawionych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w następujących miejscowościach: a) Orla - 4 pojemniki (PA 1100), b) Czechy Zabłotne - 1 pojemnik(PA 1100), c) Szernie - 1 pojemnik(PA 1100), d) Paszkowszczyzna - 1 pojemnik(PA 1100), e) Reduty - 1 pojemnik (PA 1100), f) Spiczki - 1 pojemnik (PA 1100), g) Koszki - 1 pojemnik (PA 1100), h) Wólka Wygonowska - 1 pojemnik (PA 1100), j) Koszele - 1 pojemnik (PA 1100), k) Malinniki - 1 pojemnik (PA 1100), l) Szczyty Dzięciołowo - 1 pojemnik (PA 1100), m) Dydule - 1 pojemnik (PA 1100), n) Gredele - 1 pojemnik (PA 1100), o) Gregorowce - 1 pojemnik (PA 1100), p) Pawlinowo - 1 pojemnik (PA 1100), r) Orla - 2 pojemniki (PA - 700), s) Orla - 1 pojemnik (MGB- 120), t) Oleksze - 1 pojemnik (MGB - 120). Wywozem objęte powinny być również odpady komunalne złożone obok pojemnika. Zamówienie obejmuje systematyczne opróżnianie pojemników w ciągu 2 dni roboczych po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym uprawnionego pracownika Zamawiającego; 2) wywóz i unieszkodliwianie odpadów selektywnie zebranych gromadzonych w pojemnikach do selektywnej zbiórki odpadów (plastik, szkło, papier) oraz systematyczne opróżnianie tych pojemników w ciągu 2 dni roboczych po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym uprawnionego pracownika Zamawiającego (21 zestawów po dwa pojemniki 1100 l każdy- plastik, szkło oraz 2 zestawy po 3 pojemniki 1100 l każdy - plastik, szkło, papier), ustawionych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w następujących miejscowościach: a) Orla - 2 zestawy po 3 pojemniki; b) Orla - 1 zestaw; b) Czechy Zabłotne - 1 zestaw; c) Dydule - 1 zestaw; d) Gredele - 1 zestaw; e) Gregorowce - 1 zestaw; f) Koszele - 1 zestaw; g) Koszki - 1 zestaw; h) Krywiatycze - 1 zestaw; i) Malinniki - 1 zestaw; j) Mikłasze - 1 zestaw; k) Moskiewce - 1 zestaw; l) Oleksze - 1 zestaw; ł) Paszkowszczyzna - 1 zestaw; m) Pawlinowo - 1 zestaw; n) Reduty - 1 zestaw; o) Spiczki - 1 zestaw; p) Szczyty Dzięciołowo - 1 zestaw; r) Szczyty Nowodwory - 1 zestaw; s) Szernie - 1 zestaw; t) Topczykały - 1 zestaw; u) Wólka - 1 zestaw; w) Wólka Wygonowska - 1 zestaw. 3) wywóz odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz odpadów pochodzących z remontów wykonywanych przez mieszkańców, gromadzonych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - starych mebli lub ich części, starej stolarki drzwiowej i okiennej, urządzeń sanitarnych, części okładzin ściennych itp., z częstotliwością nie rzadziej niż raz na trzy miesiące; 4) dostarczenie odpadów do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane unieszkodliwianiu lub odzyskowi (art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). Fakt dostarczenia każdego z typów odpadów do wyżej określonych miejsc unieszkodliwiania lub odzysku powinna potwierdzać Karta przekazania odpadu, zgodna z załącznikiem nr 4 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30, poz. 213), stanowiąca integralny załącznik do faktury za wykonanie przedmiotu zamówienia, dostarczonej Zamawiającemu za każdy 3 miesięczny okres rozliczeniowy. 3. Wywóz odpadów będzie następować z pojemników Wykonawcy stanowiących jego własność udostępnionych Zamawiającemu nieodpłatnie. 4. Fakt wykonania usługi będzie ewidencjonowany i potwierdzony przez Zamawiającego na potwierdzeniu wywozu. 5. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, a przede wszystkim w przypadku zmiany, w czasie trwania umowy wymogów w zakresie gospodarki odpadami Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w art. 144 ustawy. 6. W przypadku nagromadzenia odpadów (luzem bądź w workach) obok kontenerów i pojemników do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca usługi powinien je usunąć bez dodatkowych opłat. 7. Pojemniki powinny spełniać wymagania obowiązujących polskich norm lub posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 935 z późn. zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza tożsame zamówienia uzupełniające do wartości 20% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Wójta Gminy Orla, a w przypadku, gdy zezwolenie nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie, w którym zobowiązują się do jego przedłużenia na czas trwania realizacji zamówienia; b) aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, a w przypadku, gdy zezwolenie nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie, w którym zobowiązują się do jego przedłużenia na czas trwania realizacji zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na wywozie nieczystości stałych na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł netto każda oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. a) pojemniki typu PA 1100 w ilościach nie mniejszych niż 48 szt., b) pojemniki typu PA 700 w ilościach nie mniejszych niż 2 szt., c) pojemniki typu MGB 120 w ilościach nie mniejszych niż 2 szt., d) kontenery typu KP 7 w ilościach nie mniejszych niż 18 szt., e) samochodami do wywożenia nieczystości stałych z pojemników i kontenerów w ilości nie mniejszej niż 2 szt., w tym 1 samochód przystosowany do wywozu odpadów wielkogabarytowych, f) aktualną na czas trwania niniejszego zamówienia umowę ze składowiskiem odpadów komunalnych, a w przypadku, gdy umowa nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie, w którym zobowiązują się do jego przedłużenia na czas trwania niniejszego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamowień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100 000,00.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy, stawki podatku VAT na usługi objęte umową, do cen netto będzie doliczona obowiązująca stawka podatku VAT. Umowa może być zmieniona w przypadku zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orla.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Orla, pokój Nr 2, ul. Mickiewicza 5, 17 - 106 Orla..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Orla, ul. Mickiewicza 5 (pok. 14 - sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.