Ogłoszenie z dnia 2006-07-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Strzelce Opolskie: budowa drogi pożarowej, placów i chodników, miejsca na kontener śmieci komunalnych, oświetlenia placu, muru oporowego, schodów zewnętrznych do jadalni, budowa instalacji i kanalizacji deszczowej w obrębie DPS i przyłącza kanalizacji deszczowej oraz izolacja i drenaż opaskowy budynku wielofunkcyjnego w Leśnicy przy ul. Szpitalnej 20 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filiami w Szymiszowie i Leśnicy, do kontaktów: Stanisław Marek - Dyrektor, ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, fax 077 4613480, e-mail: dps.strzelceop@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.powiatstrzelecki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi pożarowej, placów i chodników, miejsca na kontener śmieci komunalnych, oświetlenia placu, muru oporowego, schodów zewnętrznych do jadalni, budowa instalacji i kanalizacji deszczowej w obrębie DPS i przyłącza kanalizacji deszczowej oraz izolacja i drenaż opaskowy budynku wielofunkcyjnego w Leśnicy przy ul. Szpitalnej 20. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Leśnica, ul. Szpitalna 20. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej na wjazdach i placach - rozbiórka istniejącego muru oporowego budowa nowego muru oporowego - budowa jezdni z kostki betonowej jako drogi pożarowej - budowa chodników z kostki budowa miejsc postojowych z kostki o powierzchni 103,9 m2 - wykonanie zasilenia kablem budynku gospodarczego - wykonanie oświetlenia placu przy budynku głównym i jadalni wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej - tynki zewnętrzne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych 3 (trzech) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o podobnym charakterze i wartości min. 100.000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) . Należy również podać aktualną ilość zatrudnionych pracowników - minimum 20 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Oferenta) - ilość pracowników wykazana musi być na dokumencie zaświadczenia ZUS 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.52.11 - Domy dla osób starszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.33.23.60 - 45.33.23.60 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Realizacja przedsięwzięcia polegać będzie na wykonaniu jezdni z kostki 1162,8 m kw., chodników 272,4 m kw., opaski 11,8 m kw., terenów zielonych 872,4 m kw., schodów wejściowych do jadalni 5,6 m kw., oświetlenia placu, wykonanie nowego muru oporowego, wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej, tynki zewnętrzne 43,2 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 16.08.2006; lub data zakończenia: 30.09.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł należy wnieść w pieniądzu na konto DPS BS Leśnica O/ Strzelce Op. nr 44 8907 1089 2002 0090 5800 0005. Wadium można wnieść także w innych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1, 2, 4 ustawy Pzp, - wykaz 3 robót budowlanych z okresu ostatnich pięciu lat - wart. min. 100 000,00zł, - zatrudnienie minimum 20 pracowników Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie spełnienia warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonych ofert Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - należy również podać aktualna ilość zatrudnionych pracowników - minimum 20 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Oferenta) -ilość pracowników wykazana musi być na dokumencie zaświadczenia ZUS, -wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - oświadczenie o niezmienności ceny oferty i zapoznaniu się z aktualnym stanem technicznym obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia, - wykaz wykonanych 3 (trzech) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o podobnym charakterze i wartości min. 100.000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsrzelecki.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie DPS lub za potwierdzeniem odbioru na konto BS Leśnica o/ Strzelce Op. 71 8907 1089 2002 0090 5800 0004. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:00, budynek Administracji, pokój nr 11, ul. Strażacka 9 , 47- 100 Strzelce Op.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.07.2006.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w pionie jednego segmentu w budynku PSP nr 7 w Strzelcach Opolskich
- Budowa kancelarii podwójnej dla leśnictw Daniec i Otmice" (I/23/KAN1-9)
- "Odnowa nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego"
- "Remont utwardzonej nawierzchni podwórka budynku przy ul. Krakowskiej 19-23 w Strzelcach Opolskich, na działce gminnej nr 1900/11 oraz przy ul. Marka Prawego 7 na działce gminnej nr 5047/2"
- Modernizacja budynku SOR Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie ekonomia i rachunkowość, realizującego (...)"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Młyńcu Pierwszym.
- Remont drogi dojazdowej wraz z placem manewrowym - ETAP II
- Kompleksowe odnowienie wiat przystankowych w Gminie Wojcieszów i Gminie Świerzawa
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Grzmota - Skotnickiego w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej nr 270573W ulicy Gocłowskiej w miejscowości Augustówka
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z budową wiaty śmietnikowej, budową placu rekreacyjnego, placu zabaw wraz z zagosp. terenu i infrast. towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.