eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa preparatów do dezynfekcji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Toruń: Dostawa preparatów do dezynfekcji.
Numer ogłoszenia: 37380 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do dezynfekcji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji z podziałem na 13 następujących zadań: Zadanie Nr 1: Preparat do dezynfekcji narzędzi (środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych) - (maksymalna wielkość 6 litrów) - 29.400 l, Preparat do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego( środek na bazie aktywnego tlenu) - (maksymalna wielkość 6 litrów) - 100.000 l, Preparat do dezynfekcji endoskopów - (maksymalna wielkość 0,5 litra) - 3.300 l, Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów - (maksymalna wielkość 2 litry) - 4.800 l Zadanie Nr 2: Preparat myjąco- dezynfekujący bez aldehydu i bez pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego - (maksymalna wielkość pojemnika 6 litrów) - 90.000 l, Preparat myjąco- dezynfekujący ( substancja aktywna - NaDCC, tenzydy) - (maksymalna wielkość 150 tab.) - 84.000 l, Preparat dezynfekcyjny ( substancja aktywna - NaDCC) - (maksymalna wielkość 300 tab.) - 225.000 l, Preparat na bazie nadtlenku wodoru - (maksymalna wielkość pojemnika 5 litrów) - 33.000 l Zadanie Nr 3: Preparat do dezynfekcji małych powierzchni trudnodostępnych - (maksymalna. wielkość pojemnika 1 litr) - 2.050 l Zadanie Nr 4: Preparat do dezynfekcji inkubatorów - (maksymalna wielkość pojemnika 10 litrów) - 6.000 l Zadanie Nr 5: Preparat do dezynfekcji powierzchni aparatów do hemodializ - (max wielkość 2litry ) - 2.400 l Zadanie Nr 6: Preparat do dezynfekcji powierzchni- chusteczki - (max opakowanie 150 szt. chusteczek) - 16.200 szt. chusteczek Zadanie Nr 7: Preparat do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej - (max. wielkość 750 ml) - 91 op. Zadanie Nr 8: Bezbarwny preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami z atomizerem - max wielkość 0,35 l z atomizerem - 200 l , Bezbarwny preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami - (max wielkość 1 litr) - 1.000 l, Barwiony preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi - (max wielkość 1 litr) - 730 l Zadanie Nr 9: Preparat do dezynfekcji rąk - (max wielkość 5 litrów) - 3000 l, Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rak - (max wielkość 6 litrów) - 1.080 l, Emulsja do pielęgnacji rąk - (max wielkość 0,5 litra) - 240 l Zadanie Nr 10: Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych - (max wielkość 1 litr) - 1050 l Zadanie Nr 11: Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - (max wielkość 0,7 litra) - 378 l, Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk - (max wielkość 0,7 litra) - 220 l Zadanie Nr 12: Płynny, neutralny preparat płuczący - (max wielkość 5 litrów) - 65 l, Płynny, alkaliczny preparat do dwuetapowego mycia i dezynfekcji narzędzi - (max wielkość 5 litrów) - 65 l Zadanie Nr 13: Preparat do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek - (max wielkość 5 litrów) - 360 l.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. c/ Koncesję farmaceutyczną, zezwolenie, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem- dotyczy Zadań Nr 8, Nr 9, Nr 10 i Nr 11. 2. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada doświadczenie do wykonania zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujący dokument: a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw o minimalnej wartości: - dla zadania Nr 1 - 150.000 zł - dla zadania Nr 2 - 80.000 zł - dla zadania Nr 3 - 12.000 zł - dla zadania Nr 4 - 4.000 zł - dla zadania Nr 5 - 1.000 zł - dla zadania Nr 6 - 1.000 zł - dla zadania Nr 7 - 1.500 zł - dla zadania Nr 8 - 15.000 zł - dla zadania Nr 9 - 40.000 zł - dla zadania Nr 10 - 20.000 zł - dla zadania Nr 11 - 5.000 zł - dla zadania Nr 12 - 2.000 zł - dla zadania Nr 13 - 5.000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów, referencji potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty: - dla zadania Nr 1 - 155.750 zł - dla zadania Nr 2 - 87.500 zł - dla zadania Nr 3 - 14.000 zł - dla zadania Nr 4 - 4.000 zł - dla zadania Nr 5 - 1.000 zł - dla zadania Nr 6 - 1.250 zł - dla zadania Nr 7 - 1.500 zł - dla zadania Nr 8 - 17.500 zł - dla zadania Nr 9 - 40.000 zł - dla zadania Nr 10 - 22.500 zł - dla zadania Nr 11 - 5.750 zł - dla zadania Nr 12 - 2.250 zł - dla zadania Nr 13 - 5.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia w ofercie: a/ dokumentów dopuszczających oferowane preparaty do obrotu i stosowania zgodne z : - przepisami ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175 poz. 1433 z poźń. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych (Dz. U. Nr 16 poz. 150) - z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896) tj. certyfikat CE, deklaracja zgodności lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 100 poz. 1027 ) - celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego (dotyczy zadań od Nr 1 do Nr 13) preparatów dezynfekcyjnych do narzędzi i powierzchni należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Eurpoejskim lub/i Normom Polskim (normy, co najmniej II fazy. dot. obszaru medycznego). W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub / i Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, np.:badania Państwowego Zakładu Higieny lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratorium z krajów UE. b/ aktualnie obowiązujące karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanego preparatu, zgodne z Rozporządzeniem REACH 1907/2006/WE c/ pozytywnej opinii IMiD lub równoważnej opinii wydanej przez jednostki zajmujące się opiniowaniem preparatów dezynfekcyjnych ( np. CZD) - dotyczy zadania Nr 2 ppkt 2.1 i 2.4, zadania Nr 3, zadania Nr 4. d/ opinii producenta endoskopów Olympus - dot. zadania Nr 1 poz. 1.2.; 1.3. i 1.4. e/ aktualnego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia - dotyczy zadań Nr 8, Nr 9, Nr 10 i Nr 11. f/ próbek oferowanych preparatów dezynfekcyjnych - po 1 op. z każdego asortymentu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu składania ofert. Próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta. g/ materiały prezentujące oferowane preparaty dezynfekcyjne (prospekty, opisy) h/ opis sposobu organizacji odbioru pustych opakowań po dostarczonych i zużytych środkach dezynfekcyjnych 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - preparaty do dezynfekcji narzędzi i endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Preparat do dezynfekcji narzędzi (środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych) - (maksymalna wielkość 6 litrów) - 29.400 l, Preparat do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego( środek na bazie aktywnego tlenu) - (maksymalna wielkość 6 litrów) - 100.000 l, Preparat do dezynfekcji endoskopów - (maksymalna wielkość 0,5 litra) - 3.300 l, Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów - (maksymalna wielkość 2 litry) - 4.800 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - preparaty do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: Preparat myjąco- dezynfekujący bez aldehydu i bez pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego - (maksymalna wielkość pojemnika 6 litrów) - 90.000 l, Preparat myjąco- dezynfekujący ( substancja aktywna - NaDCC, tenzydy) - (maksymalna wielkość 150 tab.) - 84.000 l, Preparat dezynfekcyjny ( substancja aktywna - NaDCC) - (maksymalna wielkość 300 tab.) - 225.000 l, Preparat na bazie nadtlenku wodoru - (maksymalna wielkość pojemnika 5 litrów) - 33.000 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - preparaty do dezynfekcji małych powierzchni trudnodostępnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: Preparat do dezynfekcji małych powierzchni trudnodostępnych - (maksymalna. wielkość pojemnika 1 litr) - 2.050 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - preparaty do dezynfekcji inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4: Preparat do dezynfekcji inkubatorów - (maksymalna wielkość pojemnika 10 litrów) - 6.000 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - preparaty do dezynfekcji powierzchni aparatów do hemodializ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5: Preparat do dezynfekcji powierzchni aparatów do hemodializ - (max wielkość 2litry ) - 2.400 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - preparaty do dezynfekcji powierzchni - chusteczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6: Preparat do dezynfekcji powierzchni- chusteczki - (max opakowanie 150 szt. chusteczek) - 16.200 szt. chusteczek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - preparaty do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 7: Preparat do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej - (max. wielkość 750 ml) - 91 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - preparaty do dezynfekcji skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 8: Bezbarwny preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami z atomizerem - max wielkość 0,35 l z atomizerem - 200 l , Bezbarwny preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami - (max wielkość 1 litr) - 1.000 l, Barwiony preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi - (max wielkość 1 litr) - 730 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - preparaty do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 9: Preparat do dezynfekcji rąk - (max wielkość 5 litrów) - 3000 l, Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rak - (max wielkość 6 litrów) - 1.080 l, Emulsja do pielęgnacji rąk - (max wielkość 0,5 litra) - 240 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - preparaty do dezynfekcji ran i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 10: Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych - (max wielkość 1 litr) - 1050 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11 - preparaty do dezynfekcji i mycia rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 11: Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - (max wielkość 0,7 litra) - 378 l, Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk - (max wielkość 0,7 litra) - 220 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 - preparaty do dezynfekcji maszynowej narzędzi chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 12: Płynny, neutralny preparat płuczący - (max wielkość 5 litrów) - 65 l, Płynny, alkaliczny preparat do dwuetapowego mycia i dezynfekcji narzędzi - (max wielkość 5 litrów) - 65 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13 - preparaty do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 13: Preparat do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek - (max wielkość 5 litrów) - 360 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.