Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sławno: termomodernizacja budynku Pogotowia Opiekuńczego w Sławnie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Sławieński, do kontaktów: Mariusz Niegoda, ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8104904, fax 059 8106413, e-mail: starosta@powiatslawno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatslawno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Pogotowie Opiekuńcze w Sławnie, Ryszard Sobczak, ul. Cieszkowskiego 4B, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8105930, fax 059 8105930. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Pogotowia Opiekuńczego w Sławnie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek Pogotowia Opiekuńczego w Sławnie, przy ul. Cieszkowskiego 4B. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie termomodernizacji budynku Pogotowia Opiekuńczego w Sławnie, polegającej na: 1) wykonaniu kotłowni gazowej zasilającej budynek w centralne ogrzewanie i centralną ciepłą wodę, 2) dociepleniu budynku i wykonaniu instalacji odgromowej, 3) wymianie okien i drzwi zewnętrznych, naprawie i dociepleniu dachu budynku głównego, budynku magazynowo-gospodarczego i wymianie dachu łącznika pomiędzy budynkami, 4) montażu kolektorów słonecznych na dachu budynku, 5) wymianie wewnętrznej instalcji c.o. wraz z wymianą grzejników, wymianie instalacji ciepłej i zimnej wody oraz instalacji kanalizacyjnej, 6) remoncie łazienki na parterze budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust 1 ustawy - prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca składający ofertę musi: 1/posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a takie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez wykonawcę. 2. Oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę "nie spełnia" i zgodnie z art. 24 ust. 1 p.10 ustawy wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający wyznaczy termin na uzupełnienie dokumentów lub złożenie wyjaśnień ich treści 4. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny - w sposób zgodny z art 88 ustawy -prawo zamówień publicznych, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy: 1/ wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2/ złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik przeprowadzonego postępowania; 3/ nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art 26 ust 3 ustawy -prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania zamawiający niezwłocznie powiadomi wykluczonych wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. -Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu - wystawiona nie wcześniej nii 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnośdowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ie wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 400.000,00 zł. 8. Dokumenty stwierdzające, ie osoby przewidziane do kierowania robotami posiadają odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do formularza oferty. 10. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego 11. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatslawno.pl (sekcja: przetargi). Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2006, godzina 11:15, Starostwo Powiatowe w Sławnie, ul. Sempołowskiej 2a.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.07.2006.
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Dzierżawa analizatora hematologicznego z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych), agregatów prądotwórczych mobilnych na podwoziu jezdnym (przyczepie) w ilości 4 szt.".
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PARCZEWIE
- "Przebudowa źródła ciepła dla budynku szkoły- budowa zewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem zewnętrznego kotła gazowego c.o. w Zespole Szkół w Karczmiskach."
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Termomodernizacja budynku ZSZ w Rawiczu w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków ZSZ w Rawiczu i PCUW w Rawiczu".
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
- Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej wymiennikowni segmentu C WSS w Czerwonej Górze
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





