Og³oszenie z dnia 2006-07-19
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sanok: termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 2 Publikacja obowi±zkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Gmina Miasta Sanoka, do kontaktów: Ma¶lany Danuta, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, fax 013 4630890, e-mail: inwestycje@um.sanok.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Edukacja. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 38-500 Sanok, ul.Rymanowska 17. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 2 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: o¶wiadczenie podpisane przez Wykonawcê, ¿e wbuduje wyroby budowlane na które przed³o¿y aprobaty techniczne, certyfikaty i ¶wiadectwa badañ 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: -wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne 125 szt. -docieplenie ¶cian zewnêtrznych styropianem gr. 12 cm 1930,56 m2 -docieplenie stropu we³n± mineraln± 807 m 2 -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 214,4 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakoñczenia: 15.10.2006
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 z³otych (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych) 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: O zamówienie mog± ubiegaæ sie Wykonawcy którzy: 1.Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4, art. 24 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 2.Zrealizowali w ci±gu ostatnich 5 lat (licz±c wstecz od up³ywu terminu sk³adania ofert) zamówienia o tym samym charakterze, co przedmiot niniejszego postêpowania. 3.Informacja Banku lub Spo³dzielczej Kasy Oszczedno¶ciowo-Kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzajacej wysoko¶æ posiadanych przez Wykonawce na koncie ¶rodkach finansowych w wysoko¶ci co najmniej 150 000 z³.(zapis w informacji ma byæ jednoznaczny tzn. ma podawaæ kwotê posiadanych srodków)lub posiadaæ zdolnosæ kredytow± do zaci±gniêcia kredytu w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000 z³. 4.Udziel± co najmniej 36 miesiêcy gwarancji i rêkojmi za przedmiot zamówienia. 5.Posiadaj± polisê ubezpieczeniow± lub inny dokument potwierdzajacy ze Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 6.Posiadaj± odpowiedni potencja³ kadrowy - Wykonawca musi mieæ do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany Personel w celu obsadzenia podanych stanowisk Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców analizuj±c tresæ z³o¿onej oferty , uwzglêdniaj±c w szczególno¶ci zgodno¶æ za³±czonych do oferty do oferty dokumentó woswiadczen z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz ustaw± Prawo zamówieñ publicznych. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.O¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania w trybie art. 24. 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej potwierdzaj±ce dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objêtym zamówieniem, wskazuj±ce sposób reprezentowania oraz osoby uprawnione do dokonywania czynno¶ci prawnych w imieniu oferenta (wystawione przez organ wydaj±cy nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed wyznaczonym terminem sk³adania ofert). Je¿eli dzia³alno¶æ gospodarcza przedsiêbiorców jest prowadzona w formie spó³ki cywilnej, nale¿y z³o¿yæ umowê spó³ki cywilnej. 3.Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy o zamówieniach publicznych (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert). W przypadku, gdy Wykonawca jest osob± prawn± informacja winna dotyczyæ aktualnych cz³onków w³adz. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust 1, pkt 9 (wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert). 6.Za¶wiadczenie w³a¶ciwego urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed dat± sk³adania ofert). 7.Za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne albo za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed dat± sk³adania ofert). 8.Informacja na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego o okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie oraz wykaz osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci potwierdzonymi dokumentami stwierdzaj±cymi, ¿e osoby które bêd± wykonywaæ zamówienie posiadaj± wymagane uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym 9.Wyposa¿enie techniczne bêd±ce w dyspozycji Wykonawcy, niezbêdne do wykonania zamówienia - wyszczególnienie w SIWZ i przedmiarach robót. 10.Wykaz wykonanych przez Wykonawcê, co najmniej trzech w okresie ostatnich piêciu lat (2001-2005 r.) robót budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to za ten okres, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. 11.Bilansów oraz rachunków zysków i strat, sprawozdañ finansowych, a je¿eli podlegaj± one badaniu przez bieg³ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci równie¿ z opini± o badanym bilansie, sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowi±zanych do sporz±dzania bilansu, informacji okre¶laj±cych obroty, zysk oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za okres nie d³u¿szy ni¿ ostatnie 3 lata obrotowe, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres, 12.Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzaj±cy wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych w wysoko¶ci, co najmniej 150.000,00 z³ lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê nie mniejsz± ni¿ 150.000,00 z³, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 13.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci . 15.O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1, pkt 1-3, ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-sanok.e-zet.pl. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 10:00, Urzad Miasta Sanoka, ul.Rynek 1 , pokój 64-sala herbowa.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 12.07.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SO£A w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





