eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczMontaż barier drogowych wraz z dostawą i demontaż barier drogowych dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Bydgoszcz: Montaż barier drogowych wraz z dostawą i demontaż barier drogowych dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 373760 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330350 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż barier drogowych wraz z dostawą i demontaż barier drogowych dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Montaż barier drogowych wraz z dostawą i demontaż barier drogowych dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014 r. 2. Odbiorcami powyższego zamówienia będą jednostki terenowe Zamawiającego: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno; Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko; Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Chopina 1, 89-500 Tuchola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa: - załącznik nr 9 do SIWZ - Szczegółowy opis zamówienia; - załączniki nr 2a, 2b, 2c - kosztorysy ofertowe; - Specyfikacje Techniczne. 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1. Ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załącznikach nr 2a, 2b, 2c winny w szczególności uwzględniać w przypadku: - demontażu istniejących barier: całkowitą cenę demontażu bariery, cenę wywozu zdemontowanych barier w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia; - montażu wraz z dostawą barier: całkowitą cenę montażu barier, cenę dowozu do miejsca w którym będzie dokonywany montaż, cenę materiału niezbędnego do prawidłowego montażu oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia; - demontażu i ponownego montażu barier stalowych: całkowitą cenę demontażu i montażu bariery cenę materiału niezbędnego do prawidłowego montażu oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia; - dostawy barier i/lub słupków: cenę barier i/lub słupków, koszty transportu do wskazanego miejsca przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem zamówienia. 3.2. Dostawę barier i słupków do barier, dostawę wraz z montażem barier stalowych i demontaż barier drogowych, Zamawiający będzie zlecał sukcesywnie w miarę potrzeb, zgłaszanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich wymienione w punkcie III.2 SIWZ; 3.3. Montaż i demontaż barier winny być każdorazowo zrealizowane przez Wykonawcę zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3.4. Bariery drogowe powinny odpowiadać wymaganiom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. z poźn. zm.) - Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczenia na drogach; 3.5. Termin każdorazowej dostawy, montażu lub demontażu - do 7 dni od daty złożenia zamówienia; 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia. Szczegółowe informacje w Rejonach Dróg Wojewódzkich. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny, czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań wariantowych. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi zamówienie będzie obejmowało wyłącznie dostawę barier (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ - Szczegółowy opis zamówienia) bez ich montażu oraz bez demontażu istniejących barier. 7. Przedmiot zamówienia wykazany w tabeli III dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie (załącznik nr 9 do SIWZ - Szczegółowy opis zamówienia) będzie obejmował wyłącznie dostawę barier oraz słupków do barier bez ich montażu oraz bez demontażu istniejących. 8. Oferowane bariery i słupki do barier muszą być fabrycznie nowe bez śladów używania, pełnowartościowe oraz spełniające w szczególności wymogi o których mowa w pkcie III.3 ppkt 3.4 SIWZ. 9. Zamawiający wymaga udzielenia 1 rocznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia i zamontowane bariery, której termin liczony będzie w przypadku robót od daty ich zakończenia oraz w przypadku dostaw od daty ich dokonania i odbioru przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 34.92.81.10 - Bariery drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • M.K. STELLA Konrad Marek, ul. Południowa 37, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186562,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169191,42

  • Oferta z najniższą ceną: 169191,42 / Oferta z najwyższą ceną: 251714,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.