eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdańskirozbudowa budynku głównego oraz modernizacja Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego i zaplecza technicznego w budynku Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a



Ogłoszenie z dnia 2006-07-19

POZYCJA 37371

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pruszcz Gdański: rozbudowa budynku głównego oraz modernizacja Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego i zaplecza technicznego w budynku Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, do kontaktów: mł. kpt. Józef Jankowski - Starszy Inspektor ds. Kwatermistrzowskich, ul. Gdańska 1a, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6823023 wew. 218, fax 058 6823024, e-mail: zam_psp_pruszcz_gd@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://bippruszcz.straz.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku głównego oraz modernizacja Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego i zaplecza technicznego w budynku Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gd. położony przy ul. Gdańskiej 1a w Pruszczu Gdańskim. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace budowlane - zgodnie ze Współnym Słownikiem Zamówienia CPV 45216121-8 polegające na rozbudowie budynku głównego oraz modernizacji Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego i zaplecza technicznego w budynku Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a Roboty wykończeniowe Roboty w zakresie instalacji budowlanych Roboty w zakresie sieci kanalizacji deszczowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1) Roboty wykończeniowe - polegające na wykonaniu tynków wewnętrznych, sufitów podwieszanych, posadzek, licowaniu ścian i posadzek płytkami z glazury, terakoty, gresu, ułożeniu tarkietu, malowaniu ścian, montażu stolarki okiennej i drzwi 2) Instalacja wod-kan i c.w.u. - roboty polegające na wykonaniu wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, inst. zimnej i ciepłej wody użytkowej w trzech pom. socjalnych przylegających do pom. CPR oraz zamontowania białego montażu 3) Instalacja co. - roboty polegające na wykonaniu instalacji co. w pomieszczeniach socjalnych przylegających do pom. CPR oraz zamontowania dwóch grzejników. 4) instalacja elektroenergetyczna - roboty polegające na demontażu istniejącej rozdzielnicy na I p i montażu nowej, wymianie inst. zasilającej ww. rozdzielnicę, wykonaniu inst. oświetleniowej w pom. CPR, socjalnym i korytarzu, wykonaniu inst. zasilania wentylatorów dachowych podestu ruchomego dla osób niepełnosprawnych oraz zasilania inst. dostępu w obiekcie nowodobudowanym 5) Instalacja wentylacyjna ogólna i odsysania spalin - roboty polegające na zamontowaniu ośmiu wentylatorów dachowych, wykonaniu i zamontowaniu przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, kołowe typu S i wyrzutni ściennych prostokątnych typu A w obiekcie nowodobudawanym 6) Instalacja gazowa - roboty polegające na połączeniu budynku gospodarczego z budynkiem strażnicy za pomocą rurociągu z rur polietylenowych (HDPD) 7) Wyposażenie pomieszczenia CPR i socjalnego (meble) o roboty polegające na wykonaniu dwóch kompletów stołów operacyjnych dwustanowiskowych oraz wykonaniu i montażu zabudowy kuchni w pom. socjalnym. 8) Kanalizacja deszczowa - roboty polegające na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej służącej do odprowadzenia wód opadowych placu manewrowego i parkingowego oraz z połaci dachowych i garaży składająca się z seperatora koalescencyjnego PSK KOALA NG 20-085 i osadnika OS2dn 1500 V=2m kw. (lub równoważnych), z sześciu studzienek rewizyjnych, czterech wpustów ulicznych i rur PCV 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy. 2. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - wykażą się minimum 4 robotami ogólnobudowlanymi odpowiadającymi swym zakresem, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł każda, wykonanymi w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kierownika-(ów) robót posiadąjącego(cych) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, elektrycznej, instalacji gazowych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3/4 wartości składanej oferty, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,- zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych poniżej w pkt. 1-10. Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja); W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć dokumenty, o których mowa poniżej w pkt. 1 -5. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentów odpowiednio określonych poniżej w pkt. 6-10 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 6. dowód wniesienia wadium, 7. wykaz wykonanych minimum 4 robót ogólnobudowlanych odpowiadających swym zakresem, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł, wykonanymi w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8. uprawnienia kierownika budowy do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kierownika-(ów) robót posiadąjącego(cych), uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, elektrycznej, instalacji gazowych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów, 9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3/4 wartości składanej oferty, 10. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, tj. bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo - rozliczeniowa w informacji winna potwierdzić, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,- zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych;)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bippruszcz.straz.gda.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1) pobranie specyfikacji ze strony internetowej Zamawiającego: nieodpłatne 2) pobranie specyfikacji w siedzibie zamawiającego: płatność w kasie na podstawie rachunku, 3) przesłanie pocztą: odbiór za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, płatność przy odbiorze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 10:00, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a, świetlica I p.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.