Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Częstochowa: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Numer ogłoszenia: 373715 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej , w tym: Zadanie nr 1: Dostawa monitorów (27 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 2: Dostawa drukarki ( 1 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 3: Dostawa jednostek centralnych komputera z urządzeniami peryferyjnymi/jednostki centralne- 26 szt., klawiatury - 27 szt., myszy- 27 szt./ dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 4: Dostawa notebooków ( 3 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 5: Dostawa serwerów (3 szt.) oraz przełącznika KVM ( 1 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 6: Dostawa szaf montażowych ( 2 szt.) i elementów pasywnych sieci dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 7: Dostawa zasilacza awaryjnego UPS ( 1 szt.)dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 8: Dostawa oprogramowania komputerowego- Microsoft Office Profesional 2007 PL Academic Edition, licencja edukacyjna na 3 stanowiska oraz nośnik (1 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 9: Dostawa oprogramowania komputerowego- Microsoft Office Professional Plus 2007 MOLP AE, licencja edukacyjna otwarta 5 sztuk oraz nośnik ( 1 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 10: Dostawa oprogramowania komputerowego- Red Hat Enterprise Linux Academic Server Edition- 3 lata, licencja edukacyjna - 3 sztuki dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 11: Dostawa przełączników -switch ( 2 szt.)dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 12: Dostawa macierzy dyskowej( 1 szt.), dysków ( 4 szt.) oraz kabli SAS ( 2 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, Zadanie nr 13: komputery przenośne- laptopy- 5 szt. dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, Zadanie nr 14: Wielofunkcyjna maszyna ( ksero, drukarka, skaner) ( 1 szt.) dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, Zadanie nr 15: Autodesk Inventor Professional 2009 PL- wersja edukacyjna (licencja na 20 stanowisk) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.). 2.Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków wymienionych w punktach poprzedzających w oparciu o dokumenty, o których mowa w części III rozdziału I siwz. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy w ofercie wszystkich dokumentów z części III, bądź gdy ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 p.z.p..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: 1.1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.. W przypadku, gdy dla realizacji zamówienia Wykonawca nie dysponuje samodzielnie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie, iż dany oferowany przedmiot zamówienia zgodny jest z wymogami zamawiającego Wykonawca winien dołączyć do oferty ścisłą specyfikację techniczną oferowanego sprzętu (z wyłączeniem zadania nr 15) potwierdzającą zgodność parametrów każdego z podzespołów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz spis dodatkowego wyposażenia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego sprzętu (wszystkich wymaganych podzespołów). Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z rozdz. I, cz. I, pkt 11 i 12 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. nr 87 poz. 606 z dn. 24 maja 2006 r.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Częstochowska
Dział Zamówień Publicznych
ul. Dąbrowskiego 69, pok. nr 34
42-200 Częstochowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Częstochowska ul. Dąbrowskiego 69, pok. nr 28 42-200 Częstochowa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Plan Rozwoju Politechniki Częstochowskiej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Numer Projektu:POKL.04.01.01.-00-59/08..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa monitorów (27 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów (27 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarki ( 1 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki ( 1 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa jednostek centralnych komputera z urządzeniami peryferyjnymi /jednostki centralne- 26 szt., klawiatury 27 szt., myszki 27 szt./ dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednostek centralnych komputera z urządzeniami peryferyjnymi / jednostki centralne- 26szt., klawiatury 27 szt., myszki- 27 szt./ dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa notebooków ( 3 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooków ( 3 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa serwerów /3 szt/ oraz przełącznika KVM / 1 szt./dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów /3 szt./oraz przełącznika KVM /1 szt./ dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa szaf montażowych /2 szt./ i elementów pasywnych sieci dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szaf montażowych /2 szt./i elementów pasywnych sieci dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zasilacza awaryjnego UPS /1 szt./ dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zasilacza awaryjnego UPS / 1 szt./dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego- Microsoft Office Profesional 2007 PL Academic Edition, licencja edukacyjna na 3 stanowiska oraz nośnik (1 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania komputerowego- Microsoft Office Profesional 2007 PL Academic Edition, licencja edukacyjna na 3 stanowiska oraz nośnik (1 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego- Microsoft Office Professional Plus 2007 MOLP AE, licencja edukacyjna otwarta 5 sztuk oraz nośnik ( 1 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania komputerowego- Microsoft Office Professional Plus 2007 MOLP AE, licencja edukacyjna otwarta 5 sztuk oraz nośnik ( 1 szt.) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawrtym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego- Red Hat Enterprise Linux Academic Server Edition- 3 lata, licencja edukacyjna - 3 sztuki dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania komputerowego- Red Hat Enterprise Linux Academic Server Edition- 3 lata, licencja edukacyjna - 3 sztuki dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa przełączników -switch / 2 szt./dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przełączników -switch / 2 szt./ dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa macierzy dyskowej / 1 szt./, dysków /4 szt./ oraz kabli SAS / 2 szt./ dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa macierzy dyskowej /1 szt/, dysków /4 szt./ oraz kabli SAS / 2 szt./ dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Komputery przenośne- laptopy- 5 szt. dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery przenośne- laptopy- 5 szt. dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wielofunkcyjna maszyna ( ksero, drukarka, skaner) / 1 szt./ dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjna maszyna ( ksero, drukarka, skaner) / 1 szt./ dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Autodesk Inventor Professional 2009 PL- wersja edukacyjna (licencja na 20 stanowisk) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autodesk Inventor Professional 2009 PL- wersja edukacyjna (licencja na 20 stanowisk) dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- USŁUGI SPOŁECZNE - Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
- Dostawa samochodu typu PICKUP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa robota humanoidalnego dla Katedry Sztucznej Inteligencji Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa czytnika termoluminescencyjnego /optycznie stymulowanej luminescencji (TL/OSL) z trybem radioluminescencji (RL) wraz z montażem
- Wykonanie dokumentacji dotyczącej stanu technicznego - ekspertyzy budowlanej wytypowanych obiektów budowlanych - schronów i ukryć na terenie Miasta Częstochowy.
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem, tabletu i monitorów interaktywnych na potrzeby jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Zbuczyn
- Zakup sprzętu informatycznego: Zakup laptopów z oprogramowaniem biurowym i systemem operacyjnym; Zakup komputerów typu "All in One"; Zakup monitorów eliptycznych; Zakup pancernego laptopa
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- ,,Dostawa sprzętu informatycznego oraz multimedialnego na potrzeby Filii nr 8 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





