Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-12
Chrzanów: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU GROMIEC GMINY LIBIĄŻ
Numer ogłoszenia: 37363 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chrzanowski , ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6257900, faks 032 6257955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU GROMIEC GMINY LIBIĄŻ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU GROMIEC GMINY LIBIĄŻ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku A do SIWZ - PROJEKT KOMPLEKSOWEK MODERNIZACJO EWEIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU GROMIRC GMINY LIBIĄŻ - SZCZEGÓŁOWE WARUNKI TECHNICZNE - WYTYCZNE TECHNICZNE PRZYGOTOWANIA DANYCH NUMERYCZNYCH OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO V- System.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 /
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert wykonał , co najmniej jedno zamówienie, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co zamawiający rozumie wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączenie dowodów, czy usługa została wykonana należycie. W przypadku gdy wskazana w wykazie usługa była wykonana na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/niespełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 , 7/
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 /
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedstawionym do oferty wykazie osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, że ma do dyspozycji osoby posiadające kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, iż dysponuje : Co najmniej jedna osobą - kierownikiem prac posiadającym uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, posiadających doświadczenie w opracowaniu numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, zakładania ewidencji budynków i lokali, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, określonymi w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287) Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ niespełnia, w oparciu o wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz oświadczenia dołączone do oferty / załącznik nr 2 i 5,6 /
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 /
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - /załącznik nr 4/ 2. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznika nr 1 . 3.Zaakceptowany i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wzór umowy - załącznik nr 8 - fakultatywnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat-chrzanowski.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wydział Inwestycji i Obsługi Starostwa III p. ,pokój nr 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów, Dziennik Podawczy (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Doposażenie w agregat mobilny spalinowy pompowy w ramach zadania pn. Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na terenie gminy Chrzanów - zakupy inwestycyjne
- Dostawa łóżek elektrycznych oraz szafek przyłóżkowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Doposażenie w sprzęt jednostek OSP w ramach zadania pn. Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na terenie gminy Chrzanów - zakupy inwestycyjne.
- Dostawa doposażenia w sprzęt jednostek OSP w ramach zadania pn. Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na terenie gminy Chrzanów
- "Zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni w Chrzanowie oraz korzystających z Basenów Letnich w Ośrodku Sportowo-Rekreacyjnym "Kąty" w Chrzanowie "
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej budowy budynków komunalnych, drogi gminnej i sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Pustków Żurawski
- wykonanie prac geodezyjnych w zakresie utworzenia baz danych obiektów topograficznych (BDOT500), baz danych sieci uzbrojenia terenu GESUT oraz EGiB ewidencji gruntów i budynków
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





