Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Drawsko Pomorskie: Usługa wywozu nieczystości stałych
Numer ogłoszenia: 373532 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Sobieskiego 8, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3632558, faks 094 3632558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu nieczystości stałych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych z budynków administrowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pom. stanowiących własność Gminy Drawsko Pomorskie, Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomosci oraz budynków bedących własnością TBS ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10 - 90.12.13.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki : a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły ( spełnia - nie spełnia ) , w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt. VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamowień Publicznych 2. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. koncesja lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządkach w gminach ( tekst jednolity : Dz. U. z 2005 r. nr. 236 poz. 2008 z późniejszymi zmianami ) 4. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity : Dz. U. z 2007 r. nr. 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami ) 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Wykaz wykonywanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców , wraz z dokumentami potwierdzającymi , że te usługi zostały wykonane należycie. W wykazie należy udokumentować minimum jedno zamówienie o wartości 50 000 zł odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 10. Wykaz posiadanego sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia w tym minimum 2 pojazdów służących do transportu odpadów na składowisko śmieci z możliwością opróżniania pojemników o wielkości od 0,11 m3 do 1,1 m3 oraz 1 pojazdu służącego do przewożenia kontenerów na składowisko śmieci o pojemności 7 m3 lub pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
78-500 Drawsko pom. ul. J.III.Sobieskiego 8 pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. J. III. Sobieskiego 8 78-500 Drawsko Pomorskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Przywrócenie do stanu użytkowania sali gimnastycznej SP Nr 1 w Drawsku Pomorskim, w ramach projektu: "Modernizacja sali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Drawsku Pomorskim."
- "Rozbudowa drogi powiatowej Drawsko Pomorskie - Jankowo Małe (nr 1953Z)"
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Drawsku Pomorskim i w Kaliszu Pomorskim
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZNEJ W ŚCIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM PRZY UL. ZŁOCIENIECKIEJ 5
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.