eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Modernizacja oprogramowania sekwenatora ABI 3130 xl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Olsztyn: Modernizacja oprogramowania sekwenatora ABI 3130 xl
Numer ogłoszenia: 373496 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oprogramowania sekwenatora ABI 3130 xl.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) 1szt. - Oprogramowanie do analizy fragmentów dla celów identyfikacji osobniczej wraz ze szkoleniem: GeneMapper ID-X v.1.2 Software, Full Version lub równoważny: - współdziałający z systemem do rozdziału elektroforetycznego fragmentów DNA, 8-kapilarnego 3500 Genetic Analyzer for Human Identification AB (lub równoważnego), system musi posiadać : - analizę długości fragmentów DNA i analizę mikrosatelit (STR), - funkcjonalność systemu eksperckiego (możliwość definiowania zasad, ocenę profilu genetycznego, definicje alleli, program do interpretacji mieszanin DNA), - system oceny jakości profilu, genotypu, próbki, drabiny, - możliwość wykrywania kontaminacji pomiędzy sąsiednimi próbkami na płytce oraz kontaminacji przez DNA pracowników, - pełną kontrolę dostępu do określonych stopni analizy, - pełną odtwarzalność i system śledzenia wprowadzanych zmian, - możliwość drukowania raportów z analizy, - możliwość zabezpieczenia danych podpisem elektronicznym, - możliwość analizy plików .fsa oraz .hid - szkolenie czterodniowe dla sześciu osób w miejscu pracy nowego software b) 1 szt. - Zestaw komputerowy współpracujący z GeneMapper ID-X v.1.2 Software: Genetic Analysis Computer System: - dedykowany do współpracy z GeneMapper ID-X, - zawierający komputer DELL 960 Plus RAID1 TWR-XPSP3 RC z załączonym min. 20 calowym płaskim monitorem - składający się dodatkowo z: -SW, Norton Ghost 10 & Partition Magic 8, -CORD, PWR 10A/220V-C13-EUROPE 2.5m RC, -QRC, Voltage Selection Swich, -KIT, SATA RAID/AHCI IMAGE RECOVER SW lub równoważny współpracujący z oprogramowaniem GeneMapper ID-X v 1.2 c) 1 szt. -Drukarka HP Color LaserJet CP3525dn lub równoważna: Prędkość druku w czerni (tryb normal, A4) - Do 30 str./min Prędkość druku w kolorze (tryb normal, A4) - Do 30 str./min Wydruk pierwszej strony w kolorze/w czerni(format A4, po wyjściu ze stanu gotowości) -11 s Jakość druku w kolorze/w czerni (najwyższa) - 1200 x 600 dpi Normatywny cykl pracy (miesięcznie, format A4) - Do 75000 stron Podajniki papieru, standardowo - 2 (Uniwersalny podajnik na 100 arkuszy, podajnik na 250 arkuszy) Drukowanie dwustronne - Automatyczny (standardowo) Obsługiwane formaty nośników - A4, A5, B5 (JIS), koperty (B5, C5, DL) Łączność- 1 port Ethernet 10/100/1000 Base-TX, USB 2.0 Obsługiwane systemy operacyjne - Microsoft Windows 2000, XP Professional, Server 2003, Server 2008; Windows Vista Gwarancja - min. 3 lata Inne: Drukarka wyposażona w cztery zainstalowane fabrycznie próbne wkłady drukujące z tonerem o wydajności około 3000 stron w czerni i 3000 stron w kolorze; zestaw do zbierania tonera, wbudowany serwer wydruków z karta Gigabit Ethernet, wbudowany moduł automatycznego druku dwustronnego, dołączana dokumentacja (instrukcja rozpoczęcia pracy), programy sterujące i dokumentacja na płycie CD, kabel zasilania, uniwersalny podajnik na 100 arkuszy (podajnik 1), podajnik na 250 arkuszy (podajnik 2) - dodatkowy komplet tonerów (błękitny, purpurowy, żółty) - o średniej wydajności 7 000 stron standardowych przy druku ciągłym. Deklarowana wydajność w stronach zgodna z normą ISO/IEC 19798 - dodatkowy toner czarny o średniej wydajności 10 500 stron standardowych przy druku 2. Okres gwarancji winien być zgodny obowiązująca gwarancją producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postęowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.